Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op zaterdag 16-05-2009 om 11:59:07
ik denk eraan om deze telefoon aan te schaffen



heeft iemand deze telefoon ook of iemand tips? lijkt we wel chill.
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zaterdag 16-05-2009 om 12:25:48
gefeliciteerd
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 16-05-2009 om 16:28:08
Klein schermpje.. QWERTY toetsenbordje is hartstikke chill.. Heb ik zelf ook.. Maar dat normale bordje neemt veel ruimte in van je scherm..
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zaterdag 16-05-2009 om 17:55:07
Hmm, wel aardig. Maar beter wacht je op de N97. Toch net iets slicker. Ergens in juni/juli

----------------------------------------
Days to come
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zaterdag 16-05-2009 om 17:59:07
ik wist t wel.. 2 maanden wachten dan deze hierboven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2009 @ 17:59:31 ]

----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Oizone
lik het er van af dan!
Gepost door Oizone op zaterdag 16-05-2009 om 17:59:09
iphone!
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zondag 17-05-2009 om 19:38:13
het is je boy met de telly, noh

maar dno man ik weet alleen dat Nokia goeie telly's heeft en ik heb die 6110 shit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 17-05-2009 om 22:25:09
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Word het misschien voor mij.
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 17-05-2009 om 23:12:29
Quote:
Oizone schreef op 16-05-2009 @ 17:59
iphone!


Dat is geen alternatief voor de E75...
Een telefoon met qwerty toetsenbord moet in de eerste plaats worden aangeschaft vanwege het gemak ivm met emails en het zakelijke aspect, anders heeft zo'n telefoon niet echt een meerwaarde en kan je net zo goed een multimedia toestel aanschaffen als de LG arena, Iphone, Pixon enz.. Al moet je natuurlijk altijd zelf weten waarom je een telefoon aanschaft.
De E90 is ietwat lomper, maar heeft een wat ruimer toetsenbord. Je zou ook nog aan de Xperia kunnen denken opzich ook wel aardig. E70 is ook tof toestel, maar kleine toetsen waardoor het wel wat onhandig wordt. Verder heb je ook nog blackberry's, maar deze zijn vaak gelockt en je moet nog een aantal paketten aanschaffen wil je er echt optimaal gebruik van maken. Je hebt wel behoorlijk wat zakenlui die bij blackberry's zweren aangezien deze als een van de eerste toestellen voor zakelijk gebruik introduceerde en het zijn ook gewoon toffe toestellen.
Nee ik ben geen telefoonfreak, maar mijn bijbaantje speelt zich af in een telefoonwinkel vandaar.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 17-05-2009 om 23:47:07
Dan kan jij me vast wel helpen.

Ik zit een beetje in dubio, eigenlijk wil ik een telefoon met alle toeters en bellen maar waarschijnlijk gebruik ik 90% van wat die kan niet. Dus misschien is het beter om een sim-only abonnement te nemen met een simpele telefoon. En wat voor telefoon raad je me dan aan?
Oizone
lik het er van af dan!
Gepost door Oizone op zondag 17-05-2009 om 23:56:49
ja mixxman! dan heb ik een vraag! ik was laatst in de kpn winkel en daar zeiden ze dat de LG arena uit de zelfde fabriek kwam als de iphone, is dit waar? want ik dacht dat de iphone multi touch heeft en dat ze de enige zijn die dat mogen maken omdat ze daar dinges(hoe heet dat) op hebben aangevraagt?
--
of ga je me nu vertellen dat dat niet klopt omdat je ook bij kpn werkt haha
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 18-05-2009 om 08:01:55
Quote:
Nickert schreef op 17-05-2009 @ 23:47
Dan kan jij me vast wel helpen.

Ik zit een beetje in dubio, eigenlijk wil ik een telefoon met alle toeters en bellen maar waarschijnlijk gebruik ik 90% van wat die kan niet. Dus misschien is het beter om een sim-only abonnement te nemen met een simpele telefoon. En wat voor telefoon raad je me dan aan?


In het geval dat je een sim-only neemt zou ik gaan voor een nokia 1650 als je het heel basic wilt houden of een nokia 3110, dan heb je al wat meer zoals bluetooth en een camera. Mocht je ruw werk hebben dan kun je ook nog denken aan een samsung M110 en de Samsung B2100, deze zijn stof en waterdicht. Samsung B2100 is wel van een betere kwaliteit en zou ik ook veel eerder nemen als de M110.
Wil je toch een iets luxere telefoon dan kun je bijvoorbeeld voor nokia 6500 gaan, heb ik zelf ook, erg fijne telefoon. Deze is wel een stukje duurder dan de eerder genoemde toestellen. Ik zou geen nokia 6300 halen, ik weet dat deze enorm veel verkocht worden ook bij mij in de winkel, maar ik zie er ook echt enorm veel terug komen en het beeldscherm zit bij de meeste in no-time onder de krassen.

Mocht je een goedkope multimedia telefoon zoeken dan kun je bijvoorbeeld ook denken aan de LG cookie. Bedenk je wel dat veel multimedia telefoon tegenwoordig touch hebben en dat kan je misschien helemaal niet fijn vinden. Je hebt ook de samsung ultratouch die zowel touch als knoppen heeft. Zo'n Multimedia telefoon vraagt eigenlijk ook om een onlinebundel enzo anders is de meerwaarde tegenover eerder genoemde telefoons gewoon niet echt groot. Een LG Cookie is goed te betalen maar een LG Arena, Renoir, Samsung Omnia, Pixon, Ultratouch enz enz zijn behoorlijk aan de prijs en een simonly scheelt je dan honderden euro's. Dus mocht je een keer een foto'tje maken en voor de rest gewoon bellen en smsen, dan zou ik zeker voor een SO gaan.


@Oizone
Zou goed kunnen ik heb er werkelijk waar geen idee van. Dat heet trouwens een patent.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2009 @ 08:04:43 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 18-05-2009 om 09:39:20
Quote:
mixxman schreef op 18-05-2009 @ 08:01
(...)

In het geval dat je een sim-only neemt zou ik gaan voor een nokia 1650 als je het heel basic wilt houden of een nokia 3110, dan heb je al wat meer zoals bluetooth en een camera. Mocht je ruw werk hebben dan kun je ook nog denken aan een samsung M110 en de Samsung B2100, deze zijn stof en waterdicht. Samsung B2100 is wel van een betere kwaliteit en zou ik ook veel eerder nemen als de M110.
Wil je toch een iets luxere telefoon dan kun je bijvoorbeeld voor nokia 6500 gaan, heb ik zelf ook, erg fijne telefoon. Deze is wel een stukje duurder dan de eerder genoemde toestellen. Ik zou geen nokia 6300 halen, ik weet dat deze enorm veel verkocht worden ook bij mij in de winkel, maar ik zie er ook echt enorm veel terug komen en het beeldscherm zit bij de meeste in no-time onder de krassen.

Mocht je een goedkope multimedia telefoon zoeken dan kun je bijvoorbeeld ook denken aan de LG cookie. Bedenk je wel dat veel multimedia telefoon tegenwoordig touch hebben en dat kan je misschien helemaal niet fijn vinden. Je hebt ook de samsung ultratouch die zowel touch als knoppen heeft. Zo'n Multimedia telefoon vraagt eigenlijk ook om een onlinebundel enzo anders is de meerwaarde tegenover eerder genoemde telefoons gewoon niet echt groot. Een LG Cookie is goed te betalen maar een LG Arena, Renoir, Samsung Omnia, Pixon, Ultratouch enz enz zijn behoorlijk aan de prijs en een simonly scheelt je dan honderden euro's. Dus mocht je een keer een foto'tje maken en voor de rest gewoon bellen en smsen, dan zou ik zeker voor een SO gaan.



Internet kudows voor jou. Die nokia 6500 ziet er wel tof uit dus dat zou hem weleens kunnen worden.
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op maandag 18-05-2009 om 20:30:16
Quote:
Nickert schreef op 17-05-2009 @ 22:25
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Word het misschien voor mij.


ik kan je htc niet aanbevelen. ik weet niet of het inmiddels verbeterd is maar naarmate de tijd verstreek en ik mijn htc s730 gebruikte, werd ie telkens slomer. en nu kan ik er gewoon niks meer mee.


ik heb nu trouwens de nokia e75 en ik vind hem heel chill. alles kan het qwerty toetsenbord blijft chill vooral de platte toetsen, en het scherm is zeker niet te klein want dat ding is best lang.

tevreden dus.
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Unexplained Gepost door Unexplained op maandag 18-05-2009 om 20:34:22
Quote:
HetIsJeBoy schreef op 18-05-2009 @ 20:30
(...)

ik kan je htc niet aanbevelen. ik weet niet of het inmiddels verbeterd is maar naarmate de tijd verstreek en ik mijn htc s730 gebruikte, werd ie telkens slomer. en nu kan ik er gewoon niks meer mee.


ik heb nu trouwens de nokia e75 en ik vind hem heel chill. alles kan het qwerty toetsenbord blijft chill vooral de platte toetsen, en het scherm is zeker niet te klein want dat ding is best lang.

tevreden dus.


Windows Mobile, vast en zeker.
Marsman Gepost door Marsman op maandag 18-05-2009 om 21:59:44
Dus dat.
melle
Gepost door melle op maandag 18-05-2009 om 22:03:06
Quote:
Nickert schreef op 17-05-2009 @ 23:47
Dan kan jij me vast wel helpen.

Ik zit een beetje in dubio, eigenlijk wil ik een telefoon met alle toeters en bellen maar waarschijnlijk gebruik ik 90% van wat die kan niet. Dus misschien is het beter om een sim-only abonnement te nemen met een simpele telefoon. En wat voor telefoon raad je me dan aan?


Nokia 6300/6500
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.