Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Rockenjager Gepost door Rockenjager op donderdag 23-07-2009 om 23:11:06
dit is die moordende shizzzlee.


Geen praatjes dit is daad,..werkelijke daadkracht, , zie me gaan gast jij krijg de aandacht alleen als je met me aanpapt, een gestoorde ziekeling, maar wel voor een pleziertje in
warom ik zo ziek kom op de beat?, tja.. ik ben een tyfuskind, laat dat duidelijk zijn, ik lever geen klappen nee maar een bijl in je buik, schiet je aan stukken als een kleiduiven schijf,uit me nietvaak, maar als ik me uit snij ik je voet kapot, waarna ik je kop bewerk met een scooterslot, je vroeg erom
toen je knielend spijt betuigde, want die pussy shit pusht adrenaline door me beide vuisten, had je maar geluisterd,he dan zat je met je meisje thuis voor de buis, nu lig je bloedend in me huis/martelkamer, , bel men maten op, ‘hij ademt nog, dus kom snel naar die kamer, waar we dealden met dat andere nare joch’, ‘oke we zijn in aantocht’
nu hopen dat ie nog in leven blijft, terwijl ik me initialen in zijn modderrrfokking benen snij

refrein:
welkom in me martelkamer, groet me martelmaten, ben je klaar om alles achter je te laten?
dit is hoe de fak et in mekaar zit, dit is je leidensweg je accepteert het en je praat niet

hij schreeuwt het uit, en het stoort me ‘ je bent geen wijf tog, zo lijkt het tog, ik zal ervoor gaan zorgen dat je een wijf word', 'je komt nog pijn tekort, je gaat zoveel pijn bveleven dat je deze pijn nog fijn vond’, de deurbel, je weet wel wie dat zijn, me 1e mattie brengt een scorpion ,volgeladen magazijn, fakking leip, ook zagen en priemen zijn meegebracht, fakit we beginnen vast, er word met je been gestart, jo pass die priem is, hij verdiend dit, je ziet de pijn in ze ogen zodra de 1e priem in zen knie zit, als er ook in zen lies zit kijkt ie vreemd naar me, ‘jo pak dat mes is van de eettafel’
ik begin vast aan zen teennaagels, hij pakt et mes van de tafel, en ik geef hem adviezen, we zijn niet onredelijk, et slachtoffer mag van ons een oog kiezen, de 2e mattie komt binnen, sjit dit is een slechte zaak, in zen rechterhand een fakking kettingzaag,

refrein x 2


hij is klaar om te slachten, hij begint vast met zen tenen, maar hij schiet uit met de zaag en gaat door 1 van zijn benen, dit is een bloedbad, maar fok it man we leven voor die shit, met een heggeschaar verwijder ik de tepels van die kid, die ander is nog bezig met het oog eruit te krijgen, dus ik steek die fakking schaar erin,en er begint vanalles uit te spuiten, prikkeldraad zit om zen nek, het snijd langzaam door zen huid, kleine beetjes bloed druipen eruit, het einde luid, hij hapt naar adem, we moeten snel verder, vraag aan hem of ienog laatste woorden heeft te zeggen, maar praten kan ie niet, dus pak je laatste tool en handel het af, word je begraven dan verbrand ik je graf
pak de scorpion en plaats een kogel door zen bovenbeen, deze shit ziet zo nasty uit dat 1 van me matties overgeeft, dit is klaar, dit is geen mooi plaatje voor het oog broeder
geen laatste schot, we laten deze mofokkerr doodbloeden
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 24-07-2009 om 03:19:11
ik heb het niet gelezen...
zet je zinnen netjes onder elkaar als bars 4 lijnen ofzo...
zo gaat niemand het tjekke
BBeat
bbbeatsss
Gepost door BBeat op vrijdag 24-07-2009 om 12:24:49
Wat probeer je nou met zo'n tekst? Slaat toch nergens op..
Sorry misschien zien andere er wel wat in...
Fast
Ik ben geen kapper, maar ik kan niet zonder haar
Gepost door Fast op vrijdag 24-07-2009 om 19:13:18
Ook niet echt mijn ding
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 25-07-2009 om 15:53:07
Een slap aftreksel van spinal en steen die op hun beurt een slap aftreksel van necro en co zijn, dus ja...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
thinkfast
noem namen anders heb nix aan jouw gratis reclame
Gepost door thinkfast op maandag 27-07-2009 om 17:18:01
ik vond egt een kut tekst om te lezen en dat onderwerp vond ik ook niet boeind
----------------------------------------
Life is a bitch so fuck it
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.006 sec.