Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 30-01-2004 om 22:14:21
Rappende staatssecretaris Nijs opent popacademie

Uitgegeven: 30 januari 2004 20:03
Laatst gewijzigd: 30 januari 2004 20:03
LEEUWARDEN - Staatssecretaris Nijs (Onderwijs) en commissaris van de koningin in Friesland Nijpels rapten vrijdag een liedje in Leeuwarden. Zij deden dat ter gelegenheid van de officiële opening van de Academie voor Popcultuur in Leeuwarden. De hbo-opleiding is in september begonnen met 45 studenten.

Volgens een woordvoerster van de Hanzehogeschool leidt de academie niet alleen op tot muzikant. "De popacademie is breder en gaat ook in op wat je als artiest wilt uitstralen." Studenten kunnen kiezen uit de stromingen muziek of vormgeving. Zij worden bijvoorbeeld opgeleid tot docent, musicus, producer of manager.

De Academie voor Popcultuur is een een samenwerkingsverband tussen de Hanzehogeschool in Groningen en de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden. De provincie Friesland droeg 1,8 miljoen euro bij aan de totstandkoming ervan.

hehe ok dan, gangster!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2004 @ 22:14:37 ]
M8M
Fris sinds 95
Gepost door M8M op zaterdag 31-01-2004 om 11:03:47
Ze rapten een tekst van Remon, met Remon als backup, en DJ Irie deed de scratches. Was erg leuk, vooral Annet Nijs kon behoorlijk flowen.

''ik kom van onderwijs bijzonder wijs op de mike''
----------------------------------------
Nu ook met handtekening.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 31-01-2004 om 14:06:45
en wanneer was/komt die sjit in het nieuws

lijkt me wel humor om te zien

soort van vervolg op de mora reclame
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
M8M
Fris sinds 95
Gepost door M8M op zaterdag 31-01-2004 om 16:15:18
Quote:
_Osiris_ schreef op 31-01-2004 @ 14:06:45
en wanneer was/komt die sjit in het nieuws

lijkt me wel humor om te zien

soort van vervolg op de mora reclame


Was in het 6 uur journaal van gister. Het zou ook in SBS shownieuws komen werd verteld maar ik heb het er gister niet in gezien. Krijg binnenkort wel home made video en audio. Misschien kan ik dat doorpasen.
----------------------------------------
Nu ook met handtekening.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.