Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op woensdag 27-05-2009 om 13:04:41
De UFC komt 13 juni naar Duitsland voor UFC 99: Rich Franklin vs. Wanderlei Silva en ik heb vandaag eindelijk me kaarten gekocht. I can't fucking wait! Ik keek de UFC al toen het nog 'no holds barred' was en had nooit durven bedenken hier ooit nog eens live bij te kunnen zijn. Er zullen +/- 12 wedstrijden plaatsvinden, waarvan de tweede helft zoals altijd op Pay-Per View is te bekijken in Amerika. Bij Inside MMA hoorde ik ook dat K-1 superster Mirko Cro Cop opnieuw de kooi in zal stappen op deze avond. Was ook altijd een groot liefhebber van Pride FC, dus de kans om Wanderlei Silva van dichtbij in actie te zien, kan ik niet aan mij voorbij laten gaan. Zijn er heel toevallig nog mensen hier die er ook heengaan? SHIT WORD DOPE!!!!!
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.