Index / Drop je eigen audio / | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
check hem uit op mn hyves in de player http://desipio.hyves.nl leave a comment ![]() je boi is terug, back up in this bitch, ey als aidsnaalden met een positieve in-steek jeej zeg het, zeg het, wie is er beter dan ik zeg me, hoe kan je dat weten dan bitch want, ik doe mijn best niet eens wacke beat wacke tekst, maar mn stem die maakt het wreed, nee? fak jou als je niet herkent dan heb je alzheimer na 2 fakking lines kunnen we jouw tekst al afschrijven ik win elleke contest waar k mn zinnen opzet elke punchline komt aan, zelfs zonder een opzet en zonder opzet kom ik ik weer eens veel te hard word er dope shit bedacht, en een overwinninsdans om die shit te vieren, delen met mijn broeders jo ik kom je vieren-delen met mijn broeders en je snapt, als ik wat verzin en het is prachtig word het elke keer toch weer gebeten door die fuckers fak het jo, je weet de staat van dienst next round zal ik wel wat beters laten zien ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
KLinkt wel oke maar ik irriteer me aan je stem, net alsof je adem te kort komt of ineens hoger gaat rappen ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
![]() | ![]() |
in de intro of tijdens het rappen? ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind het heel matig. Hier en daar wel een leuke line, maar de delivery en flow (vooral de plaatsing van je rijmwoorden) laat wat te wensen over. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
wow die had k niet verwacht ik vind mijn delivery hier juist mijn sterkste tot nu toe, wat is er precies zo matig aan? ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
![]() | ![]() |
Precies wat ik zeg. De plaatsing van je woorden in het algemeen, maar vooral de rijmwoorden. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Ben het met iminic eens. Ben zelf ook bezig met die beat. Zitten al een paar hele dope inzendingen tussen en deze kan daar zeker niet aan tippen. Jammer. ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
Krozs Terminaal Chillend ![]() |
![]() | ![]() |
Vind het een best aardige spit. Het enige minpunt vind ik je stem(gebruik) | ||
Pimm | ![]() | ![]() |
klinkt allemaal beetje geforceerd man | ||
duvee![]() |
![]() | ![]() |
en gehaast.. je kan beter. | ||
![]() | ![]() |
iedereen op hiphopnet zag ik lachen om mijn rap daarom drop ik hierzo dit, en vervang ik heel die track toch jammer, ik vond mn shit beangstigend perfect maar geen rapper hier die vond dat ik kon hangen met de rest dus, wat doe je dan, dan verander je de tekst en de flow en je stem en land alles op zijn plek daarom dus bij deze een bedankje aan de rest want ik doe wat met de feed, ja met wat er is gezegd al wordt ik uitgeschakeld is dat amper nog terecht maar ik laat me niet meer stangen op het net, nee ik laat me niet vervangen of verbannen als een gek ben gekomen om te blijven en te busten op de track, jeah dus als de beats niet beter worden in de tweede ronde krijg je in feite gedonder want ons hou je niet onder we willen iets, dat lekkerder klinkt beats, die tellekens weer, vlies bij elleke kick kapot maken daarom dat we jullie opdragen, om eens iets beters te fixen want bijna niemand die had zin om iets te tapen op ditte nieuwe versie, kan een mod dit in de titelpost aanpassen? ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Vind hem beter dan je eerste! Wel is het einde fokt op. Maar big up man, gewoon feedback ombuigen in wat positiefs! ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
duvee![]() |
![]() | ![]() |
doop die rijms, maar het begin van de meeste zinnen klinken niet goed vind ik. maar veel beter dan je eerste! | ||
![]() | ![]() |
nicenice ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
![]() | ![]() |
Improvement, maar word naar duveeeee. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Index / Drop je eigen audio / |