Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op vrijdag 26-06-2009 om 01:13:35
Bij deze wil ik een topic openen over de King of pop.

Iedereen die hier iets van een woord, woordje, emoties, poezie, betuigingen of respect wilt uitten is hier welkom.

Ik hoorde het nieuws net bij een vriend thuis, iemand belde me.
Vervolgens van daar een tocht naar huis geraced, youtube, google, nu punt nl en de NOS stonden allemaal in mijn http:// bar.

Vervolgens verslagen.

R.I.P Michael Joseph Jackson.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-06-2009 @ 01:14:22 ]
Tariq
Gepost door Tariq op vrijdag 26-06-2009 om 01:16:31
R.I.P. Michael Jackson.
Ik vond het een rare vent, maarja dit had niet hoeven te gebeuren!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 26-06-2009 om 01:45:08
RIP michael jackson, ik vond/vind het een held, zag het net toevallig op tv, en heb toevallig een maandje terug zijn greatest hits gedownload, ben opgegroeid met zijn muziek, kende hem niet eens als neger jochie maar vond het een coole gozer en vind het serieus klote dat ie is overleden. MJ is ook een held voor veel hiphop mensen.

gewoon kut dat ie is overleden, iedereen zag het al aankomen maar ik hoopte nog niet zo snel. RIP MJ
----------------------------------------
Jos de Boss
Leyla
Gepost door Leyla op vrijdag 26-06-2009 om 07:23:17
Dit is wel echt zuur wakker worden zeg, jeetje, dat zag ik niet aankomen.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op vrijdag 26-06-2009 om 07:30:50
Jammer
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 26-06-2009 om 07:47:33
wow .. ja dat is best shit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 26-06-2009 om 07:50:54
Quote:
Leyla schreef op 26-06-2009 @ 07:23
Dit is wel echt zuur wakker worden zeg, jeetje, dat zag ik niet aankomen.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op vrijdag 26-06-2009 om 08:24:41
Dahm.. r.i.p.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
kdubbelbee
kebab
Gepost door kdubbelbee op vrijdag 26-06-2009 om 09:47:08

----------------------------------------
Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man.
Habibi
EL CAPITANO
Gepost door Habibi op vrijdag 26-06-2009 om 09:48:38
Rust in vrede..


heb mijn touch maar ff op MJ gezet..

bedenk me net he... wel een geschikt moment om een remake van thriller te doen...

----------------------------------------
i don't claim to be the best rapper alive.. but bring me the best rapper alive and i'll eat him alive.. thats right:P
waterfiets
Baas vd waterfietsen
Gepost door waterfiets op vrijdag 26-06-2009 om 09:51:45
R.I.P. MJ
ik schrok me kapot.
zo'n grootse ster in een keer weg.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 26-06-2009 om 10:47:56
damn wou ik dat topic gisternacht al aanmaken he... toen was het nog eenn hoax word ik wakker is ie echt dood..... rest in peace king
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 26-06-2009 om 10:55:47
restinpeace. niet normaal wat deze man betekend heeft voor muziek, dat zou veel zwaarder moeten tellen dan al die schandalen de laatste 10 jaar
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op vrijdag 26-06-2009 om 11:05:46
Godverdomme,
ik had 25 kaarten gekocht voor zijn optreden in Londen!
----------------------------------------
onderschrift
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op vrijdag 26-06-2009 om 11:12:18
R.I.P. we zijn een legende kwijt
Mutz
Gepost door Mutz op vrijdag 26-06-2009 om 11:21:45
Held, R.I.P.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 26-06-2009 om 11:25:04
had hij niet de rechten van de muziek van de beatles? word dat doorverkocht nu weer?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 26-06-2009 om 11:51:03
Rip mj.

ik hoorde gister ineens ook dat het om een andere Michael Jackson zou gaan, één of andere bierlegende met dezelfde naam, en toen was het wel weer MJ. Maar nu is het wel zeker.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-06-2009 @ 11:55:10 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
ventsupervent Gepost door ventsupervent op vrijdag 26-06-2009 om 12:02:09
Quote:
Bizzy_D schreef op 26-06-2009 @ 10:55
restinpeace. niet normaal wat deze man betekend heeft voor muziek, dat zou veel zwaarder moeten tellen dan al die schandalen de laatste 10 jaar

hahaha ben je helemaal gek geworden joh

tuurlijk leuk dat je goeie liedjes kan maken maar dat rechtvaardigd zulke acties natuurlijk nooit.

ik vind het persoonlijk niet zo erg dat ie dood is.. er was toch nix van de beste man over
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 26-06-2009 om 12:10:31
Juist doordat er van die schandalen waren is hij ten onder gegaan, en hij is nooit schuldig bevonden. Dus het is belachelijk dat deze kerel zo kapot is gemaakt door de wereld.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mc-revo Gepost door mc-revo op vrijdag 26-06-2009 om 12:12:40
Rip
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
ventsupervent Gepost door ventsupervent op vrijdag 26-06-2009 om 12:13:28
Iedereen heeft natuurlijk z'n eigen mening er over en niemand van ons weet of het nou gebeurd is of niet.. maar ik vind het maar een mafkees die michael

https://www.youtube.com/watch?v=_h1euQKJsr4
zo denk ik er over.

by the way "kapot gemakat door de wereld" vind ik altijd zo'n bullshit.. die gast tript em gewoon hij had ook buiten kunnen komen, zonder zich te verbergen, zwart kunnen blijven, ze neus kunnen houden enz enz hij tript em gewoon kankerhard "omdat ie vals beschuldigd is"? ik geloof het niet
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 26-06-2009 om 12:18:35
Ik weet het wel zeker, zoiets heeft een enorme impact op je menselijke geest.

https://www.youtube.com/watch?v=fJrUa-zKeIc
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 26-06-2009 om 12:20:37
hij kan niet naarbuiten want dan gaat ie zoiezo dood je ziet hem toch met sjaaltjes enz.


zo denk ik er over.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
ventsupervent Gepost door ventsupervent op vrijdag 26-06-2009 om 12:27:58
hij was ook wel een held maar ik vind dat ie gewoon beter 10 jaar geleden dood had kunnen gaan hij heeft verder toch nix klaargespeeld alleen zichzelf langzaamaan verder verneukt..

en idd ging ie dood als hij zonder sjaaltje naar buiten ging maar hoe de fok komt dat? hij had zichzelf al te ver gesloopt denk ik.. de negers die ik ken kunnen zonder sjaaltje naar buiten iig
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 26-06-2009 om 12:34:00
Deze man verdiend respect voor zijn muziek, privé kan het me niet zo veel schelen wat hij allemaal voor gekke shit doet.

RIP
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 26-06-2009 om 12:37:01
ja is waar, maar volgens mij was het verhaal zo dat ie een zeldzame huidziekte heb, waardoor hij zichzelf moet opfokken, en daardoor is dus ook die sjaalen shit, ikzelf geloof die kindershit ook zeker niet dus wat dat betreft.. en ja eerder dood gaan.. hij heeft ook niet veel uitgebracht toch, maar elke week in het nieuws ik vraag me af of ie dat zelf wil, die mensen kunnen ook gewoon oud worden en baas blijven, waarom wel respect voor bv paul mccartney of too short ofzo noem maar iemand op..
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 26-06-2009 om 12:44:45
Quote:
ventsupervent schreef op 26-06-2009 @ 12:13
Iedereen heeft natuurlijk z'n eigen mening er over en niemand van ons weet of het nou gebeurd is of niet.. maar ik vind het maar een mafkees die michael

https://www.youtube.com/watch?v=_h1euQKJsr4
zo denk ik er over.

by the way "kapot gemakat door de wereld" vind ik altijd zo'n bullshit.. die gast tript em gewoon hij had ook buiten kunnen komen, zonder zich te verbergen, zwart kunnen blijven, ze neus kunnen houden enz enz hij tript em gewoon kankerhard "omdat ie vals beschuldigd is"? ik geloof het niet


Woordje naar dit toch wel.

Respect voor wat ie muzikaal gedaan heeft. Maar hij heeft zichzelf, uit eigen keuze toch redelijk vernield. Je kan natuurlijk zelf ook wel nagaan dat je huid bleken niet goed voor je is. En na de 5de nosejob mag je ook wel is nadenken of het wel handig is waar je mee bezig bent. Dat Michael Jackson nooit echt oud zou worden met wat ie met zich zelf gedaan heeft hadden we natuurlijk allemaal kunnen bedenken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 26-06-2009 om 12:46:22
Michael Jackson krijgt genoeg respect, hele internet stond op zijn kop gisteren. Duizenden mensen die rouwen voor een ziekenhuis, ze gaan 'em gezamenlijk gedenken in weetikhoeveel plaatsen over de hele wereld, dat zegt toch genoeg? Daarnaast, alsof bijvoorbeeld Elvis zo'n lekkere was. Die gast wordt toch ook na al die jaren nog gezien als een held?

Ik heb overigens nooit iets met zijn muziek gehad, kan er echt niet naar luisteren, maar vind wel dat hij de shine krijgt die hij verdient hoor.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 26-06-2009 om 12:47:10
Quote:
L2N schreef op 26-06-2009 @ 11:25
had hij niet de rechten van de muziek van de beatles? word dat doorverkocht nu weer?

Volgens mij had die ze alweer verkocht een keer toen die geldnood had paar jaar terug. Maar ik kan er naast zitten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 26-06-2009 om 13:02:56
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 26-06-2009 om 14:17:37
als artiest r.ip.

als mens: one white nigger gone, zero to go
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 26-06-2009 om 14:18:15
Quote:
ventsupervent schreef op 26-06-2009 @ 12:27
en idd ging ie dood als hij zonder sjaaltje naar buiten ging maar hoe de fok komt dat? hij had zichzelf al te ver gesloopt denk ik.. de negers die ik ken kunnen zonder sjaaltje naar buiten iig

Hahah.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 26-06-2009 om 14:29:07
michael is mijn jeugdheld maar eigenlijk denk ik el hetzelfde over als ventsupervent
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 26-06-2009 om 15:15:35
RIP king

mj was en is nog steeds de shit, mss beetje een wacko ja, but fuk it.. z'n muziek ruled, nieuws ging niet in me koude sokken zitten
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 26-06-2009 om 15:24:48
trouwens ik ken best wel veel negers tegenwoordig die niet meer zonder sjaaltje uit huis kunnen...
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 26-06-2009 om 15:40:37
ik had gister feestje, na 1uur ofzo kwam het nieuws, rare sfeer!
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 26-06-2009 om 16:01:25
R.i.p

MJ is meer de queen of pop, het mag duidelijk zijn dat Quincy Jones de king in deze relatie was.
Ik zou wel eens willen zien wie van dit forum niet wacko was als je op die leeftijd al zo beroemd was, en het er met de paplepel ingeslagen was(ingegoten is hier een understament).

michaelll
Gepost door michaelll op vrijdag 26-06-2009 om 16:59:41
Toch zonde dit, kon zijn muziek altijd wel waarderen.
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op vrijdag 26-06-2009 om 17:59:15
mja nooit naar geluisterd.. maar wel een icoon
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Geleerde Gepost door Geleerde op vrijdag 26-06-2009 om 18:11:47
straks blijkt dit gewoon een publiciteit stunt te zijn
zodat hij een extra stootje heeft voor zijn come back
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 26-06-2009 om 18:13:31
ja gast... wat denk jezelf...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 26-06-2009 om 18:27:02
ja en zit ie gewoon op een eiland met Tupac en Elvis.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 26-06-2009 om 19:03:27
zieke vent dit, is maar goed zo. Kinderen kunnen weer veilig buiten spelen

zijn muziek was wel top.
----------------------------------------
beng!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 26-06-2009 om 19:04:45
Quote:
Geleerde schreef op 26-06-2009 @ 18:11
straks blijkt dit gewoon een publiciteit stunt te zijn
zodat hij een extra stootje heeft voor zijn come back


haha ik dacht er ook heel even aan zou wel wat zijn
maar dan heeft ie wel 200 miljoen schadeclaims hangen
G_Lipsius
Gepost door G_Lipsius op vrijdag 26-06-2009 om 19:17:41
Quote:
ventsupervent schreef op 26-06-2009 @ 12:02
(...)
hahaha ben je helemaal gek geworden joh

tuurlijk leuk dat je goeie liedjes kan maken maar dat rechtvaardigd zulke acties natuurlijk nooit.

ik vind het persoonlijk niet zo erg dat ie dood is.. er was toch nix van de beste man over


Geef respect of laat de doden met rust rare mafketel dat je dr bent. Ik hoop dat jij ook dood gaat op je 50ste, morgen mag ook. Vind ik niet zo erg want je praat toch onzin. Sukkel
----------------------------------------
Set HIT!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 26-06-2009 om 19:19:28
ik vind dat je niet zoveel respect hoeft te hebben voor mensen die aan kinderen hebben gezeten...
----------------------------------------
beng!
G_Lipsius
Gepost door G_Lipsius op vrijdag 26-06-2009 om 19:20:00
MJ greatest entertainer of all times and a part of my youth.... Rest in peace man... Luv you
----------------------------------------
Set HIT!
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op vrijdag 26-06-2009 om 19:28:21
Quote:
G_Lipsius schreef op 26-06-2009 @ 19:17
(...)

Geef respect of laat de doden met rust rare mafketel dat je dr bent. Ik hoop dat jij ook dood gaat op je 50ste, morgen mag ook. Vind ik niet zo erg want je praat toch onzin. Sukkel


Beter wens je mensen niet de dood in. Dit is ook een teken dat jij geen respect voor de doden hebt.

Rip voor z'n persoon en muziek.

Daarnaast denk ik dat hij de bewuste stap om die overdosis te nemen, genomen heeft, omdat voornamelijk zijn (privé-)leven geruïneerd was.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 26-06-2009 om 19:33:23
Rechten van the Beatles waren nog gewoon in zijn bezit, en hij heeft toen hij die rechten kocht, tijdens de "ruzie" met paul mccartney, laten opnemen in zijn testament dat bij evt. overlijden de rechten naar Paul gaan, dus die zal ze krijgen...las ik op AD.nl

Verder ben ik er echt mee opgegroeid en blijf ik zijn muziek tijdloos niet normaal nice vinden, voor mij echt de beste 'popartiest' ooit, rip idd
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0133 sec.