Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 11-06-2009 om 21:13:11
ga proberen vanaf 14uur ergens aanwezig te zijn...

Let wel ga proberen Uitslapen is een kunst die ik goed beheers in het weekend en er moeten ook nog spullen ingepakt worden en gereden worden
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 11-06-2009 om 21:30:29
wordt dit nog ergens gestreamed ofzo, zoals bij sommige paradiso-concerten? Breda beetje te ver voor mij helaas
Eleonore
Gepost door Eleonore op donderdag 11-06-2009 om 21:31:22
programma staat al heeel lang online maargoed word hard :+
----------------------------------------
GINGERS HAVE SOULSSSS!!!
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 12-06-2009 om 01:29:11
Kun je ook je eigen bier meenemen?
Zoja, dan kun je me herkennen aan de tree euroshopper die nooit ver van mij verwijderd is.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
loyal
Jullie kennen mij als loyal - mc
Gepost door loyal op vrijdag 12-06-2009 om 10:17:11
Quote:
SketchR schreef op 11-06-2009 @ 16:52
ik ook


we gaan samen! (A)
Eleonore
Gepost door Eleonore op vrijdag 12-06-2009 om 11:25:20
Quote:
Swike schreef op 12-06-2009 @ 01:29
Kun je ook je eigen bier meenemen?
Zoja, dan kun je me herkennen aan de tree euroshopper die nooit ver van mij verwijderd is.


volgens mij mocht dat niet, staat sowieso allemaal op die site.
----------------------------------------
GINGERS HAVE SOULSSSS!!!
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 12-06-2009 om 11:46:39
vorig jaar gewoon bij de AH in de omgeving sixpackjes gekocht en op t plein kunnen nuttigen....zag ook geen security in de massa staan, alleen on-stage...

lijkt mij dus wel(
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Eleonore
Gepost door Eleonore op vrijdag 12-06-2009 om 11:47:57
''Eigen drank is niet toegestaan. Er is al genoeg gratis te doen!''

dat staat op die site..
----------------------------------------
GINGERS HAVE SOULSSSS!!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 12-06-2009 om 12:31:35
En daar hebben ze best een punt, drank is ongeveer de enige inkomsten bron die ze hebben waarschijnlijk. Zou nogal lame zijn om dan cheapass bij de AH of whatever te halen.

Maar ja we blijven Hollanders he, voor niks gaat de zon op.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
ventsupervent Gepost door ventsupervent op vrijdag 12-06-2009 om 12:52:13
how about subsidie van de gemeente.. betere inkomsten dan dat ga je niet krijgen denk ik haha
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 12-06-2009 om 13:04:49
Maakt ook niet uit ofzo, maar als je eigen drank mocht meenemen dan deed ik dat, want ik drink liever halve liter blikken.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 12-06-2009 om 13:47:01
Quote:
ventsupervent schreef op 12-06-2009 @ 12:52
how about subsidie van de gemeente.. betere inkomsten dan dat ga je niet krijgen denk ik haha


Doh, maar je krijgt echt niet alles uit subsidies en sponsoring. Dat zijn overigens ook geen inkomsten, dat wil zeggen, die mag je niet zo zien. Uit subsidies en sponsoring mag namelijk geen winst gemaakt worden, maar mag je alleen kosten dekkend zijn. En kosten dekkend is niet voldoende voor een voortbestaan van zoiets, je winst is nodig om een volgende editie groter/beter/anders aan te pakken.

Heb 5 jaar ervaring met festivals organiseren, begonnen met 500 bezoekers, 5de jaar hadden we er 8000+. Entree was de eerste 3 jaar gratis met munten tegen een 1,25. Laatste 2 jaar entree 5 euro met zelfde munt prijs. We konden alleen door groeien naar die grote, vanwege de drinks en food inkomsten (enige inkomsten die er waren), subsidies en sponsoring dekten net aan de meest essentiële dingen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
ventsupervent Gepost door ventsupervent op vrijdag 12-06-2009 om 14:14:45
oke
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 12-06-2009 om 17:20:16
Godverdomme de !@#$#!@$%!#$
kan hier niet meer bij zijn

had me echt dik verheugd op Dilated
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 12-06-2009 om 19:11:03
prrrraaa ben er om 3 uur

trouwens, we moeten toch gewoon bij Station Breda uitstappen eh, niet bij Breda-prinsenbeek?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2009 @ 19:25:13 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
Eleonore
Gepost door Eleonore op vrijdag 12-06-2009 om 19:55:31
ja, breda.
----------------------------------------
GINGERS HAVE SOULSSSS!!!
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op vrijdag 12-06-2009 om 20:00:55
Want anders kom je in de HB Kesteren waar alle nigguz wonen jwz hoe's bimbo's etc.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 12-06-2009 om 23:08:17
Toch nog iets geregeld, fucking blij en alles...ga ik net teringhard door mn rug kan echt niet lopen/bewegen hoop echt dat t morgen stuk minder is, slapen wordt een hell

echt shit lijkt gedoemd te mislukken, maar ben er vermoedelijk bij! desnoods hele tijd stilstaan whaha maar wil Dilated echt checken, hoop NLHH'ers dus, is de locatie nou eigenlijk groter/kleiner dan vorig jaar? vorig jaar vond ik juist dope, niet te groot maar daardoor wel heel packed.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Tariq
Gepost door Tariq op vrijdag 12-06-2009 om 23:40:41
Ik heb ook nog niet iets kunnen regelen!
Zie jullie morgen heb een groene varsity jacket aan, zwart met wit airmax! later
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op zaterdag 13-06-2009 om 00:29:31
Volgens mij is kasteelplein kleiner. Maar wel een leukere locatie
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 13-06-2009 om 11:29:24
net wakker snel douchen en weggg
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op zaterdag 13-06-2009 om 11:58:09
Uurtje of 3 represent!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 13-06-2009 om 12:02:45
prrraaa over een half uurtje zit ik in de bus, heb er zin an!
----------------------------------------
Jos de Boss
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 13-06-2009 om 12:24:46
Quote:
Krozs schreef op 13-06-2009 @ 11:58
Uurtje of 3 represent!

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
King_a
Gepost door King_a op zaterdag 13-06-2009 om 12:53:04
oshit uden is aanwezig
----------------------------------------
Usb
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 13-06-2009 om 13:00:08
zo met de beretta naar breda. ook met de grootste dilated peoples groupie die ik ken: petfles. recognize yo goed weer
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 13-06-2009 om 19:49:56
shit is kk hard hierzo haha ben al aardig loesoe
----------------------------------------
Jos de Boss
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op zaterdag 13-06-2009 om 21:06:10
Ben alweer thuis Mayne

Diggy Dex was dope. Fotosynthese was echt heel dope, Cartes en Kleine Jay waren bazen. Zo moeilijk zette een dope show neer. Winne was en is Baas. Plus het weer was echt te lekker!
Heel dik festival!
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zaterdag 13-06-2009 om 22:51:24
aBREcaDAbra - Shit klonk dope, hoewel vrijwel alleen het publiek vooraan en dan heb ik het over die 2,5 meter voor hen, meedeed.

Zwart Licht - Heeft de maatstaf gelegd. Het publiek deed heel goed mee bij Bliksemschicht, Fair Play, Backup Staat Klaar en natuurlijk Vanaf Nu. Guillotine en Links/Rechts waren kankerdope om live te horen. Akwasi en Leeroy die gingen crowdsurfen was mad dope om te zien en ook fokking grappig. Het toppunt was wel die M.O.P track die ze deden (als ik het goed heb)

Diggy Dex - Diggy Dex kwam wel dope naar mijn mening, was ook leuk om Glazenwasser en Dezelfde Spijt live te horen. Voor de rest waren het wel de nummertjes die Diggy standaard doet, zoals Mayonaise Voor De Ziel, 4 Woorden, 1 2 3 4, De Meest Exclusieve Jansen, Verhalen Vanuit de Sofa, Ideale Schoonzoon en Dubbeldik. Ook wel vet dat hij vader wordt.

Fotosynthese - In een NAC shirtje en een cap van bijpassende kleur heeft Foto een meesterlijke show neergezet samen met de rest van VKTE. De bekende nummers kwamen voorbij, Maastaf, Grootspraak, Hemelvaart en Bomba, plus nog Kijkumgoan en de Southbombing track. Shit was focking aan.

Zo Moelijk en Cartes en Kleine Jay niet gecheckt.

Winne was meesterlijk, goede afwisseling maar uiteindelijk besloot hij de bangers te laten horen, ik hoorde Pomp Die Shit, W.I.N.N.E, Luidsprekers, Lotgenoot, Geef 8 Remix en nog wat andere tracks.

Jiggy Djé - Kankerbaas. Jiggy Djé was kankerbaas. Ik heb Arc De Triomf een stuk meer leren waarderen nu.

Dilated Peoples helaas niet gecheckt, shame on me.

Vond Zwart Licht, gevolgd door Jiggy, gevolgd door Foto, gevolgd door Winne wel de hardste.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
Tariq
Gepost door Tariq op zaterdag 13-06-2009 om 23:13:46
Was zeker dope, wel jammer dat cartes en kleine jay voor zomoeilijk al kwamen want ik was ff naar de albertheijn en kwam terug stonden hun er opeens!
Bij winne stond volgens mij Spade heel de tijd achter mij,

Heb alleen TehJordy gezien was dope hé de treinreis terug was die jongen met die groene vest! haha
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 13-06-2009 om 23:33:27
en dan zeg je niks? Lekker vriendelijk... Kaal, camera en mine is bigger then yours shirt? Dat was me
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Tariq
Gepost door Tariq op zaterdag 13-06-2009 om 23:39:11
Oh weet niet ik stond voor je met die tas met die gekleurde letters met een jiggy djé shirt! jij had die oordopjes in je oren?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2009 @ 23:39:45 ]

----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-06-2009 om 00:13:09
jep
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op zondag 14-06-2009 om 00:28:22
prrrrt.. het was keihard!
Zwart licht, Noahs Ark en natuurlijk Dilated waren aaan, dikke pit bij Jiggy!
En sowieso props naar foto, was een dikke show!
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op zondag 14-06-2009 om 00:37:52
Ik was daar!

Eerste die ik spotte waren du NLHH bois alexmarvel, bigsam, monn-e!

Fotosynthese eindelijk live en het was hard!
Kleine jay en Cartes eindelijk een hele show gezien en het was echt een strak showtje, Stond alleen een of andere gekke gerrit achter me lines kei hard, offbeat, mee te schreeuwen.
Zo Moeilijk dope show, geluid was niet geweldig maar de pit bij Controle en reunie weer wel Winne ff bijgekomen en van afstandje gekeken.
Jiggy was weeer kkeihard! jammer dat ik de show al bijna kon voorspellen wanner wat kwam en wat hij ging doen/zeggen
Alleen tijdens/na het nummer '1' was mijn mobiel ineens weg. Bleek dus later gejat te zijn door 1 of andere tjappie die zei in amsterdam te zitten en hem bij de politie in breda af te hebben gegeven, toen ik mijn oude nummer belde:~

Al met al erg dope dag, was veel groter/drukker dan ik verwacht had, volgende week Roffest!




----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 14-06-2009 om 00:53:02
Heel dope, maar toch vergelijk ik het altijd met vorig jaar en was het (persoonlijk) toch net iets vetter....

Genoten van de chille stad (echt probs voor Breda), het weertje, mn drankies en de dikke muziek/sets...

wel helemaal gesloopt na 2x 2,5uur onderweg...maar was cker dope...Dilated helaas niet af kunnen zien, maar Evidence spitt echt zo clear live, heel nice
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zondag 14-06-2009 om 01:17:33
Shit was live.

Dilated was gewoon te chill
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op zondag 14-06-2009 om 01:21:52
Ja word ik heb Jiggy nu 4/5x gezien, de eerste keer was op TRTR van vorig jaar en hij haalt elke keer de zelfde grapjes uit.

Die danspasjes met z'n Pe en Murda op een track van Noah's Ark (naam ff kwijt)

Met z'n rug naar het publiek staan en met z'n hand bewegen zodat mensen schreeuwen etc. etc.

Was wel weer een strakke show hoor, pit was een stuk groter dan bij de meesten.
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op zondag 14-06-2009 om 02:42:13
Dat was goeie shit.. :7
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zondag 14-06-2009 om 10:54:26
Gruwelijk ey. Respect voor de locatie, weer, sfeer, crowd was psyched en stampvol. En dan Dilated, tering wat heb ik
genoten van Dilated! Kleine Jay en Cartes veel in de pit gestaan, pitjes gedaan Diggy Dex om dat de beste man
underrated als fuck is. Jiggy deed zijn eigen ding, hard, Fotosynthese deed het aardig, Zwart Licht niet
mijn ding. Zo moeilijk en Winne geskipt, zie ik vandaag. Alles bij elkaar had ik me het niet beter kunnen voorstellen.

Much love & respect voor Breda!
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Rinse
nieuw profiel
Gepost door Rinse op zondag 14-06-2009 om 11:53:52
Shit was keihard, continu in de pit gestaan, had een petje van Chicago Sox op en een Snelle Jelle shirt aan. Nu echt heel veel blauwe plekken enzo, en vanmiddag Dancetour in me hometown Roosendaal checken, morgen dood zijn denk ik. Was echt een heel hard festival, big up naar die organisatie!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 14-06-2009 om 12:25:43
ik heb me wel vermaakt wat een perfect weer voor zo n dag! de sfeer was super goed! geluid stond wat zacht.
grappig ook aantal koppen van NLhiphop te zien die ik alleen van foto's ken

en dappie met je groene shirtje



----------------------------------------
www.serife.nl
Tariq
Gepost door Tariq op zondag 14-06-2009 om 12:45:34
Spade wanneer komen de foto's online?
ik heb je wel geholpen hé toen je foto's wou maken ging ik ff opzij haha..
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 14-06-2009 om 13:11:07
Quote:
Mizou schreef op 14-06-2009 @ 12:25
ik heb me wel vermaakt wat een perfect weer voor zo n dag! de sfeer was super goed! geluid stond wat zacht.

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 14-06-2009 om 13:44:33
pfff wat een dag. weinig nlhiphopperts gezien. eigenlijk tariq maar ik wist niet dat hij dat was. trein was gekkenhuis. Beatbox battles gingen down en later ging het nog veel gekker

boogie down was ook gekkehuis, ben aBREcaDAbra fan geworden, zwart licht was gekkkenhuis. zo moeilijk geskipt, de rest gechecked, dilated people niet want ik ging weg want ik moest nog naar huis
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Tariq
Gepost door Tariq op zondag 14-06-2009 om 14:03:59
Quote:
Teh_Jordy schreef op 14-06-2009 @ 13:44
pfff wat een dag. weinig nlhiphopperts gezien. eigenlijk tariq maar ik wist niet dat hij dat was. trein was gekkenhuis. Beatbox battles gingen down en later ging het nog veel gekker


Ik heb nog een paar filmpjes gemaakt moet ze nog ff online zetten haha..
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-06-2009 om 14:08:41
Ik ga vanmiddag de foto's doen denk ik, ben nu ff zooitje DVD's aan het weg fikken, aangezien de foto's en ISO's op de zelfde schijf staan doe ik dat liever niet te gelijk.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op zondag 14-06-2009 om 14:29:07
Zwart Licht is wel een van de betere live acts van dit moment denk ik, samen met Kyteman ofzo... wat een vibe. Muzikaal niet helemaal mijn ding, maar live zeker aan!
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Boswottels
Gepost door Boswottels op zondag 14-06-2009 om 20:14:45
Het was leuk
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 14-06-2009 om 23:03:26
word m up mensen t was hard, aardig lam op het eind dat wel maar shit was wel keihard, nog een hoop mensen van hier gezien t was aan allemaal
----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0136 sec.