Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
thommy-b
thommy-b je weet 't
Gepost door thommy-b op vrijdag 10-07-2009 om 17:27:17
ik kom veel harder dan de rappers met hun vele neppe praatjes, ze zeggen dat ze spacen. ze zijn geen andré hazes. voortaan denkt iedereen dat ie even iets kan droppen. maar het zijn geen flows 't gaat alleen over wierie toppen. die deze shit maken om de rap iets op te frissen, en even komen kakken met met een slappe nino diss en ze denken dat ze gang zijn met een lopend label, maar ik spit als een duivel in de mooie hemel, waar onze king of pop de angels even de moonwalk leert. maar hij moet opassen want hij heeft zn neus bezeert. de boys weten dat ik heet ben en shine en shine, want ik heb focking veel chikies op me hyves. en me rap is nog niet sterk want ik ben net bezig, met me teksten schrijven ja die worden echt hevig. ik kom in de top in de nederhop wereld. met een baco in de hand, gemixt met cola zero. want ik ben thommy-b ja weet 't. je moet mij onthouden en niet gaan vergeten



drop reactie.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2009 @ 17:34:43 ]
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 10-07-2009 om 22:22:21
zet anders je bars netjes onder elkaar. Dit leest fokkop
Leyla
Gepost door Leyla op vrijdag 10-07-2009 om 22:28:32
Nee doe maar niet, is toch te slecht, nu valt het tenminste niet op, als je het als bars gaat neerzetten ziet iedereen het meteen.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
haaks Gepost door haaks op zondag 12-07-2009 om 21:54:12
pleeg zieken daden en zie dadelijk psigiaters
op ze tijd en praat over wat mij een genie maakten.
diep gaande conversaties die me ziel raakten .
unieke waarden beschouw ik al jaren als muziek maken.
beats blazen ,verdien ik een 10 dan mag ik niet klagen.
zie je het hier aan me.
ik heb last van soa's griep en mazellen.
ik wil continu wiet halen.
voor kleinere mensen en het persen want kan het zelf niet betalen.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 12-07-2009 om 23:38:29
Quote:
haaks schreef op 12-07-2009 @ 21:54
psigiaters


, kom op zeg
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
haaks Gepost door haaks op maandag 13-07-2009 om 08:42:25
hahahah wist ik zelf wel hoor ik vindt dat je daar niet persee op moet letten schreef snel kladblokje maar zou voortaan wel goed schrijven hahah
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 13-07-2009 om 09:04:24
Ik zou inderdaad maar netjes ABN schrijven. Dit lijkt natuurlijk totaal nergens op en is daardoor van slechte kwaliteit.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
haaks Gepost door haaks op maandag 13-07-2009 om 09:37:30
jogiw
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0119 sec.