Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
ex-p
''...zeg me wat je ziet''
Gepost door ex-p op woensdag 27-05-2009 om 23:58:22
bij deze een beat van mijn hand ,ben benieuwd wat men er van vindt.


----------------------------------------
''ik open me ogen onder gefabriceerd daglicht,en me handen tasten transparante wanden af waarin ik vastzit''
ex-p
''...zeg me wat je ziet''
Gepost door ex-p op vrijdag 29-05-2009 om 13:05:35
niemand die het ook maar enigzins kut vindt ?
----------------------------------------
''ik open me ogen onder gefabriceerd daglicht,en me handen tasten transparante wanden af waarin ik vastzit''
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 29-05-2009 om 13:11:15
Vind het wel aardig hoor. Ik had de kick anders geplaatst.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2009 @ 13:15:34 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op vrijdag 29-05-2009 om 13:31:55
Erg tof man.

Sowieso hebben al jouw beats wel een eigen stijl, erg tof. Je ziet vaak dat beats op elkaar lijken dan wel qua sfeer dan wel qua drumpatroon, maar jij hebt altijd verfrissende dingen man! Sowieso brengen je beats een dikke sfeer mee, harde drums, ik vind ze echt tof man!
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
ex-p
''...zeg me wat je ziet''
Gepost door ex-p op vrijdag 29-05-2009 om 22:15:30
Twister:bedankt voor je reactie man ,hoe zou je zelf die kicks geplaatst hebben dan ?

Hakan:haha bedankt voor het compliment man ! ik poog idd meer sferen neer te zetten dan echte bangers.
----------------------------------------
''ik open me ogen onder gefabriceerd daglicht,en me handen tasten transparante wanden af waarin ik vastzit''
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 04-06-2009 om 18:40:32
Ik vind em ook wel lekker man.
Je drums in het eerste stuk staan wat te hard ten opzichte van de rest van de geluiden en soms hoor ik nog wat samples tikken.
Dat tikken kun je voorkomen door een heel klein stukje van de sample in en uit te faden.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
weksel
Sir Fixalot
Gepost door weksel op donderdag 04-06-2009 om 22:33:59
Sferisch!

1 woord! DOPE
T-Nutz Gepost door T-Nutz op vrijdag 05-06-2009 om 20:17:38
Best dope, idd lekker sfeertje, soms een wat wazig geheel. Alleen na het midden dacht ik oke hier komt een climax puntje, maar toen kwamen de drums van het begin er niet meer in, helaas. Zou zelf de drums ook anders hebben geplaatst maar vind het naast dat wel dope. :7 Succes.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/sirthomasedward
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.