Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
makromaniak
Gepost door makromaniak op maandag 22-06-2009 om 12:23:46
okee...ik heb wat mensen die graag over deze ( http://www.speedyshare.com/902624265.html) rauwe biet heen zouden spitten maar ik heb een probleempje:ik krijg de reps er niet tussen zonder het geluid van de biet te veel te veranderen.....en daar bedoel ik mee dat de biet te aanwezig gaat zijn voor de stem!compressen eq-en,highpassen etc op de biet geeft niet het gewenste effect(ik wil nl de zware overstuurdheid bewaren....ja echt waar ja)....nou probeer ik ook pas sinds kort mn muziek aan te passen voor reppertjes dus wellicht ligt het aan mijn onervarenheid in stem opnemen!kheb voor stemcompressie bv.de spitfish en de wave rvox geprobeerd maar het lukt me niet echt!

HELPhelpdesk...FEEDBACKfeedback.......iemand ideeen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-06-2009 @ 12:48:36 ]

----------------------------------------
I'm a dwarf but i'm build like a horse from the waste down
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-06-2009 om 12:34:56
FF verplaatst naar techniek vragen subforum
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op maandag 22-06-2009 om 19:28:12
haha jezus die avatar van makro.
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.