Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Ik kreeg vandaag een tip van een anonieme bron, altijd al eens willen zeggen, en die hield in dat ons aller noapo weer eens plagiaat had gepleegd en tadaaaa dit keer was ik de sigaar: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=26319 ![]() @Noapo Het maakt me weinig uit ik bedoel, nu kan ik tenslotte tegen mijn matties zeggen dat de rapper die op tv is geweest mijn teksten heeft gejat...maar toch het is geen stijl en daarbij is de tekst niet eens dope en heb je mij niet eens kunnen overtreffen, terwijl mijn spit daar al erg matig was....Ik heb geen licentie op die track zitten dus ja kan er verder niks mee, dan blijft de virtuele schandpaal toch altijd wel tof. Kunnen andere mensen ook meegenieten, maar doe je ding ouwe en bel me wanneer je een echt dope tekst nodig hebt(K) [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2009 @ 12:22:27 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
No Apo is een baas. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Niet alweer.. :Z Dattie er zelf niet 'ns moe van wordt. Ik dacht dat noapo wel redelijk op de goede weg nu zat, maar valt me weer tegen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2009 @ 17:10:10 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Whooooh Ook niet een beetje jatten.. Edit: Wel heeeeel fukking slecht Apo, je leert ook geen ene fuk he? Wat ik er dan wel weer mooi vind is dat Mixxman erzelf weer via via achter komt ![]() En Apootje maar opscheppen bij zijn vriendjes ondertussen.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2009 @ 17:13:18 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Way to go! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahha ik dacht echt 'het zullen wel een paar woordjes zijn' let-ter-lijk | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Nekschot.. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
WTF!! Serieus Hoe Lelijk kan je zijn? Dit is wel heel erg droevig Wtf denkt ie hiermee te kunnen bereiken dan?! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Een beetje makkelijk om te zeggen dat NoApo deze tekst gejat heeft. Ik bedoel misschien heeft die dit wel zelf bedacht. Dus pluk ik de vruchten die ik kan grijpen Bij dseze line zegt hij zelfs krijgen ipv grijpen, dus waar baseer je dit op? Alleen maar omdat het enigzins op elkaar lijkt? Dan is Christina Aguilera in jou ogen zeker ook dezelfde als Lady Gaga! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 20-05-2009 @ 17:15 Een beetje makkelijk om te zeggen dat NoApo deze tekst gejat heeft. Ik bedoel misschien heeft die dit wel zelf bedacht. Uhm.. ken jij NoApo's teksten wel? ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Het schijnt dat NoApo lullen pijpt, weet niet of dit correct is? | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Gizzle, check eens bij ''sarcasme'' | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Mijn excuses, bedankt voor de nuancering Muss. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 20-05-2009 @ 17:16 Gizzle, check eens bij ''sarcasme'' Ik had m'n 'hap-hap' knopje nog aan.. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gizzle schreef op 20-05-2009 @ 17:18 (...) Ik had m'n 'hap-hap' knopje nog aan.. Kan gebeuren man NoApo had zijn ''jat jat'' knopje nog aan | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
You made some hot lines, he made it a hot song ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
NoApo is een baws in dit Catch Up want hij sauced die shit ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
NO APOOOOOOOO HELD! _O_ Ik wacht op je reactie ouwe, please maak er een classic van. peace ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
ChillingSkills![]() |
![]() | ![]() |
Hahahaha keenker. Net op het moment dat je denkt dat het niet slechter kan worden voor die gast ![]() ---------------------------------------- Armed in gear because I just broke out the prison Charged by the system, for murdering the rhythm | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 20-05-2009 @ 17:22 NoApo is een baws in dit Catch Up want hij sauced die shit Volgende hook voor een NoApo track? | ||
Krozs Terminaal Chillend ![]() |
![]() | ![]() |
NaApo | ||
![]() | ![]() |
Quote: Krozs schreef op 20-05-2009 @ 17:54 NaApo EPIC! ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
goud, dit topic | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
noapo _O_ | ||
ChillingSkills![]() |
![]() | ![]() |
noapo, where are you man? ---------------------------------------- Armed in gear because I just broke out the prison Charged by the system, for murdering the rhythm | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Free NoApologies! | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Hier wil ik gepost hebben, bij deze. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 14-05-2008 @ 13:28 dope mixxman ik vind dat je altijd een mooie lyrics maakt, maar dan echt dope man props.. chielos dope zoals gewoonlijk zo dope dat die dacht die ga ik een jaar later gebruiken. haha wat een gast | ||
![]() | ![]() |
Quote: Unexplained schreef op 20-05-2009 @ 17:50 (...) Volgende hook voor een NoApo track? Zou kunnen, dan bite hij gewoon Hef even. Maar biten is geen probleem voor deze G. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
Een slotje op deze zou zonde zijn. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Nee geen slotje voordat NoApo heeft gereageerd ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Slotje komt na de reactie van NoApo gok ik. En ik wilde gewoon een plaatje posten. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Beter slecht gejat dan goed bedacht. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Mixxman kan er zelf ook een slot opgooien als ie wil Maar ik denk dat iedereen wel wil horen wat Apo te melden heeft Dus als er een slotje op komt, dan gaan we een '' free het slot '' actie houden ![]() | ||
![]() | ![]() |
zowieso wachten tot noapo gereageerd heeft mods !! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Dit is echt een extreem zielige actie. | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Komop NoApo gas er op ik ben vnv niet thuis, kan niet wachten op je reactie ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2009 @ 18:55:23 ] | ||
ChillingSkills![]() |
![]() | ![]() |
Hijs vandaag nog niet online geweest, leuke verassing als ie hier komt ![]() ---------------------------------------- Armed in gear because I just broke out the prison Charged by the system, for murdering the rhythm | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
haha word mutz, wil wel eens weten wat ie te zeggen heeft | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Beter goed gejat dan slecht verzonnen is hier helaas niet van toepassing... ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
die slijm reactie in dat topic van mixxman ook he ![]() | ||
ChillingSkills![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ja, t zou helemaal mooi zijn al heeft ie de track getaped op 14 mei. Jaartje later, uit het oog uit het oor moet ie gedacht hebben. ---------------------------------------- Armed in gear because I just broke out the prison Charged by the system, for murdering the rhythm | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Sheit ik moet gaan, geen NoApo. Dan morgen iets te smullen, adio | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
dit is fan-tas-tisch noapo drop: ik wil lachen | ||
Manuz Zet die beat op repeat ![]() |
![]() | ![]() |
hehe grappig dit ---------------------------------------- Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26 "Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan." | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
Wajow, ik denk hij bite een concept miss een paar lines maar dit? Damn dude, you disgust me. | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha, beter vergeet je nu eindelijk eens je paswoord voor je account [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2009 @ 19:56:26 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Waaaaaaaaaar blijf jeeeee toch raar dat no apo altijd legend topics krijgt [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2009 @ 20:09:00 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |