Index / [arch] Computers en Techniek / | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
hebben jullie Extra Sensory Perception? ik denk dat iedereen dit een beetje heeft, maar we zijn er niet helemaal op finegetuned. ik heb bijv. heel snel door als iemand me aankijkt/aanstaart. afgelopen zaterdag werd ik door de vriend afgezet rond een uur of 2 bij mij in de straat. omdat ik die vriend soms weken lang niet zie bleven we effe een half uur doorlullen in z'n auto. we stonden voor het huis van een overbuurman (die ik niet ken) geparkeerd. omdat het 2 uur 's nachts was vond hij het natuurlijk vreemd dat wij zo lang buiten z'n huis stilstonden, dus hij hield ons in de gaten. het viel me opeens op dat m'n linker pink koud was... en eventjes later verspreide de kou van m'n pink naar m'n linkerwang, linker zijde en linkerbeen. niet omdat het koud was in de auto btw., de verwarming stond aan en het was heet waar ik zat. dus omdat de kou zich verspreide voelde ik me niet op me gemak... en ik had door dat iemand me aankeek, dus ik draaide me om en het eerste waar ik naar keek was de buurman die onopvallend uit z'n raam mij aan stond te staren. we hadden direct oogcontact en schrokken er allebei van. dit is dus een voorbeeld van pas geleden... maar dit gebeurt me echt zo vaak. ik probeerde vroeger het aandacht te krijgen van mensen vanuit de tram naar school door ze zo lang mogelijk aan te staren... en 1 op de 8 keer ofzo lukte dat. hebben jullie hier evaring mee? ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
het gebeurt me wel is ja, dat je iemand aanstaart en die dan terugkijkt.... maar ik kijk zelf ook wel is als ik iemand 'voel' kijken. dat gevoel van een priemende blik in je rug... | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik weet wel dat het leuk is om mensen aan te staren en als ze dan terugkijken snel ergens anders heen kijken is echt irritant na een paar keer! ![]() | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
je moet juist blijven kijken mip das veel leuker maar ik weet wel wat je bedoeld n8, ik voel het ook vaak ik heb ook wel eens dat ik iets bedenk of droom en dat het dan later uitkomt ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
shit heb ik dus gehad op de eifeltoren in Parijs! het was 22u ofzo en daarboven was t echt vet met alle lichtjes. er was een vuilbak en daarboven hing een amerikaan die beetje teveel had gezopen ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
aaah l'amour du eifeltoren ![]() als belg kan je dat natuurlijk wel snappen en verbeteren ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
l'amour sur le tour eifel ![]() | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
heheh maar t is wel wat anders dan dat n8 waar n8 t over heeft [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2004 @ 17:12:00 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
wanneer kan ik jouw nou eens versieren mizou, of moeten we dan eerst naar de eifeltoren ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ja we moeten eerst naar de eifeltoren ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Index / [arch] Computers en Techniek / |