Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
3mC Productions Gepost door 3mC Productions op dinsdag 03-02-2004 om 04:01:20
...Het is zover!!! Na zes jaar schrijven,beats in elkaar flansen en wegwerpen van afgekeurde tracks heeft meneer Popol(abn,expa,mental mc's) eindelijk zin gekregen om zijn solo-project "ApplauS vo MezelF" (*) een officieel startschot te geven!
En dit met een demo(*) waar niet minder (messch. meer ) dan 14 tracks opstaan. De meeste beats zijn qopolproducties, andere werden geleverd door Tox(expa) en beatwonder Money Pi(abn). Guestraps krijgt u hier van Flanderz(engelstalig), Don Jèffé (multicultiplex) en tot slot Tox-Jips-mc Bullet en Aldi(Expa).
Alles werd opgenomen @home bij Popol thuis(kwestie van... NO CASH) met uitzondering van enkele tracks die werden opgenomen in "the Box" bij Money Pi (waarvoor onze welgemeende dank). Het geheel wordt uitgebracht onder eigen begeer(3mC Productions), kwestie van ...je weet het nu wel ........juist ja!!!
Popol werkt momenteel aan de laatste stukken van deze audio puzzel en hoopt deze aan de mensheid te kunnen leveren ergens in maart! Intussentijd zullen er wellicht enkele nrs op het internet te beluisteren zijn maar meer hierover hoort U later nog...
Bij deze bent U dus gewaarschuwd want binnenkort barst de scene uit z'n voegen...POPOL IS LOS...!!!
Peace and Respect to y'all,
3mC Productions.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 03-02-2004 om 18:02:39
ik wil wel een reviewtje maken voor NLhiphop, laat die shit maar weten als t af is..

klinkt al dope!
SmrildA Gepost door SmrildA op vrijdag 13-02-2004 om 18:13:37
Quote:
LRF schreef op 03-02-2004 @ 18:02:39
ik wil wel een reviewtje maken voor NLhiphop, laat die shit maar weten als t af is..

klinkt al dope!


Ik ook!

Heb de track qoppopopol al gehoort, en z'n demo bij de opnames van de clip Toxx ook, maar wel maar op de achtergrond én twee jar gelededen ofzo.
Ik kijk er naar uit.
qopol Gepost door qopol op zondag 29-02-2004 om 05:16:54
hé héy, back on line..... kem efkes wa probleme ghad met die inlogboel enzo hier maar kemme gewoon opniew geregistreerd
LRF kerel très bedankt voort review-voorstel ...ik stuur u binnenkortos de ruwe versie waar de meeste tracks al opstaan...you da man!
Voor ongeduldige peepz isser ook een klein thuispaginake (nie veel verwachten éh, it's just geoshitties) dat met volle overgave is geprepareerd door ons eigenste Miss.Miffy waarvoor deze nederige !

http://www.geocities.com/poproducties

Daar kuntge dus al enkele liekes beluisteren...vo derest isser er nog nie veel te doen daar buiten wa pix, guestboekies en de usual weetjes! Ik zou zo zeggen...allen daarheen
peace to y'all,
qp.
----------------------------------------
Eft u fokking gat op gast en zit daar nie zo nerdy, 'k aal m'n texten uit de vuilbak lekker diiirty diiirty !!!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 29-02-2004 om 11:29:40
dope! heb een mailtje gestuurd..
snuffel Gepost door snuffel op maandag 01-03-2004 om 20:22:59
popol baby
moet is wa meer zen ding doen op de cd's van abn
qopol Gepost door qopol op dinsdag 02-03-2004 om 02:06:07
Thanx snuffel, zal er nog welles van kome zeker...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2004 @ 02:06:32 ]

----------------------------------------
Eft u fokking gat op gast en zit daar nie zo nerdy, 'k aal m'n texten uit de vuilbak lekker diiirty diiirty !!!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.