Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
- Niet grappiger doen dan je bent. - Geen bullshit. - Geen hoi, doei, dag. - Beetje op niveau blijven. - Niet alles melden wat je gaat doen. - Geen gescheld of beef. - Niet spammen. - Gewoon lief doen! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2009 @ 20:49:18 ] | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Goede titel. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, ik wil Nickert! Zeker na deze topicopening. :+ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Eerste offici�le NLHH stelletje? ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
kwas naar italie nickert. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Wat doen? | ||
![]() | ![]() |
Hoe kan het dat die Grim Fandango chick een post na een slotje maakt @ de vorige slowchat? ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Vreemd, er stond een slotje bij na mijn post | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Misschien heeft ze de sleutel voor gesloten topics van dap/SBU gekregen. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
werken voor keycamp | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
tof denk ik | ||
![]() | ![]() |
Waarschijnlijk heeft ze op "Reageer" geklikt voordat er een slotje was. Wat in houdt dat ze 4 minuten heeft gedaan over haar reply, wat betekend dat ze �f heel sloom tiept, �f zo lang heeft moeten nadenken voor een "gevatte" reply. Ik gok het laatste. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
sow! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Dap je onfeilbare nlhh systeem is gekraakt. All glory to the hypnotoad | ||
PsychoTherapy Being Me Is A Fucking Job! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben gewoon goed ![]() (Stiekem zeg ik : Ik ben gewoon sloom) ---------------------------------------- Ik Ben Hier Voor De Sier ... | ||
![]() | ![]() |
Ik heb gelijk met mijn vorige reply of niet d-ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2009 @ 21:04:26 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm dan ben ik slecht, ik dacht al 3x dat ik de "posten na sluiten van topic" bug al opgelost had ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Dat worden heel wat zweepslagen weer. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
ach van een leuke dame sla ik dat niet direct af ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Bananen in pyjama's zijn altijd met z'n twee! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
^ That's.. old. Kindernet ooit toch? ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Geen idee waarop het kwam eigenlijk., maar het was wel tof. ^^ kan de NL versie niet vinden. ;( ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Dat was behoorlijk gay | ||
![]() | ![]() |
hm seven pounds gekeken, vond m minder verdrietig dan iedereen mij vertelde. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Tante Soesa en Sassefras. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Seven pounds is echt een dooie film | ||
![]() | ![]() |
Je moeder is behoorlijk gay. ![]() @nickert uiteraard ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Ovide was veel toffer! Eh.. en ook wat meer begin jaren '90 lees ik nu. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Kijk uit malloot, een kokosnoot! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Kijk uit malloot, een kokosnoot. Bazenshit. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
![]() | ![]() |
Haha, ik was veeeeel eerder. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Haha, jullie weten. Dope die tekenfilms van vroeger. ---------------------------------------- Sabr | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Wie laat zich niet koeieneren?? Voor de Eckte.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2009 @ 22:21:01 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Boes was overrated, Bikermice from Mars enzo waren veeeeeel toffer. ---------------------------------------- Sabr | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Overrated? Getthefuckoutttttttt ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
Ik was een keer bikermice from mars aan het kijken, en toen belde de dierenarts dat onze kat was doodgegaan.. dat heeft bikermice helemaal verpest voor mij. ;( ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Ouch, ja dat zijn sowieso geen aangename berichten. Whut gettttthefuckoutttt! Ik moest altijd verplicht m'n boterham opeten op de bank, voor de tv, al Boes kijkend, I haaaated that. "Ja maar mam..." - NEE, ZITTEN.. mmokay. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
haha, ninja turtles. | ||
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Quote: Nieroth schreef op 18-07-2009 @ 22:27 Haha, whoot! Dat is ehm.. best wel erg.. en funny. ---------------------------------------- Sabr | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Samurai Pizza Cats Ok, sorry Outshining. Ik wist niet dat je er zulke traumatische ervaringen op nahield door Boesje. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2009 @ 22:31:32 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Ik wou net zeggen, je hebt toch ook nog iets met Samurai.. ja dus. Het is je vergeven michaelll, voor deze ene keer dan, h�. ---------------------------------------- Sabr | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap die topictitel niet e-ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk, het probleem met jullie die gaan voor de tieten enz. terwij-ALL GLORY THE HYPNOTOAD ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Dat is een mem-ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wilde ze nou verkering met mij? Heb geen zin om terug te kijken. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Je bent een Turk.. wat denk je ze-ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
mis ik de nieuwe hype? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Nee gewoon oud en flauw 4chan grapj-ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |