Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op woensdag 29-07-2009 om 14:27:45
Quote:
FreshS schreef op 29-07-2009 @ 13:41
(...)

Racistisch? Komt het zo over? Dat is niet de bedoeling.
Kijk, van mij part praat je Surinaams in Nederland en ik ga nu niet een heel Wilders verhaal ophangen, maar zeg nou zelf een tekst over wiet en dan met Suri-woorden?
In het Nederlands zou het ook fokt op wezen.

Ik vind het nep en daarnaast zitten er duizenden spelfouten in.

Dat i.c.m. het onderwerp, maakt het kut. Misschien zal ik dit enigszins verkeerd hebben geformuleerd, zodat het misschien racistisch overkwam. My fault, no doubt en niet mijn bedoeling.



Maak je niet druk. Hij loopt maar wat te zeiken.
----------------------------------------
Magicozzz
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op woensdag 29-07-2009 om 16:49:14
Quote:
g-loco schreef op 29-07-2009 @ 12:06
(...)


srannang = suriname en nigiri is een soort van breda van Su.. gewoon een plaats vlak bij cola kreek en paramaribo
teminste niet vlak bij


Een ex vriendin van me is nu bij Cola Kreek. Fucking mooi daar als ik zo die foto's bekeek.

Tekst is aan mij niet besteed trouwens.

Oh, en het is tegen de regels om mensen constant op hun spel- en taalfouten te wijzen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2009 @ 16:51:19 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 29-07-2009 om 17:18:11
Quote:
elmagicoh schreef op 29-07-2009 @ 14:27
(...)


Maak je niet druk. Hij loopt maar wat te zeiken.


Ik vind jullie als een stelletje kempi's overkomen, die denken dat ze thug life zijn omdat ze wiet smoken en verdomme niet eens hasj kunnen spellen.

kanker lekker op met je "sani biri wiri libi spliffi" en jullie "hoe's"

Het eerste deel van deze comment is nog redelijk neutraal, maar het 2e deel gaat toch echt gericht op suri woorden wat blijkbaar straattaal is in zijn ogen, op zich snap ik dat, ik zeg alleen nu tegen hem dat ie er op moet letten want dat kan tot pijnlijke misverstanden leiden, dus je kan wel zeggen dat ik zit te zeiken maar ik ben zelf ook geen volbloed nederlander en als je grappig tegen mij zou doen erover zou ik me toch echt beledigt voelen, dus alsjeblieft niet praten als je niet kan relativeren.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 29-07-2009 om 18:01:02
Beter las je eerst mijn post, voordat je weer commentaar ging geven. Ik zei dat het niet m'n bedoeling was racistisch over te komen. Duidelijk, lijkt me..

Excuus als je die post racistisch opvatte.

Verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op woensdag 29-07-2009 om 18:12:30
Quote:
Snacky schreef op 29-07-2009 @ 17:18
(...)

Ik vind jullie als een stelletje kempi's overkomen, die denken dat ze thug life zijn omdat ze wiet smoken en verdomme niet eens hasj kunnen spellen.

kanker lekker op met je "sani biri wiri libi spliffi" en jullie "hoe's"

Het eerste deel van deze comment is nog redelijk neutraal, maar het 2e deel gaat toch echt gericht op suri woorden wat blijkbaar straattaal is in zijn ogen, op zich snap ik dat, ik zeg alleen nu tegen hem dat ie er op moet letten want dat kan tot pijnlijke misverstanden leiden, dus je kan wel zeggen dat ik zit te zeiken maar ik ben zelf ook geen volbloed nederlander en als je grappig tegen mij zou doen erover zou ik me toch echt beledigt voelen, dus alsjeblieft niet praten als je niet kan relativeren.


Ik ben zelf ook geen volbloed nederlander. Ik vind dat je loopt te zeiken
----------------------------------------
Magicozzz
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 29-07-2009 om 18:58:56
@ FreshS; Die 2e post was ook niet tegen jouw gericht, ik lig er verder ook totaal niet wakker over maak je niet druk

@whatever je naam is; in de legendarische woorden van KD; dus ik ben arrogant? goed, hou je mond maar verder dicht....
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 29-07-2009 om 19:26:16
Quote:
Snacky schreef op 29-07-2009 @ 13:06
je woont zeker in een klein dorp waar de plaatselijke halfbloed indo het meeste in de buurt komt van een 'allochtoon'


Wat is daar mis mee?

Weinig (lees: geen) criminaliteit. Gemiddeld hoog opgeleid. Geen te strakke nike petjes. Mensen zeggen voorbijgangers gedag.

Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Tuurlijk is er geen echt uitgaansleven. Maar daar zijn auto's voor uitgevonden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2009 @ 19:27:45 ]
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 29-07-2009 om 20:20:02
Pfff blijven we doorgaan? Ik stelde die vraag omdat iemand in een stereotype hokje word geduwd terwijl de tekst totaal geen ''gangster' gehalte heeft, er word gesproken over stress die word verlicht door smoke, de hectiek van een grote stad, iemand op zijn bek slaan maar dan met woorden, alleen doet hij dit niet met abn woorden, maar met zijn eigen spreektaal, iets wat klaarblijkelijk gelijk staat aan een gangster ofzo, zijn reactie is dan wel weer van een lager niveau, maar de tekst opzich kun je niet onder dat hokje plaatsen.

Daarom vroeg ik me af of hij soms uit een klein dorp komt en dus eigenlijk gene flauw benul heeft van wat een 'gangster' nu is, de laatste keer dat ik iets las over een gangster in de krant of nieuws was het toch echt een nederlander... k word gewoon een beetje moe van die naïeve mensen die direct slechte eigenschappen koppelen aan zaken die er totaal niets mee te maken hebben
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 29-07-2009 om 21:03:06
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.
Anima
Gepost door Anima op woensdag 29-07-2009 om 22:39:03
Ik vindt het een kanker tekst. Dus past prima bij je attitude als je daarop uit was.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2009 @ 22:41:05 ]

----------------------------------------
http://www.myspace.com/zeroloss
dark maistah
DizC-re$Pekt
Gepost door dark maistah op woensdag 29-07-2009 om 23:46:16
okey, de tekst, muah
het gaat over wiri mang, kan togh beter, als je sranang man bent togh?

anyway, zo'n tekst schrijf je vaak alleen als je al vaak blowed, je hersens worden dan fokked op, snap je?
maybe was hij al stoned toen hij het schreef, dan moet hij een andere merk nemen! G's, je bent meestal geconcentreerd als je dat dus doet(dat heb ik gehoord dann...) en deze prestatie is dan dus niet echt...goed...Sorry Brada.


G-loco(ofsoow), ik raad je aan om een sterkere te nemen, veel van die rap-shit luisteren, kijkje nemen bij de tutorial, teksten lezen van anderen en daar allemaal inspiratie uit opdoen...owjah, en heb een zakje chips bij de hand, want meestal krijg je honger wanneer je blowed...

probeer ook wat minder typfouten te maken, ik weet, je gebruikt beetje sranan-tongo, en bakra's begrijpen de taal niet, snap?

ik lul dus nu een eind door, maar hoop dat je iets aan hebt...

Peace

ps. waarom zoveel met kanker gescholden?
de "G" hier, G-loco dus, scheld daar niet mee, je vader ook niet, ikke ook niet, dus waarom?
je bent zeker zo'n blank jongetje van 15 die erbij wilt horen door met kanker te schelden?
of je bent zo'n typische marokkaan, nike petje strak op je hoofd "geplaatst", heup tasje van een of andere bekend merk, jogging broek, en sokken met slippers.

leven is zwaar ,ik weet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2009 @ 00:02:54 ]

----------------------------------------
pa en ma zorgen waar ik ga en sta
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 29-07-2009 om 23:48:58
say what?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 29-07-2009 om 23:49:05
ligt het nou aan mij of kom je geforceerd over

Edit:
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2009 @ 00:08:06 ]
dark maistah
DizC-re$Pekt
Gepost door dark maistah op donderdag 30-07-2009 om 00:00:05
geforceerd?
ikke?
hoezo dan?
----------------------------------------
pa en ma zorgen waar ik ga en sta
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 30-07-2009 om 00:16:03
met wat je allemaal zegt,
zo van ja ik ken je taal ook en die bakra's snappen er niks van..
t lijkt zo fake, maar t kan aan mij liggen.
Anima
Gepost door Anima op donderdag 30-07-2009 om 00:50:21
Gasten die zo praten zijn altijd neptuig.
----------------------------------------
http://www.myspace.com/zeroloss
michaelll
Gepost door michaelll op donderdag 30-07-2009 om 00:59:08
Ik voel hem wel mang, so so lobi.
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op donderdag 30-07-2009 om 01:14:13
Quote:
Nickert schreef op 29-07-2009 @ 21:03
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
Magicozzz
Carlito
Gepost door Carlito op donderdag 30-07-2009 om 17:43:06
voor gloco; kijk: woorden die niet bij een groot publiek bekend zijn, kan je wel in je tekst stoppen, maar met mate.. alles wat je teveel doet is kaka, en gaat niet werken..

2: wat ik niet snap is dat zoveel mensen hier bitchen, spelfouten en weet ik veel wat, maar ik weet bijna zeker dat gloco misschien deze kaka tekst beter overbrengt, dan al die mensen van dit forum, die maybe een geniale tekst hebbe...

Zoveel tjappies praten stoer hier, hoe zielig de straat is,, etc.. maar wtf, hiphop komt niet uit de dorpen, en misschien zijn hier ook geen ghetto's zoals in andere landen, maar er is wel degelijk criminaliteit, armoede,slechte scholing, als je dat niet elke dag ziet, dan begrijp je dat niet.. en lijkt elke shit die niet over antimaterie gaat raar..

owja: wieri....begin het te roken en je snapt, die shit is een lifestyle




wat je niet weet, dat zie je niet
----------------------------------------
W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
dark maistah
DizC-re$Pekt
Gepost door dark maistah op donderdag 30-07-2009 om 21:20:59
@ carlito: true true
----------------------------------------
pa en ma zorgen waar ik ga en sta
sreob Gepost door sreob op vrijdag 31-07-2009 om 14:17:34
@ carlito

hoeveel heb jij gerookt?
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
thinkfast
noem namen anders heb nix aan jouw gratis reclame
Gepost door thinkfast op vrijdag 31-07-2009 om 16:20:08
Quote:
g-loco schreef op 29-07-2009 @ 11:42
(...)


was dat zo fucking moeilijk


en ik maar denken dat feed een gunst was
----------------------------------------
Life is a bitch so fuck it
dark maistah
DizC-re$Pekt
Gepost door dark maistah op vrijdag 31-07-2009 om 20:32:59
...zoiets vraag je niet mang.
beter vraag je: hoelang al?

dus bij deze @ carlito: hoelang al?
----------------------------------------
pa en ma zorgen waar ik ga en sta
Carlito
Gepost door Carlito op zaterdag 01-08-2009 om 12:29:28
Quote:
dark maistah schreef op 31-07-2009 @ 20:32
...zoiets vraag je niet mang.
beter vraag je: hoelang al?

dus bij deze @ carlito: hoelang al?


ow dit is mijn 4de jaar,
dus opzich valt het mee..

maar iedereen choked van een kindjes tot van fokking lekkere chickies, tot zwervers, tot zakenmannen, tot nerdjes tot gangsters, elke nationaliteit.. je kan het zo gek niet bedenken en als je die aan een tafel zou zette met sak wieri, dan zouden ze met elkaar een feest beleven alsofze de beste vrienden zijn. + de gesprekken zouden op behoorlijk niveau zijn, en dat is nou precies het verschil met alcohol. Alcohol maakt je dom, en wiet maakt je slim(behalve korte termijn geheugen)


----------------------------------------
W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 01-08-2009 om 12:31:26
Wat een onzin.
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 01-08-2009 om 12:39:52
mensen die bier drinken vinden zichzelf ook slim na een paar biertjes. wiet maakt je niet slim, het beinvloedt je gewoon waardoor je anders doet dan normaal, waarschijnlijk diepzinniger omdat je dat normaal gesproken niet bent. anders zou je geen wiet roken. burrrn.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 01-08-2009 om 12:49:55
''Wiet maakt je slim.''

Dat is echt de opmerking die het tegendeel bewijst.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Carlito
Gepost door Carlito op zaterdag 01-08-2009 om 12:52:34
hahah... ik druk me jonko op je oog uit, dan voel je pas geburnd..

Als je dronken bent, dan ga je allemaal para doen, dat is gewoon klaar, en als je stoned bent doe je gewoon relax tenzij je voor de eerste keer smoked, dan ga je ook allemaal para doen
maar idd van smoken word je diepzinnig, ruim denkend..je gaat anders naar dingen kijken, maar hoe komt dat:

je krijgt je eigen geest meer onder controle in een bepaald opzicht: en als je 1 word met je geest: dan bereik je verlichting..

maarja dit is hoge psychologie
----------------------------------------
W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 12:55:15
ja maja naar andere dingen kijk je weer niet meer naar als je smookt..
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 01-08-2009 om 12:56:41
jahoor hoge psychologie mijn aaarssch. je krijgt niet bepaald controle over je geest dmv het roken van wiethasj w.e. die raak je dan juist kwijt daardoor lijkt het alsof je ruimdenkender bent. beter maken we hier een topic over. ik heb toch gelijk. moet je een naaldhak in je oog?
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 01-08-2009 om 12:57:57
Niks hoge psychologie, romantiserende stonerpraat.

Carlito
Gepost door Carlito op zaterdag 01-08-2009 om 13:09:13
Quote:
aapje schreef op 01-08-2009 @ 12:56
jahoor hoge psychologie mijn aaarssch. je krijgt niet bepaald controle over je geest dmv het roken van wiethasj w.e. die raak je dan juist kwijt daardoor lijkt het alsof je ruimdenkender bent. beter maken we hier een topic over. ik heb toch gelijk. moet je een naaldhak in je oog?


natuurlijk heft het ook zijn slechte kanten, korte termijngeheugen, je laat andere dingen liggen zoals l2n zei
dat is ook waar en sommige mensen raken ook controle kwijt.. maar smoken moet je per mens bekijken of categorie mens, mensen die niet goed met hun eigen geest kunnen omgaan, worden er slechter van, en kunnen depressief worden, kluizenaar etc, Maar mensen die een hoger niveau hebben, en hun geest beter onder controle hebben, kunnen veel meer shit met de wiet doen..het lijkt allemaal ongelofelijk of stonerpraat, maartoch is het zo


owja nu ga ik voetballen,,dus er zijn toch nog andere dingen naast smoken..fewww
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2009 @ 13:10:56 ]

----------------------------------------
W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 01-08-2009 om 13:11:18
Ja man, Dr. Phil die klapt ook altijd 2 jointjes voor die aan zijn show begint. Het is echt zo.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op zaterdag 01-08-2009 om 13:12:11
Als het waar is over wiet & drank is die eerder stomdronken voor die begint.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 13:12:25
aapje ddoet wel dapper omdat ze denkt dat wij allemaal internetlosers zijn pikken jullie dat???
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 01-08-2009 om 13:14:07
maar dat zijn jullie toch ook?
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 13:15:30
wie zit er hier nou om 1 uur smiddags met haar naaldhakken voor de pc???
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 01-08-2009 om 13:17:40
achter. achter de pc l2.
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op zaterdag 01-08-2009 om 13:18:21
In de ghetto zitten we ervoor je moet weten
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 13:19:43
typisch vrouwen he, onderwerp veranderen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 01-08-2009 om 13:20:31
zoiets het tactiek, daarom hebben we ook altijd gelijk.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 13:21:50
in je hoofd ja maar zelfs als ik heb gesmookt heb ik nog meer gelijk dan jij
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 01-08-2009 om 13:22:00
Quote:
Mario schreef op 01-08-2009 @ 13:12
Als het waar is over wiet & drank is die eerder stomdronken voor die begint.


Dat kan ook natuurlijk.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 13:24:45
bullshit die gast pafft echt niet voor zn show hoor, ik denk dat ie dan allang opgepakt was, en voor gek verklaard
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op zaterdag 01-08-2009 om 13:25:56
Gek is die wel , daar is toch geen verklaring voor nodig?
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 13:29:41
ja maar dan komt ie niet meer op tv hoor
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 01-08-2009 om 13:31:16
ik heb trouwens geen eens naaldhakken.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 13:32:52
dan loopt je slap te lullen voor je pc en moet je zoiezo niet fronten brappp!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 01-08-2009 om 13:33:04
dus je liegt.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 13:33:31
dank je livio
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Drop je eigen teksten /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.