Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Nee man, ik ben er waarschijnlijk ook na een half uur zat van maar dit is wel een grote stap hoor. Was dat net Peter Molineux? Die fixt het wel weer. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2009 @ 21:17:36 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Het heeft wel mogelijkheden ja, maar dan moeten ze wel met meer komen dan een wii sports kloon en games waar je zo op uitgekeken bent. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het gaat natuurlijk om de techniek, dit is maar een tech-demo. Maar alsof games zo echt worden.. sta je daar een half uur met je console te praten staan je toch mooi voor gek | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Shenmue-like, maar dan iets toffere gameplay. En dap, waarschijnlijk praat je over een tijd ook tegen je verwarming, je lampen, je tv en je computer. Dus zo gek is het denk ik niet ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2009 @ 21:19:35 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Dat doet Dap al jaren... | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Dat wil ik helemaal niet. Ik wil mijn lamp, tv, computer, verwarming willen voelen. Ik wil niet in een wereld duiken.... ik wil die controller voelen. Als ik in een wereld wil duiken dan stap ik wel naar buiten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2009 @ 21:21:40 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Het conservatisme is flink vertegenwoordigd hier. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Ik wil de controller in m'n handen en op de bank ploffen, een eyetoy/wii gamepje even tussendoor af en toe is tof, maar ik zie mezelf geen MW2 daarmee spelen. Ik wil ontspanning, geen inspanning. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 01-06-2009 @ 21:20 Dat doet Dap al jaren... next level ja. maar ik denk niet dat het zo'n vaart zal gaan lopen dit is maar voor een beperkt aantal games leuk. Hoe wil je shooters gaan spelen dan, duik je achter je bank enzo. Nah | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 01-06-2009 @ 21:23 Bij de aankondiging van de Wii was iedereen ook hyped door de technology, dit is een klein stapje verder.Het conservatisme is flink vertegenwoordigd hier. Gaat waarschijnlijk wel goed verkopen, maar net zo hard in de kast verdwijnen na een tijdje bij diezelfde mensen denk ik. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
@ Dap, dat hoef ik ook niet zo te spelen hoor, (een helm met heads-up display of zoiets lijkt me wel weer erg lachen, beetje a la dragonball z). Maar er zijn vast genoeg dingen te verzinnen, bijvoorbeeld Manager games, dus echt als een manager van een hotel aan de gang, beetje problemen oplossen, wie weet multiplayer en dan bepaalde vooropgezette missies spelen (klinkt suf, maar ik denk dat je best leuke dingen kunt verzinnen), Shenmue dus, en wie weet wat nog. Ik bedenk me net trouwens dat er ook zoiets was op de Dreamcast, met een vis waar je tegen kon praten. Hoe heette die game? Seaman dus, "You Suck" Seaman: "So does your mother" [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2009 @ 21:34:27 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Benieuwd wat Sony morgen gaat brengen, Nintendo is te verwaarlozen ben ik bang. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoop dat Sony met een nieuwe Shadow of the Colossus komt | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Crysis naar PS3 & xbox360 Nieuwe Mario Nieuwe Halo Nieuwe MGS voor xbox360 (geen MGS4 ofzo) Nieuwe MGS-reeks voor PS3 Nieuwe MGS op PSP Slimline PS3 FFXIII in lente 2010 Tot zo ver... | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Jspr, dat fimpje over seaman is fokking grappig hahaha ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nintendo E3 zo om 18:00 live | ||
![]() | ![]() |
http://e3.gamespot.com/press-conference/nintendo-e3/ Verwacht niet zo heel veel van Nintendo tbh. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 17:48:23 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
daar gaat ie dan | ||
![]() | ![]() |
Mario goes LBP. Als in 4 player coop platform [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 18:13:20 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ziet er wel aardig uit | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
red alert 2 \o/ ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
![]() | ![]() |
Beter stopt ze die Wii fit waar de zon niet schijnt.. zzzzzzz Wii MotionPlus.. Wii Fit Plus.. jeej. Typisch Nintendo, we pakken iets wat we al lang hebben, verbeteren het een klein beetje en vragen weer de volle prijs. Wii Sports 2.. *gaap* [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 18:22:48 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
basketballen met zo'n controller in je hand... right | ||
![]() | ![]() |
Genant deze hele presentatie.. :') ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
er klapt ook bijna niemand, dit is inderdaad best lame ![]() | ||
![]() | ![]() |
Kingdom Hearts voor de DS, dat is dan wel weer tof. Kan ik eindelijk m'n DS weer eens gebruiken. En eindelijk nieuwe Mario & Luigi RPG, die voor de snes was classic. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 18:36:17 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ds, is wack! Vanavond Sony! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
Pff, deze press conference is echt gewoon een dikke fuck you naar de echte gamer. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Toch vindt ik dat van de xbox toch het ergste! met dat bewegen.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
Shit is voor huisvrouwen en je zusje, net als deze hele press conference. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
boooring | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Nintendo is dood. Verder mogen Sony en Microsoft het van mij uitvechten, maakt mij niet uit wie de "beste" is. Ik koop een Xbox voor de prijs. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
Geweld op een Nintendo console.. ze durven wel hoor.. Een Dead Space game.. dat is wel nice. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 19:08:47 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Er moet een nieuwe Conker's Bad Fur Day uitkomen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Nieuwe Metroid, syeah. Dus.. doos "nieuwe" Mario games, veel huisvrouwen games, dead space, RE en Metroid. 3 Games met potentie, de rest was echt te saai voor woorden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 19:13:28 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Sony om 20:00 | ||
![]() | ![]() |
Gerucht: Playstation 3 gaat 299 dollar/ euro kosten 4 minuten ago from web Dat zou wel nice zijn. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Spannend!! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
kleinere ps3 schijnt ook te komen | ||
![]() | ![]() |
Nog 5 minuutjes, jeej. http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nog 1minuut spannend! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
er is livebeeld op http://www.justin.tv/g4tv_e3 | ||
![]() | ![]() |
And we're off.. syeah! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Stoer doen met het feit dat de PS2 beter verkoopt dan de PS3......go Sony ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
swabber![]() |
![]() | ![]() |
among thieves. :7 ---------------------------------------- if its true, its crapperoo | ||
![]() | ![]() |
Nice ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
keihard | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Haha uncharted 2 ziet er uit als GoW 2...wel cool | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
MAG :~ [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 20:27:23 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |