Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 09-02-2004 om 20:17:16
Committe Gunmen
Iduna - Drachten

in tegenstelling tot vorige week vrijdag ga ik nu echt yo! Gaan er meer NLhiphoppers heen?

Als je thuis blijft: die foto`s komen 14 feb natuurlijk alweer on-line
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Longtom
Live vanuit t zuiden!
Gepost door Longtom op maandag 09-02-2004 om 20:35:06
Ik ga er ook heen alleen dan in Sittard, wie woont daar in de buurt die erheen gaat?

Gaat ech wel Phat worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2004 @ 20:35:47 ]
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 09-02-2004 om 20:49:17
ik was ook bij Postmen in Zwolle, kwamen E-Life en Uniq ook op het podium zo uit m`n hoofd. Was echt doper dan dope!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
FHL Gepost door FHL op maandag 09-02-2004 om 23:00:04
Limon, had je ook zo'n gangster in het voorprogramma? Prettig om je mee te kunnen identificeren huh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 10-02-2004 om 21:09:49
ja, weet niet meer welke groep in het voorprogramma stond...

Kees de Koning draaide in Zwolle ook in het voorprogramma, maar die was niet echt met bezieling aan het draaien. Gewoon plaatje erop, weglopen, teruglopen, volgend plaatje erop
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
FHL Gepost door FHL op woensdag 11-02-2004 om 22:08:28
ja, in rotterdam ook. Hij had wel goede plaatkeuze vond ik, maar dat was het dan ook alleen.
Mr-Fo Gepost door Mr-Fo op vrijdag 20-02-2004 om 18:35:09
Jo Limon,
Ik vind het een beetje jammer dat je het publiek een beetje afzeikt... Tuurlijk waren die kids irritant! een beetje met de rug gedraaid naar de act... dat vind ik ook complete onzin! heb ze later daar ook weggeschopt overigens. Maar om een lang verhaal kort te maken vind ik niet dat je over de enige fanatieke aanhang ("10 dronken vrienden" waar de Committe Gunmen compleet geen last van had, waar ze juist op richtten onder het performen, zo neerbuigend kunt spreken. Ik heb nog met een sonny d gesproken en die was blij dat tenminste een "paar" losgingen! Dus als ik het goed begrijp vinden de artiesten het wel leuk en jij niet... what's up with that?

Mr-Fo..
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 20-02-2004 om 20:46:59
hey, als het goed is staat er: de ene keer waren ze vet hyped... en dat is juist dope! Als zij er niet waren, dan was er naast mij en een paar anderen niemand voorin. Maar ze irriteerden mij omdat ze aan het waggelen waren met hun flesjes bier, die vlogen op de grond en het bier over mij heen. Aan de linkerkant zaten twee vrouwen te douwen omdat ze de rappers wilden aanraken.... en dan die kinderen aan de rechterkant. Bedankt nog voor het wegschoppen, dat was idd wel beter.

Ik ben blij dat Sonny D nog tevreden was. En als ik omkeek zag ik ook wel genoeg mensen die interesse toonden, maar zoals je begrijpt werd ik door die bezopen gasten eerder geirriteerd dan dat ik er blij mee was.



----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 20-02-2004 om 20:50:40
Quote:
Mr-Fo schreef op 20-02-2004 @ 18:35:09
Jo Limon,
Ik vind het een beetje jammer dat je het publiek een beetje afzeikt... Tuurlijk waren die kids irritant! een beetje met de rug gedraaid naar de act... dat vind ik ook complete onzin! heb ze later daar ook weggeschopt overigens. Maar om een lang verhaal kort te maken vind ik niet dat je over de enige fanatieke aanhang ("10 dronken vrienden" waar de Committe Gunmen compleet geen last van had, waar ze juist op richtten onder het performen, zo neerbuigend kunt spreken. Ik heb nog met een sonny d gesproken en die was blij dat tenminste een "paar" losgingen! Dus als ik het goed begrijp vinden de artiesten het wel leuk en jij niet... what's up with that?

Mr-Fo..


ow wacht.... was jij niet 1 van die 10 die ik daar heb gesproken? hehehe, dat www.via-online.tk was je toen al aan het promoten (of 1 van je vrienden). Maar dat jullie de hele tijd via-online.tk opschreven op blaadjes en die aan U-Niq gingen geven... was behoorlijk irritant


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 20-02-2004 om 20:55:34
VeryImportantAlcoholics...(fo real, check hun site) verklaart een hoop
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.