Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 08-07-2009 om 16:23:45
Euhm ja, I know how ya fix a layout for myspace, maar ik vroeg mij af hoe sommige myspace'rs een eigen 'plaatje' boven hun page kregen.. en hun eigen indeling qua blogs/friends/info etc..

zo snel ook geen voorbeeld kunnen vinden en van google werd ik ook weinig wijzer (oftewel niet.)

dus

[......................................................]
[............hier een eigen plaatje..]
[......terwijl dit anders gevuld.....]
[.....was met niks/reclame ofzo]

[.standaard myspace menu.....]


Jee, aanbid mijn vage beschrijvingen _O_
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 08-07-2009 om 17:35:49
Volgens mij moet je dan betaald gebruiker van myspace zijn, en dan
ben je in staat die dingen aan te passen, even als dat je meer tracks
kan uploaden.
ventsupervent Gepost door ventsupervent op woensdag 08-07-2009 om 18:56:09
nee kan je gewoon met HTML fixen maar weetje als je er echt niet achter komt..
ga maar naar een myspace pagina die dat heeft.. "view source code" ofzo doen en dan kan je uit de HTML-bron wel halen hoe je dat zelf zou moeten doen.

zoek bv de url van het plaatje bovenaan en kijk of je die kan terugvinden in de HTML code.. pak alle code eromheen waarvan jij denkt dat dit het is en succes ermee

marsman: als je vriendjes word met een bepaald myspace account (weet niet meer wie, ben ook vriendje) kan je 2 extra tracks uploaden ofzo.. maar ze hebben het laatst ook nog is aangepast van myspace zelf dus ik kan er nu wel 10 geloof ik
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 08-07-2009 om 18:59:31
bodogentertainment geloof ik.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
ventsupervent Gepost door ventsupervent op woensdag 08-07-2009 om 19:03:08
whoop there it is
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 08-07-2009 om 19:30:55
thnx, zal het even proberen!

iemand toevallig een linkje van iemand met dat? kan nou opeens niemand meer vinden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-07-2009 @ 19:56:13 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.