Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
http://www.zshare.net/audio/6072939308e8c518/ =intro= yeaahh m o f o yeahh gsj.hyves.nl den haag city zet die krabbel =refrein= mop 'k zie die foto's op je hyvespage staan girl in je vrienden album jij bent single dat staat bij relatie dus ik plaats een krabbel ja ik zet die krabbel en ik krijg een krabbel babygirl zet die krabbel =verse= ik log in op m'n hyvespage, ga met de hype mee elke dag nieuwe shit op mijn hotmail zoveel spam en alleen onzin elke dag krijg ik weer steeds dezelfde shit opeens een chingmeid, in mijn inbox ze heeft een crush op mij, is dit computerlove? dus ik check haar site, deze girl bosst ze is fan van mijn tracks dus ik denk tof =refrein= mop 'k zie die foto's op je hyvespage staan girl in je vrienden album jij bent single dat staat bij relatie dus ik plaats een krabbel ja ik zet die krabbel en ik krijg een krabbel babygirl zet die krabbel =verse= ik sta halfnaakt op hyves, deze girl staat naakt op haar hyves serieus? zij staat halfnaakt op mijn hyves, deze boy staat naakt op haar hyves haha check gsj.hyves.nl en oordeel zelf krabbel mij krabbel jou ik krabbel elke dag elke nacht ik ben krabbelverslaafd =refrein= mop 'k zie die foto's op je hyvespage staan girl in je vrienden album jij bent single dat staat bij relatie dus ik plaats een krabbel ja ik zet die krabbel en ik krijg een krabbel babygirl zet die krabbel =verse= klikkend op die foto's, men she's so damn fine zo fotogeniek ze kijkt steeds naar mij een echte meisje meisje en ze lijkt zo lief ik ben verliefd op een chick die ik nooit heb gezien ow what the hell, weet jij wat dit is dit is computerlove =refrein= mop 'k zie die foto's op je hyvespage staan girl in je vrienden album jij bent single dat staat bij relatie dus ik plaats een krabbel ja ik zet die krabbel en ik krijg een krabbel babygirl zet die krabbel =out= log in op je hyves girl en schrijf die krabbel | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Haha Gary is gewoon de koning van de autotune. Held. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Wordplay![]() |
![]() | ![]() |
Dit Is Geen Hip Hop ! dit is levenloos schrijven over iets.... waarom leg ik het nog uit weten jullie eigenlijk wel wat hiphop is?jezus christus ik weet zeker dat toen het begrip hiphop ontstond DIT er nooit de bedoeling van was beetje rijmen over hyves als je dit wilt doen ga dan poezie schrijven ofzo .... fuck | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Dude jij snapt echt de ironie van dit soort tracks niet. je moet dit niet als boombap gaan beoordelen, deze man heeft gewoon een eigen genre en ik vind het doop. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2009 @ 08:16:36 ] | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Zijn 'eigen genre' is anders een complete hype cq nieuwe tak van hiphop geworden met al die homo gimmicks. ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
Pimm | ![]() | ![]() |
ahahah mannetjes als wordplay zijn zo kkgrappig | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
bom in je backpak nigguuu hij is weer aan ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
hahah koning ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
Snap niet waarom je hier op zou haten, begin elke track van je meer te waarderen man het is weer hard. ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha gary wat een held ben je toch ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
wordplay... das toch die kill die zich wordplay noemt maar het nog niet kan?? en hakan hoezo nou weer homo gimmicks? ben je boos dat je vriendin niet strak genoeg is ofzo?? die beat is original roger en zapp he? das ook al autotune.. King shit [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2009 @ 12:42:47 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
gary! gary! maak ze geeeeek bief met de L. ---------------------------------------- onderschrift | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Akon van Nederland ![]() | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wordplay schreef op 31-05-2009 @ 02:37 ik weet zeker dat toen het begrip hiphop ontstond DIT er nooit de bedoeling van was beetje rijmen over hyves Dude, je bent 16.. wat kom je lullen over ontstaan van hiphop Gary is een baawss! ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
haha thx peeps maar mensen mogen haten, dus coldplay doe je ding, geef je mening, draag die g-string en plaats een krabbel als je wilt | ||
![]() | ![]() |
Sowieso, alsof je een bepaalde bedoeling of iets moet hebben om muziek te maken. Iedereen mag muziek maken, op zijn of haar manier. Dat je het geen hiphop wil noemen, doe je ding. boeiend noem het gary-muziek ofzo. iedereen weer blij ![]() "Rappers kopieren nog meer zinnen dan studenten" ik zet ze op de map, van de kaart, naar de kenker [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2009 @ 13:38:35 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Wordplay![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buster schreef op 31-05-2009 @ 13:09 (...) Dude, je bent 16.. wat kom je lullen over ontstaan van hiphop Gary is een baawss! hahahahaa jaa echt hilarisch is het soms he ik ben 16 en heb er nu al meer verstand van dan jij ooit in je hele leven zal hebben.... je leven is trouwens al bijna voorbij je bent bijna 40 hahahahaha [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2009 @ 13:51:07 ] | ||
loyal Jullie kennen mij als loyal - mc |
![]() | ![]() |
Quote: Wordplay schreef op 31-05-2009 @ 13:49 (...) hahahahaa jaa echt hilarisch is het soms he ik ben 16 en heb er nu al meer verstand van dan jij ooit in je hele leven zal hebben.... je leven is trouwens al bijna voorbij je bent bijna 40 hahahahaha Gast, als je dit niks vind, en als je dit haat, waarom praat je dan nog in deze topic..??? @ Gary, dope track trouwens!! ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2009 @ 13:57:37 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: loyal schreef op 31-05-2009 @ 13:56 (...) Gast, als je dit niks vind, en als je dit haat, waarom praat je dan nog in deze topic..??? het is: "dit" topic... ---------------------------------------- onderschrift | ||
Fer-G Fer-G |
![]() | ![]() |
Playa's don't hate. first laat zien wat je kan, zo doen wij het en zo is onze style. deze track is trouwens R&B, dus dit kan nooit hip hop zijn. Het is Den HAAAG!!!! JA | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
haha kijk die wordplay ff met zn 2e hands knowledge hij heeft een jedi mind cd'tje gehoord en denkt nu straat te zijn, lekkkkkerrr van mij mag niemand op gary haten, en laat buster man, als je de naam wordplay kiest heb je zoiezo geen verstand of orginaliteit in je. shout out naar de boi fer g!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2009 @ 14:36:14 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
of niet Beste, Zou je contact met mij kunnen opnemen ivm. een promo. Aanleiding van mijn reactie is je audio Krabbel: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=30593 Graag even een reactie (als je interesse hebt) via: -edit-OF MSN -edit- We zijn op zoek naar iemand die een promo rap wil maken voor www.eurokrabbel.nl (graag zo spoedig mogelijk wij benaderen momenteel meerdere mensen hierover) Respect, Polo ! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2009 @ 15:43:32 ] | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Meeeeeeer van dit, standaard dope shit mainnnnn ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe Gary neemt over.. Gooische Matras is er niks bij ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 31-05-2009 @ 14:15 (...) het is: "dit" topic... Deze topic is correct | ||
![]() | ![]() |
kom er net achter dat allebei correct is ---------------------------------------- onderschrift | ||
eurok | ![]() | ![]() |
Quote: MOFO schreef op 01-06-2009 @ 15:24 of niet Beste, Zou je contact met mij kunnen opnemen ivm. een promo. Aanleiding van mijn reactie is je audio Krabbel: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=30593 Graag even een reactie (als je interesse hebt) via: ....... Vreemde manier om met een serieus aanbod om te gaan MOFO. En al zeker niet noodzakelijk om een PM bericht in een topic te posten. (voor wie het niet begrijpt die PM kwam van mij). | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
oowww shiiitt daar gaat mijn kans!! | ||
![]() | ![]() |
ben het wel eens met euroknaller.. Je kan me altijd pmen!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 22:32:00 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
T-Nutz | ![]() | ![]() |
Hahah hard hard hard ![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/sirthomasedward | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
voor 50 euro maak ik een eurokrabbel knaller track die in de top 40 komt voor je eurok ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
voor 40 euro maak ik een eurokrabbel knaller track die in de top 10 komt voor je eurok ---------------------------------------- onderschrift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja je kan ook voor chester gaan eurok, alleen je weet wat ze zeggen, minder betalen meer schapenvlees ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
precies dat! ![]() Broodje lamsvlees wordt de nieuwe euroknaller ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2009 @ 13:58:34 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
ik draai deze regelmatig: een echte meisje meisje en ze lijkt zo lief ik ben verliefd op een chick die ik nooit heb gezien ow what the hell, weet jij wat dit is dit is computerlove deze lijnen zijn aan als een mofo ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Krozs Terminaal Chillend ![]() |
![]() | ![]() |
Jeeej, Autotune Baws. Deup | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 31-05-2009 @ 12:40 wordplay... das toch die kill die zich wordplay noemt maar het nog niet kan?? en hakan hoezo nou weer homo gimmicks? ben je boos dat je vriendin niet strak genoeg is ofzo?? die beat is original roger en zapp he? das ook al autotune.. King shit Zeg, ik zeg alleen maar dat er mad veel gimmicks zijn tegenwoordig en ik daar genoeg van heb. Iedereen doet iedereen na bijna en probeert grappig te zijn. Die straatknaapjes shit ook al, gewoon de zoveelste wannabe lvo shit enzo, dat is zoo kankerzielig. Dit is opzich nog wel tof. ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Zijn 'eigen genre' is anders een complete hype cq nieuwe tak van hiphop geworden met al die homo gimmicks. dus hier zeg je alleenmaar mee dat er veel gimmicks zijn enz? rare verwoording als je geen beef wilt.. Kep jou rap ook gehoord en dat was ook niet one of a kind gappie. Dus ik vraag me af wat je wilt zeggen.. zoiets als, doe iemand anders zn ding maar zolang het geen gimmick is? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wordplay schreef op 31-05-2009 @ 13:49 (...) hahahahaa jaa echt hilarisch is het soms he ik ben 16 en heb er nu al meer verstand van dan jij ooit in je hele leven zal hebben.... je leven is trouwens al bijna voorbij je bent bijna 40 hahahahaha Optie 1: Jij bent een troll. Optie 2: Jij bent kankerdom. Je denkt dat je weet wat echte hip hop is, maar eigenlijk weet je alleen wat hip hop was (en zelfs wat je daarvan weet is beperkt). Dus hou op want je zet jezelf voor lul. Quote: L2N schreef op 31-05-2009 @ 12:40 wordplay... das toch die kill die zich wordplay noemt maar het nog niet kan?? en hakan hoezo nou weer homo gimmicks? ben je boos dat je vriendin niet strak genoeg is ofzo?? die beat is original roger en zapp he? das ook al autotune.. King shit Vocoder/talkbox, geen autotune. Voor vocoders heb je nog wat skills nodig. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2009 @ 13:26:07 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
die vocoder/talkbox wil ik ook kan ik jodeci nadoen ![]() | ||
![]() | ![]() |
Een vocoder is niet hetzelfde als een talkbox. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Klopt Iminic. Maar ik weet in ieder geval zeker dat ze geen autotune gebruikte. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
hoe heet dat ding met dat buisje? das toch talkbox? k dacht bij mezelf: "k ga eentje kopen via marktplaats, maar toen dacht ik van, ey zit die spuug van die andere dude er niet op dan?" | ||
![]() | ![]() |
Hehe, woord @ MOFO. No homo. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 04-06-2009 @ 12:54 Zijn 'eigen genre' is anders een complete hype cq nieuwe tak van hiphop geworden met al die homo gimmicks. dus hier zeg je alleenmaar mee dat er veel gimmicks zijn enz? rare verwoording als je geen beef wilt.. Kep jou rap ook gehoord en dat was ook niet one of a kind gappie. Dus ik vraag me af wat je wilt zeggen.. zoiets als, doe iemand anders zn ding maar zolang het geen gimmick is? Ik wilde eventjes kwijt dat ik de reactie van wordplay wel ergens kan begrijpen met al die vervelende zogenaamd grappige mensen tegenwoordig, en dat ik dat dan hier in dit topic doe a la, dit nummer vind ik wel tof. ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
wordplay kan de kanker krijgen, en hakan ook.. ik zit aan de creatine tegenwoordig, ik wil van die gary foto's om mijn hyves. ik ben niet single maar toch weetje, ik wil eruit zien als de hulk en autotune is echt de werkgever van al die puisterige woordspeling gaytjes. mofo, i'm with you man! mensen die gaan zeuren over �chte hiphop e.d. luister: Wilders heeft vandaag 4 zetels in het europees parlement gekregen; je leeft een in tijd waar iedereen schijt heeft aan je ruimdenkende ass... kun je wel non-conforming gaan lopen doen als die lelijke kindjes in southpark, maar beter ben je stil... whoo! halve liter blikken nigga! ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Oizone lik het er van af dan! ![]() |
![]() | ![]() |
het nummer klinkt wel leuk, maar ik zou me toch een beetje schamen als ik het in de auto zou draaien ofzo haha ![]() en blikken zijn niet chill WHOOO, Grolsch FLESJES! respect | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
beugelflessen zijn voor in de bioscoop, rare kratjes en shit. plus grolsch is hoofdpijn bier. beter drink je iets anders ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ZatteZakZix schreef op 05-06-2009 @ 15:26 mofo, i'm with you man! mensen die gaan zeuren over �chte hiphop e.d. luister: Wilders heeft vandaag 4 zetels in het europees parlement gekregen; je leeft een in tijd waar iedereen schijt heeft aan je ruimdenkende ass wooooord naar deze knowledge | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |