Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 14-05-2009 om 17:07:44
The dillie:

Schijfruimte was 300 mb, dus ik gebruik CC Cleaner om wat troep op te ruimen voor meer schijfruimte. Aight, gedaan dus.
Resultaat 1: Meer schijfruimte
Resultaat 2: Musicmeter.nl wordt niet meer normaal weergegeven, als ik een Youtube filmpje wil bekijken staat er:
Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.

Terwijl ik de nieuwste heb en ingeschakeld is.

Tevens worden Sounclick players niet meer weergegeven.

What theeeee, dit was niet de bedoeling. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?
EsX
Gepost door EsX op donderdag 14-05-2009 om 17:40:39
CC cleaner kan inderdaad vrij radicaal te werk gaan!

Systeemherstel doen, denk ik...
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 14-05-2009 om 17:46:08
Ik kan je er helaas niet mee helpen man
Maar heb wel hetzelfde probleem met mijn PS3 (dat gezeik met die Adobe Flash Player)
Alleen met het verschil dat ik via Youtube de filpjes wel kan afspelen, maar als die filmpjes hier worden geplaatst zie ik ze niet

Nja, succes en hopen dat er iemand een flex idee heeft

Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op donderdag 14-05-2009 om 18:20:40
CC Cleaner gebruik je eigenlijk in gevallen waarbij er iets mis is met je pc, en niet om ruimte vrij te maken.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 14-05-2009 om 19:38:40
Als ik nou systeemherstel doe he, wat ben ik dan nog meer kwijt? Ook gedownloade albums of wijzigingen in tekstbestanden?

Het vage is trouwens dat ik die shit alleen in Firefox heb en niet in IE. En nee...IE blijven gebruiken is geen optie.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2009 @ 19:49:44 ]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 14-05-2009 om 19:49:38
denk dat je het met een systeemherstel alleen maar erger maakt, gewoon javascript en flashplayer uninstallen en opnieuw erop zetten.. CC cleaner is idd niet aan te raden om even wat ruimte te maken, tis meer voor bestanden verwijderen die je niet weg krijgt (corrupt files ed)

systeem herstel is als je pc steeds vast loopt of niks meer werkt en je niet je hele systeem opnieuw wil instaleren, wat jij hebt kan je ook zo wel verhelpen zonder zon zware herstel eroverheen te gooien, plus dat een herstelpunt maken veel ruimte kost
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 14-05-2009 om 20:36:46
Ik had trouwens eerst Easycleaner gebruikt (die overigens wel goed werkt), maar ik dacht: ff wat meer ruimte maken. maar ik ga nu dus ff flash en java opnieuw installen.

Edit: eeh..hoe uninstall je Javascript?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2009 @ 20:53:35 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 14-05-2009 om 21:06:28
javascript zit in je browser dat kan je niet uninstallen. Wel java en flash plugins.

Je kan ook gewoon linux of een mac gebruiken
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 14-05-2009 om 21:24:18
Probleem opgelost door: Privégegevens op te ruimen
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.