Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
thommy-b
thommy-b je weet 't
Gepost door thommy-b op donderdag 09-07-2009 om 23:33:38
ik kom nog harder dan de darryl met zn vele neppe praatjes, hij zegt dat ie spacet. is die andré hazes? voortaan denkt iedereen dat ie even iets kan droppen. maar het zijn geen flows nee het gaat alleen over wierie toppen. die deze shit maken om de rap iets op te frissen, en even komen kakken met met een slappe nino diss en ze denken dat ze gang zijn met een lopend label, maar ik spit als een duivel in de mooie hemel, waar onze king of pop de angels even de moonwalk leert. maar hij moet opassen want hij heeft zn neus bezeert. de boys weten dat ik heet ben en shine en shine, want ik heb focking veel chikies op me hyves. en me rap is nog niet sterk want ik ben net bezig, met me teksten schrijven ja die worden echt hevig. maar het is nu stop aan deze zinloos rap, ik ben geen faker nee. heb een newyork yankee pet.
Diesel
Geschikt
Gepost door Diesel op donderdag 09-07-2009 om 23:52:14
jij bent super goed, ga zo door
----------------------------------------
"Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen"
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 10-07-2009 om 01:16:03
kijk even rond op t forum.. dan snap je hoe het wel moet en waarom dit een slotje krijgt..
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.