Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
lorroman
lorenzo
Gepost door lorroman op donderdag 16-07-2009 om 14:48:55
in het begin van dit liedje hoor je een vrouw praten en die zegt volgens mij wie deze beat heeft gemaakt, kan iemand mij vertellen waar die beat dan vandaan komt? https://www.youtube.com/watch?v=Xw0Ukb-yVRk
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 16-07-2009 om 14:51:51
Vooruit, omdat je andere topics dicht zijn zal ik hier mijn plaatje weghalen en je de mogelijkheid op serieuze antwoorden niet ontnemen. (k)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2009 @ 14:58:36 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 16-07-2009 om 15:02:54
gozer er staat nog een topic van open, dit is al de 4de.... zoek gewoon het oude op als je antwoord wil, geef dat een kickje als je na 2 dagen geen antwoord hebt. Krijg je dan nog niks... dan weet men het kennelijk niet of heeft men geen zin je te helpen.

4 topic's dwingt het niet af.... Probeer het bij onderstaande opic dan wellicht nog is...

Vraag over een beat?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2009 @ 15:03:38 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.