Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op vrijdag 03-07-2009 om 10:26:19


Smaak van Fris & Dood

Underground-artiesten zijn meestal niet veel soeps, lijken allemaal op elkaar en komen niet echt vernieuwend. Maar soms zit er een MC/producer (of een combi) tussen, die het tegendeel bewijzen. Zoals Fris & Dood, de naam niet letterlijk nemen, het is beeldspraak. Fris & Dood bestaat uit Tens (vocalen) en Frietboer (biets), die met een hele nieuwe dope sound komen. Als je ‘Zout EP’ en ‘Het Gezin’ kent (zo niet; zoek ze op) weet je waar ik het over heb. Frietboer laat zich ďnspireren door boombap, distortion en Tens door alles wat om hem heen gebeurd, dit samen zorgt voor een lekkere rauwe frisse sfeer (ja, dat kan) met harde teksten die wel ergens over gaan in tegenstelling tot vele MCs van tegenwoordig. Dit alles samen klinkt hardt en is perfect te horen op het album Smaak.

Fris & Dood! Dit Noord-Brabantse duo biedt hun debuutalbum 'Smaak' exclusief aan via KenJeDat.net!
Check de Fris & Dood - Smaak Recensie/download hier
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 03-07-2009 om 12:50:41
Ai, hij stond hier ook al, niet gezien.
Shit is keihard, mensen moeten echt gaan checken.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op vrijdag 03-07-2009 om 13:22:58
Ja deze shit is hard!
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 07-07-2009 om 18:52:47
Meer liefde voor deze shit mensen, het is gratis.
http://www.zshare.net/download/6214197989361553/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-07-2009 @ 18:54:53 ]

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 07-07-2009 om 20:23:28
zal is ff checken, die zout EP was wel aight als ik het me goed herinner, alleen een beetje kort geloof ik
----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.