Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Bugoi Gepost door Bugoi op woensdag 20-05-2009 om 13:23:08
Halloo mensen!

Af en toe kom ik hier loeren naar de muziek die gepost wordt. Ik heb me maar even geregistreerd om mee te babbelen en meningen te delen enzo...

Deze jongeman heeft sinds kort een myspace gemaakt en daar wat rapchansons van eigen hand op gezet. Beats zijn van Ratatat en 1 beat is van het Kubus Biets album. Ben wel benieuwd wat men ervan vindt, dus check het en laat weten of je het wat vindt en waarom wel/niet, alstublieft.

Check het hier:

http://www.myspace.com/johnnybugoi

Bedankt!
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 20-05-2009 om 13:34:07
lache
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bugoi Gepost door Bugoi op woensdag 20-05-2009 om 13:50:05
Hehe positief antwoord, dankje. Is er misschien meer over te zeggen?
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 20-05-2009 om 14:24:30
Het klinkt goed, maar ik vind dat je erg simpel rijmt.

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Bugoi Gepost door Bugoi op donderdag 21-05-2009 om 13:18:35
Is inderdaad iets waar ik aan moet werken. Ik zoek alleen een beetje de juiste mix tussen melodie in de flow. Thanks voor de feedback. Meer meningen?
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0061 sec.