Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
lyricaal
ik blijf rennen, maar ik heb geen tijd over
Gepost door lyricaal op dinsdag 12-05-2009 om 19:46:54
Verdien geen liefde.
Ik heb je onbewust pijn gedaan, ja onbewust.. ik was er niet met mijn gedachtes bij , toen ik die dingen zei.. en je alleen liet, in de tijden dat ik er voor je moest zijn. De tijden dat we onafscheidelijk waren zijn voorbij, dat is wat je zei. Dat deed me zo pijn, de gedachte dat ik niet meer wakker werd, met het gedachte dat : jij bent van mij. Het was niet allemaal mijn schuld, dat het nu over is. Het s niet zo dat ik je bedrogen heb. Maar hoe kan je van iemand houden, als toch weet dat alles gelogen is?. Door alle dingen die er dagelijks gebeuren, is het moeilijk om die dingen te verwerken en door te blijven streven, en de mensen lief hebben die veel voor mij betekenen. Het laatste wat je tegen mij zei was : ik verdien geen liefde, nee, dat niet.. alleen pijn.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 12-05-2009 om 19:48:51
Zet even je zinnen wat leesbaarder per line onder elkaar, zo leest het ontzettend rot weg en gaan niet veel mensen het lezen.
En voortaan zelf even een goede naam + titel neerzetten.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.