Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 08-05-2009 om 11:06:15
Ghostface Killah
+ 'WU-THE STORY OF WU-TANG CLAN'
Open 20.00 u. Aanvang 20.30 u. Tot 05.00 u. Entree 22,50 Euro (excl. vvk) Tickets Tickets

Quote:

WATT brengt een tribute in beeld en geluid aan een van de meest spraakmakende hiphop collectieven die ooit bestaan heeft; THE WU-TANG CLAN!

LET OP: Voorafgaand aan de show van Ghostface Killah zal de documentaire 'Wu–The Story of Wu-Tang Clan' vertoond worden.

WU- THE STORY OF WU-TANG CLAN
'Wu- The story of Wu-Tang Clan' verteld het verhaal van de opkomst van de Wu-Tang Clan, gelardeerd met exclusieve interviews en beeldmateriaal van hun unieke liveshows. Regisseur van de Wu is Gerald Barclay, een vriend van de crew en tevens maker van de eerste Wu-Tang clips. De documentaire wordt verteld door mensen om de groep heen en niet door de Wu-leden zelf. Vooral Mitchell Diggs, manager van de Clan en broer van RZA is een goede verteller. In de talrijke interviews met hem vertelt hij over de ups en downs van het leven met de Wu-Tang Clan. Karakterestieke figuren als Poppa Wu, een oom van Ol’ Dirty Bastard, die zijn baan als boekhouder opgaf om als roadmanager met de groep mee te gaan, kleuren het verhaal verder in. Een must see voor elke Wu tang liefhebber!



Zag hier nog geen topic van, mij lijkt het tof en ben er denk ik ook wel.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
rame
Gepost door rame op vrijdag 08-05-2009 om 11:48:25
Dat is best snel al maar zaterdag is opzich geen verkeerde dag. Ik ga proberen er te zijn.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 08-05-2009 om 15:56:42
Is al wel een tijdje bekend hoor rame.
Ik ben er waarschijnlijk ook wel.
rame
Gepost door rame op vrijdag 08-05-2009 om 23:18:11
Niks van mee gekregen.

Hij staat de volgende dag in Paradiso.

Ik denk dat ik daar eerder heen zal gaan.
rame
Gepost door rame op zondag 10-05-2009 om 21:37:56
Mijn 3 opties om mee te gaan kunnen allemaal niet.

Dan maar weer wachten tot Wu-Tang weer naar NL komt.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.