Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 03-02-2004 om 12:50:10
Quote:
In de Verenigde Staten vernoemen veel vaders hun eerste zoon naar zichzelf en geven het kind de toevoeging 'junior' of 'de tweede'. Jon Blake Cusack uit Holland, Michigan bedacht echter een veel originelere manier om de namen van hem en zijn nieuwgeboren zoon uit elkaar te houden: Jon Blake Cusack 2.0

De kersverse moeder, Jamie Cusack, was in eerste instantie niet erg gelukkig met het idee, maar na het gezeur van haar echtgenoot maanden te hebben aangehoord heeft zij toch met het idee ingestemd. "Ik heb de inrichting van de babykamer uitgekozen, dan mag hij de naam van de baby uitzoeken.", aldus de gelukkige moeder.

Direct na de geboorte heeft Jon 1.0 een e-mail naar al zijn vrienden en familie gestuurd om de nieuwe versie van hemzelf te promoten: "Ik heb in de e-mail geschreven dat veel van de functionaliteit van Jon 1.0 terug te vinden is in deze nieuwe versie, maar dat er nieuwe features van Jamie aan zijn toegevoegd."

Gekke Henkie die gast...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 03-02-2004 om 18:06:10
het hadden bepaalde iemanden kunnen zijn...
FHL Gepost door FHL op dinsdag 03-02-2004 om 18:59:40
Quote:
Direct na de geboorte heeft Jon 1.0 een e-mail naar al zijn vrienden en familie gestuurd om de nieuwe versie van hemzelf te promoten: "Ik heb in de e-mail geschreven dat veel van de functionaliteit van Jon 1.0 terug te vinden is in deze nieuwe versie, maar dat er nieuwe features van Jamie aan zijn toegevoegd."

Ben wel benieuwd over welke features we het dan hebben...

2.0 schijt nog random ofzo?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-02-2004 @ 19:00:02 ]
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 03-02-2004 om 20:14:44
hehe gaar ik dacht dat cijfers niet in namen mochten
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 03-02-2004 om 20:25:03
waarom geen XP?
Lau Gepost door Lau op dinsdag 03-02-2004 om 20:51:15
Tsjonge jonge...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 03-02-2004 om 21:50:15
Quote:
LRF schreef op 03-02-2004 @ 20:25:03
waarom geen XP?


Of John MX.. maar dat klinkt helemaal als een gouden toiletpot.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0125 sec.