Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Peteybey Gepost door Peteybey op maandag 27-04-2009 om 22:38:45
Hallo iedereen


Er ligt weer twee nieuwe nummers op de planken waarvan de nieuwste 'De Essentie'

Nog een paar nummers en mn allereerste album is een feit.

Ga dat hecken


http://www.soundclick.com/peteybeymuziek2009
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2009 @ 13:33:40 ]
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 28-04-2009 om 11:18:39
Allereerst valt de ruis in de sample op.. maar fok dat

Verder klinkt die shit wel hard, maar de flow is iets te druk voor die beat..

Misschien moet je iets minder woorden in die zinnen proppen.
Stem klinkt gewoon hard, tekstueel ook wel hard opzich.

Meer mensen moeten dit sowieso checken..
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Peteybey Gepost door Peteybey op dinsdag 28-04-2009 om 19:06:18
Thnx

Ruis in sample, weet niet precies wat je bedoelt. Ik werk ook niet met samples, speel die partijen zelf in. Enneh veel woorden, heb je wel een punt maar ik wil ook op die manier een eigen stijl creeren misschien ook wel geinspireerd door pharoahe monch en talib kweli en dat soort gasten. Ik wil voorkomen dat ik rap met een zelfde monotone dreun als 95 procent van de andere nederlandstalige rappers.
Maar goed, soms is het net iets te veel van het goede en zouden minder woorden inderdaad op zn plaats zijn!

livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 28-04-2009 om 19:14:49
Ik vind het tof.
Peteybey Gepost door Peteybey op woensdag 29-04-2009 om 19:22:30
Dank je wel
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 30-04-2009 om 05:00:50
Het is tof, maar ik heb het al tig malen eerder gehoord, no offence, want wat je doet, doe je goed, maar of het origineel is, is een tweede.
Natuurlijk is alles wel een keer gemaakt, maar dit is gewoon al te vaak gemaakt, en beter, dat is jammer snapte?
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Steach
ego is
Gepost door Steach op donderdag 30-04-2009 om 20:55:34
Ik vind het very nice, heeeel soms denk ik ook dat je wat minder woorden in een zin had kunnen stoppen maar boeiend... Je zegt in ieder geval best waar het op staat. Het is ook echt wel apart, zou best wel een trackje met je willen fixen ooit
Peace
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
zuaa
shit ik heb geen hoge dunk, daarom draag ik airmax
Gepost door zuaa op donderdag 30-04-2009 om 21:50:55
je stem en accent is heel lekker om naar te luisteren en dat van die teveel woorden klopt wel maar verder zijn er in grote lijnen geen minpunten

p'z
----------------------------------------
ik les mijn dorst met coca cola of pepsi
ik heb geen coke meer nodig als ik de pep zie
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 30-04-2009 om 22:27:47
Ik vind het allemaal wel netjes klinken behalve de vocalen die vind ik iets te dof ,flow is strak.

Doe je ding.
Gegroet Penny.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 01-05-2009 om 13:01:33
Het is zeker dope, maar je moet zo nu en dan (zoals al gezegd is) iets minderen, het is wel lastig om te weten wanneer je teveel woorden gebruikt.
Maar je ratelt zo door dat ik het verhaal niet goed kan volgen.
Oftewel; begrijp de kunst van het weglaten.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
kdubbelbee
kebab
Gepost door kdubbelbee op vrijdag 01-05-2009 om 13:12:46
dope man!
----------------------------------------
Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man.
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 01-05-2009 om 13:45:55
Ik ben het hier totaal niet mee eens, ik vind de hoeveelheid woorden juist dope.

Dope shit, keep em coming.
Peteybey Gepost door Peteybey op vrijdag 01-05-2009 om 17:31:41
Tja,

Ik denk zelf dat ik die stijl juist moet perfectioneren zodat het helemaal strak is. Veel woorden in een zin proppen kan heel goed werken. Denk aan talib kweli, pharoahe monch en eminem/ ludacris
Maar goed ik kan zeker op veel punten nog strakker enzo, maar ik ben bang dat ik mn stijl niet totaal overboord ga gooien. Im sticking with this one
En over die onoriginaliteit. Dat doet me wel btje pijn, want dat is nou net een van mn hoogste waarden. Ik probeer vanuit afwijkende gezichtspunten dingen te beschrijven en filmmuziek en mijn liefde voor melodie en deuntjes te combineren met mn liefde voor hiphop, maar ja goed als dat je mening is.

Thnx iig ieder geval iedereen. Er komt al weer een veel vetter nummer aan !
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zondag 03-05-2009 om 15:27:42
niks mis met de vele woorden
ik bedoel je komt gewoon uit dus dan is het alleen maar dope

----------------------------------------
wat nu? wat nu?
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 05-05-2009 om 13:56:41
Dat slaat ook nergens op, niet origineel? Dat diegene een keer luistert en je onder het ''wannabe immortal'' kopje schuift is een tekortkoming aan zijn kant, niet bij jouw, dus laat zulke stompzinnige opmerkingen je niet raken.

Nog even over teveel woorden, ik ben het er zeker mee eens dat het dope klinkt, maar je moet het niet in overvloed doen, talib en co doen het indd. ook, maar ik kan nog goed verstaan wat ze zeggen en wat hun punt is, bij jouw moest ik het een aantal keer luisteren (kan ook aan mij liggen hoor ) voordat ik het mee kreeg, verder moet je gewoon je ding blijven doen en laat je nooit dan andere zeggen wat je wel en niet kan.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.