Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 31-01-2004 om 00:26:21
hebben jullie Extra Sensory Perception?
ik denk dat iedereen dit een beetje heeft, maar we zijn er niet helemaal op finegetuned.
ik heb bijv. heel snel door als iemand me aankijkt/aanstaart. afgelopen zaterdag werd ik door de vriend afgezet rond een uur of 2 bij mij in de straat. omdat ik die vriend soms weken lang niet zie bleven we effe een half uur doorlullen in z'n auto. we stonden voor het huis van een overbuurman (die ik niet ken) geparkeerd. omdat het 2 uur 's nachts was vond hij het natuurlijk vreemd dat wij zo lang buiten z'n huis stilstonden, dus hij hield ons in de gaten. het viel me opeens op dat m'n linker pink koud was... en eventjes later verspreide de kou van m'n pink naar m'n linkerwang, linker zijde en linkerbeen. niet omdat het koud was in de auto btw., de verwarming stond aan en het was heet waar ik zat. dus omdat de kou zich verspreide voelde ik me niet op me gemak... en ik had door dat iemand me aankeek, dus ik draaide me om en het eerste waar ik naar keek was de buurman die onopvallend uit z'n raam mij aan stond te staren. we hadden direct oogcontact en schrokken er allebei van.
dit is dus een voorbeeld van pas geleden... maar dit gebeurt me echt zo vaak. ik probeerde vroeger het aandacht te krijgen van mensen vanuit de tram naar school door ze zo lang mogelijk aan te staren... en 1 op de 8 keer ofzo lukte dat.
hebben jullie hier evaring mee?
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 31-01-2004 om 12:14:30
het gebeurt me wel is ja, dat je iemand aanstaart en die dan terugkijkt....

maar ik kijk zelf ook wel is als ik iemand 'voel' kijken. dat gevoel van een priemende blik in je rug...
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 31-01-2004 om 12:16:13
hehe ik weet wel dat het leuk is om mensen aan te staren en als ze dan terugkijken snel ergens anders heen kijken

is echt irritant na een paar keer!
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 31-01-2004 om 12:51:13
je moet juist blijven kijken mip das veel leuker


maar ik weet wel wat je bedoeld n8, ik voel het ook vaak
ik heb ook wel eens dat ik iets bedenk of droom en dat het dan later uitkomt
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 31-01-2004 om 13:33:27
shit heb ik dus gehad op de eifeltoren in Parijs! het was 22u ofzo en daarboven was t echt vet met alle lichtjes. er was een vuilbak en daarboven hing een amerikaan die beetje teveel had gezopen ofzo dus het stonk aan 1 kant.. ik stond aan de andere kant beetje te genieten van t landschap en toen ik ff achter me keek zag ik een kerel naar me kijken (net achter me) dus ik kijk trug naar t landschap.. 2 sec later kijk ik nog eens achter me en zegt die kerel: Hi! You look exactly like someone I know in NY! dus ik zeg euh ja? zegt hij: yeah! wanna drink somethin? dus ik had m door (hij probeerde me te versieren ) ik zei dat ik door moest en wandelde tot bij een vriendin (ik was er met m'n school) en vroeg of ze me kon helpen dus ik legde mn arm op haar schouder en toen droop de amerikaan af.. Damn versierd worden door een gay amerikaan op de eifeltoren, toch wel een unieke ervaring
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 31-01-2004 om 14:05:18
aaah l'amour du eifeltoren

als belg kan je dat natuurlijk wel snappen en verbeteren
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 31-01-2004 om 14:19:03
l'amour sur le tour eifel
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 31-01-2004 om 17:08:27
heheh
maar t is wel wat anders dan dat n8 waar n8 t over heeft
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2004 @ 17:12:00 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 31-01-2004 om 17:27:03
wanneer kan ik jouw nou eens versieren mizou, of moeten we dan eerst naar de eifeltoren
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 31-01-2004 om 17:45:48
ja we moeten eerst naar de eifeltoren
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0144 sec.