Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 11-05-2009 om 15:46:17
Aankomende zaterdag is het weer zover, it's showtime in Amsterdam.
Ik heb vorig jaar een keer overgeslagen, maar ben er nu gewoon weer bij, op de tribune weliswaar. Zijn er nog meer mensen hier die gaan?


Matchmaking
Badr Hari VS Sem Schilt
Tyrone Spong VS Gökhan Saki
Melvin Manhoef VS Stefan Leko
Errol Zimmerman VS Mourad Bouzidi
Andy Souwer VS Chahid Oulad El Hadj
Giorgio Petrosyan VS Faldir Chahbari
Gago Drago VS William Diender
Nieky Holzken VS Sahin 'Kaas' Yakut
Joerie Mes VS Alviar Lima
Murat Direkçi VS Brian Lo-A-Njoe
Rico Verhoeven VS Ricardo Fyeet
Chris Ngimbi VS Dennis Schneidmiller
Sem Braan VS Imro Main
Orono vor Petchpoon VS Hassan El Hamzaoui
Björn Bregy VS Ashwin Balrak
Rustemi Kreshnick VS Attila Karacs

[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2009 @ 15:50:51 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
aapje
Gepost door aapje op dinsdag 12-05-2009 om 12:21:31
ik ga er niet naartoe maar Badr Hari VS Sem Schilt zou ik wel willen zien eigenlijk.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 12-05-2009 om 12:47:15
alleen door die wedstrijd wil ik al niet daarheen juist, 2 van die tjaps zijn dat man
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 12-05-2009 om 16:22:35
Badr Hari een tjap?

Een van de besten op dit moment, juist een hele interessante wedstrijd. Gedreven vechter tegen 1 klomp spier.
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 13-05-2009 om 13:22:59
livio ik heb al door dat je dat akkefietje tegen remy wil wegmoffelen door hem een gedreven vechter te noemen, en schilt nee kvind het niet leuk om te zien, ze moegen van mij elkaar wel slopen hehe, maar geen 50 euro voor
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 13-05-2009 om 15:47:38
Dat wil ik niet wegmoffelen, dat was gewoon vuiligheid en hij is daarvoor terecht gediskwalificeerd. Maar los van dat gedoetje vind ik het een ontzettend toffe vechter, die ik ontzettend lang volg. Niet sympathiek, maar in de ring is het gewoon een beest, met een brute stijl.

L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 13-05-2009 om 16:20:07
ok ok punt
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
EsX
Gepost door EsX op woensdag 13-05-2009 om 16:20:53
Ik heb Badr ook wel hoog zitten, bij tijden érg indrukwekkend in de ring.
Verwacht ook veel van hem in de toekomst...
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 13-05-2009 om 19:29:01
sowieso lijkt dat me een dikke partij.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 17-05-2009 om 12:42:39
was aardig toffe avond met een aantal mooie partijen. Helaas behoorlijk wat technische KO's, zo brak stefan leko zijn voet in de partij tegen Melevin manhoef. Die kerel was aan de winnende hand trapt constant op manhoef in met met zijn rechterbeen en trapt dan een keer met zijn linker en breekt meteen zijn voet, hehe.

Badr heeft Schilt echt opgevreten. Binnen 30 seconden was het afgelopen, Sem was kansloos.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2009 @ 12:50:10 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 17-05-2009 om 13:18:38


Je kunt wel zien dat Schilt het niet gewend is om klappen op z'n hoofd te krijgen, die oude reus
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-05-2009 om 14:01:28
auch, als je dit ziet dan wordt het denk ik wel tijd voor hem om te stoppen.
Majesty Gepost door Majesty op dinsdag 19-05-2009 om 17:07:06
Stoppen? Dit is de eerste keer dat ie echt down gaat.
Ik denk dat Hari met zijn lengte/reach 1 van de of misschien wel de enige is die Schilt zo aan kan pakken.
Zwakte van Schilt is nu wel aangetoond. Blijf je dichtbij hem en zet je hem onder druk gaat ie naar achteren waarbij zijn handen omlaag gaan.
Wel topprestatie van Hari
----------------------------------------
Majesty Beats
L2nZix
REGIME
Gepost door L2nZix op dinsdag 19-05-2009 om 17:25:17
zonde dat die pot maar zo kort was
----------------------------------------
WATSUP ONDERDANEN??
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 19-05-2009 om 17:26:32
Schilt presteert al langer niet meer echt fantastisch, buiten dat het een kut vechter is om te zien...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 19-05-2009 om 17:57:17
Tja het was jammer dat de pot zo kort was, maar alleen de opkomst van Badr maakte als zo veel meer los dan die van Schilt. Daarnaast begon Badr als een beest en leek hij echt veel meer te willen winnen dan Schilt. Ik vond de reactie van Schilt ook wel veelzeggend alsof hij zich al bij een verlies had neergelegd.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
c-dubb
Gepost door c-dubb op dinsdag 19-05-2009 om 19:32:02
andy souwer die dude wint echt ALLES super om naar te kijken die mokro kon gewoon niet tegen zijn style op,souwer,nicky and badr my top 3 favorieten.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 19-05-2009 om 19:36:23
Weken lang ophef en hype over die pot en dan binnen no-time over,j e zou er maar n kaart voor hebben gekocht .
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
c-dubb
Gepost door c-dubb op dinsdag 19-05-2009 om 19:37:36
nou er waren veel andere dope gevechten die mensen hebben echt geen spijt hoor
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 19-05-2009 om 19:42:20
Nee, true was ook btje overdreven bedoelt...dat al die hype er was en toch wel ondanks dat het een vet resultaat was en de manier waarom, dat het toch zo zonde is dat het zo snel over was
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
c-dubb
Gepost door c-dubb op dinsdag 19-05-2009 om 19:43:55
zeker ik ging er echt voor zitten knipperde met me ogen en die lompe reus lag op de grond.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 19-05-2009 om 19:47:09
ach het was weer tof, en uiteraard was het jammer dat de partij zo snel was afgelopen, maar als je erbij bent geweest, werd je overdondert. De sfeer van de opkomst en daarna die woeste Badr geven best een gedenkwaardige partij.
Ik herinner mij peter aerts twee jaar geleden tegen Bob sapp de partij was in no-time afgelopen, maar toch enorm tof zeker als je erbij zat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet bijzonder veel om deze sport geef, ik hou er gewoon van om te zien hoe die moordmachines elkaar aanvallen. Het maakt me ook niet uit wie er wint als het maar op een harde manier gebeurd.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.