Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op zaterdag 01-08-2009 om 23:43:28
Owke, dit is de eerste die ik hier drop... Heb gezien hoe hard jullie kunnen zijn met jullie oordelen... Durfde eerst niet maar skeit
Deze heb ik tijd trug geschreven, niet echt met intentie voor rap maargoed wil ff jullie mening...Ook over inhoud zeg maar..
Zal ik binnekort wat droppe wat wel voor rap geschikt zou kunne zijn....En ow ja, je hoeft me niet te sparen omdat ik een chick ben .....So bring it on guys

-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
:+
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2009 @ 14:03:11 ]

----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zaterdag 01-08-2009 om 23:50:35
Heb alleen het eerste deel gelezen en een paar dingen vallen me op

First off.. Probeer verses van 16 bars te schrijven, als je later de audio-kant op gaat, komt dit vaak perfect uit op de beat

Daarnaast je rijm, dit is een van je eerste teksten, tenminste ik meende dat te lezen, dus probeer je rijmschema eerst simpel te houden en beperkt je tot AABBCCDD dus bijvoorbeeld:

X X X X X X - School
X X X X X X - Idool

Door eerst simpel te rijmen oefen je jezelf en de moeilijke rijmschema's/rijmwoorden komen dan vanzelf.

Lees anders even de tutorial door!

Die vind je Hier
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op zondag 02-08-2009 om 00:06:58
Jah thnx

Had idd al ontdekt, was inmiddels al aan het checke. Wel es wat gehoord van iemand die bezig is geweest met raps en beats maken over bars, maar enige 'bar' die ik ken is waar je bier kunt halen haha dusssss
Maar als je wilt en tijd hebt, lees um ff helemaal

Ga ik ondertusse ff smoke
----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
KingDecay
King of decay to come
Gepost door KingDecay op zondag 02-08-2009 om 00:11:46
met alle respect FreshS, maar hetis exactly dat soort reacties dat me doet huiveren...

Ik heb taalkunde gevolgd aan de Hogeschool in Antwerpen en het deed m'n nekhaar rijzen... Jullie snappen echt niet dat van zodra je liefde begint te analyseren zoals jij duidelijk doet, je de liefde vernietigt eh? Schrijven is gevoel, enkel en alleen dat, en jazeker, je mag wat woordjes van plaats verwisselen en zo, maar als je je teksten zo gaat liggen knippen en plakken zoals jij het blijkbaar doet dan ben je een literaire bedrieger zoals Baudelaire er eentje was (wat echter niet betekent dat Baudelaire's schrijfsels niet geniaal zijn, want Baudelaire is eigenlijk nog wel een trapje of 84 hoger dan wat jij hier denkt te verkondigen).

En bedriegers... nah man... Ze vallen vroeg of laat door de mand...

Liefde kent geen regels, daarom is het net liefde... Vergeet wat je kent, doe wat je voelt...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2009 @ 00:12:48 ]
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 02-08-2009 om 00:15:33
kingdacey is chopped en screwed in zijn hoofd ofzo, beetje obsessed door taal of wat?

@brendy, kvind je tekst wel fok op, maar geen zin om feed te geven verder
gewoon oefenen ofzo..
----------------------------------------
....
KingDecay
King of decay to come
Gepost door KingDecay op zondag 02-08-2009 om 00:16:27
Quote:
Replay schreef op 02-08-2009 @ 00:15
kingdacey is chopped en screwed in zijn hoofd ofzo, beetje obsessed door taal of wat?

@brendy, kvind je tekst wel fok op, maar geen zin om feed te geven verder
gewoon oefenen ofzo..


Nee, verliefd op taal... The gateways to the whole wide world...
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op zondag 02-08-2009 om 00:45:54
Quote:
KingDecay schreef op 02-08-2009 @ 00:11
met alle respect FreshS, maar hetis exactly dat soort reacties dat me doet huiveren...

Ik heb taalkunde gevolgd aan de Hogeschool in Antwerpen en het deed m'n nekhaar rijzen... Jullie snappen echt niet dat van zodra je liefde begint te analyseren zoals jij duidelijk doet, je de liefde vernietigt eh? Schrijven is gevoel, enkel en alleen dat, en jazeker, je mag wat woordjes van plaats verwisselen en zo, maar als je je teksten zo gaat liggen knippen en plakken zoals jij het blijkbaar doet dan ben je een literaire bedrieger zoals Baudelaire er eentje was (wat echter niet betekent dat Baudelaire's schrijfsels niet geniaal zijn, want Baudelaire is eigenlijk nog wel een trapje of 84 hoger dan wat jij hier denkt te verkondigen).

En bedriegers... nah man... Ze vallen vroeg of laat door de mand...

Liefde kent geen regels, daarom is het net liefde... Vergeet wat je kent, doe wat je voelt...



De liefde analyseren? Nee, dat was niet bepaald mijn intentie.. Heb je het verkeerd geïnterpreteerd denk ik. Dat kan. Iedereen leest het op zijn/haar manier.

En inderdaad schrijven is gevoel. Kun jij voor mij oordelen of hier mijn gevoel wel al dan niet in ligt? Dit gaat over een uiterst gevoelig onderwerp, waar jij het fijne niet van weet en dat kun je ook niet weten. Daarvoor neem ik je niets kwalijk

Knippen en plakken in mijn tekst heb ik niet gedaan. Ik heb dit binnen een paar minuten geschreven. Niet moeilijk over gedaan, gewoon op papier geknald... Daarbij wie zegt dat ik DENK hier iets te verkondigen?? En sinds wanneer kun je iemand die bijna nooit teksten schrijft vergelijken met één van de belangrijkste dichters in de Franse literatuur Ik mag dan wel gestudeerd hebben aan de universiteit, maar heb nog steeds geen taalkunde gestudeerd

Als laatst, noem me geen bedrieger, je kent me niet....Bovendien heeft dat niets met mn tekst te maken...
----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 02-08-2009 om 00:51:49
Quote:
BrendyzzZ85 schreef op 02-08-2009 @ 00:45
Kun jij voor mij oordelen of hier mijn gevoel wel al dan niet in ligt? Dit gaat over een uiterst gevoelig onderwerp, waar jij het fijne niet van weet en dat kun je ook niet weten. Daarvoor neem ik je niets kwalijk


Dit is wel kenmerkend voor het onderwerp.
Zoals je zegt voor JOU is het gevoelig, maar aangezien wij 'onwetend' zijn, is het niet echt verstandig om dan zo'n onderwerp te doen.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op zondag 02-08-2009 om 01:25:26
Quote:
FreshS schreef op 02-08-2009 @ 00:51
(...)

Dit is wel kenmerkend voor het onderwerp.
Zoals je zegt voor JOU is het gevoelig, maar aangezien wij 'onwetend' zijn, is het niet echt verstandig om dan zo'n onderwerp te doen.


Owke u got a point there... Maar als ik schrijf is het meestal mn uitlaatklep weet je, dus automatisch over een gevoelig onderwerp...in mijn beleving dan
----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 02-08-2009 om 03:36:21
@ brendyz hmm ik ben niet echt into die dicht ish dus ikj zou niet kunnen oordelen

@fresh deze tekst is toch geen raptekst

@ replay ..........

@ Decay echte liefde is niet stuk te krijgen toch? ik wil niet zeggen dat ik alles in elkaar knutsel het rijmen en de schemas gaan me best gemakkelijk af zonder knippen en plakken, maar het doet niks van de waarde af..

@ brendyzz foto??
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op zondag 02-08-2009 om 12:38:25
Quote:
L2N schreef op 02-08-2009 @ 03:36
@ brendyz hmm ik ben niet echt into die dicht ish dus ikj zou niet kunnen oordelen

@fresh deze tekst is toch geen raptekst

@ replay ..........

@ Decay echte liefde is niet stuk te krijgen toch? ik wil niet zeggen dat ik alles in elkaar knutsel het rijmen en de schemas gaan me best gemakkelijk af zonder knippen en plakken, maar het doet niks van de waarde af..

@ brendyzz foto??




Toch thnx voor je reactie! Ben nog niet zo lang user van dit forum...Was benieuwd naar de mixtape van K. Dus vandaar. En heb altijd al interessant gevonden, teksten schrijven, rijmen, en simply love beats en music Dus ja.... Lekker rondkijken/ luisteren hier

En wat nou foto? Haha. Ik zie de jouwe toch ook niet? Daarbij, je kunt via snelkoppeling naar me hyves hoor :+
----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
Snacky Gepost door Snacky op zondag 02-08-2009 om 17:55:19
Quote:
KingDecay schreef op 02-08-2009 @ 00:11
met alle respect FreshS, maar hetis exactly dat soort reacties dat me doet huiveren...

Ik heb taalkunde gevolgd aan de Hogeschool in Antwerpen en het deed m'n nekhaar rijzen... Jullie snappen echt niet dat van zodra je liefde begint te analyseren zoals jij duidelijk doet, je de liefde vernietigt eh? Schrijven is gevoel, enkel en alleen dat, en jazeker, je mag wat woordjes van plaats verwisselen en zo, maar als je je teksten zo gaat liggen knippen en plakken zoals jij het blijkbaar doet dan ben je een literaire bedrieger zoals Baudelaire er eentje was (wat echter niet betekent dat Baudelaire's schrijfsels niet geniaal zijn, want Baudelaire is eigenlijk nog wel een trapje of 84 hoger dan wat jij hier denkt te verkondigen).

En bedriegers... nah man... Ze vallen vroeg of laat door de mand...

Liefde kent geen regels, daarom is het net liefde... Vergeet wat je kent, doe wat je voelt...


Dus je bent naar school gegaan om liefde te leren?
hahahha hou toch op man, ik vroeg me al af waarom je zo pretentieus over kwam, maar je praat gewoon leraren na

Hiphop heeft niets met taalkunde te maken, het is een levenswijze, een overtuiging, en een van die overtuigingen is tegen het totalitaire regime aantrappen, iets wat je nooit zult leren op een school, en al helemaal niet op een 'taalkunde' opleiding, want taal kan je niet, dat voel je.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op zondag 02-08-2009 om 18:01:11
Quote:
Snacky schreef op 02-08-2009 @ 17:55
(...)

Dus je bent naar school gegaan om liefde te leren?
hahahha hou toch op man, ik vroeg me al af waarom je zo pretentieus over kwam, maar je praat gewoon leraren na

Hiphop heeft niets met taalkunde te maken, het is een levenswijze, een overtuiging, en een van die overtuigingen is tegen het totalitaire regime aantrappen, iets wat je nooit zult leren op een school, en al helemaal niet op een 'taalkunde' opleiding, want taal kan je niet, dat voel je.


Big up :7
----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 03-08-2009 om 02:13:01
waar is de tekst?? nvm
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2009 @ 02:15:38 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op maandag 03-08-2009 om 12:32:16
It's gone....Was toch geen rap weet je, vandaar... Kunne jullie ook nix mee toch...

Maar as je uhm nog wilt lezen, op me hyves staan teksten bij me Blog, statie bij...
----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 03-08-2009 om 12:37:07
ik ga het nu printscreenen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op maandag 03-08-2009 om 12:40:20
Quote:
L2N schreef op 03-08-2009 @ 12:37
ik ga het nu printscreenen


Printscreenen???? Kopieren/plakken volstaat toch ook Hahahahahah! Sick Fuck
----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 03-08-2009 om 12:45:08
je ziet ook een foto erbij nu veel leuker als ik het straks uitprin en leez
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op maandag 03-08-2009 om 12:49:43
Dope lyric.. vooral dat ene stukje waar niks staat grijpt me aan.
Period!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 03-08-2009 om 12:51:47
lees dan g ga naar der hyves
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op maandag 03-08-2009 om 12:52:58
De hype is nu toch twitter?
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
melle
Gepost door melle op maandag 03-08-2009 om 12:53:49
Ik neem nu een slok koffie
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Unexplained Gepost door Unexplained op maandag 03-08-2009 om 12:57:27
Quote:
melle schreef op 03-08-2009 @ 12:53
Ik neem nu een slok koffie


Less than 1 minute ago.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 03-08-2009 om 13:02:12
spam nietr zo
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op maandag 03-08-2009 om 13:04:41


Heej Brenda, ben je via de tip van Edo op deze site gekomen .

Ik neem aan dat je mijn groupie bent nu... haha
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op maandag 03-08-2009 om 13:10:30
Quote:
Krozs schreef op 03-08-2009 @ 13:04


Heej Brenda, ben je via de tip van Edo op deze site gekomen .

Ik neem aan dat je mijn groupie bent nu... haha



Hahahahaha

Heb me geregistreerd toen ik van Kadee's Mixtape hoorde idd. Maar daarvoor stond dit forum allang in me favo's, was keertje op zoek naar nr van opgezwolle liefde is, maar nergens te vinden, kwam ik hier terecht.....Zodoende...

Why, u know him?? Of wat?


----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op maandag 03-08-2009 om 13:11:32

Ja, ik ben zn beste maat (no homo)



Dus ik ken um wel een beetje

Chris
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op maandag 03-08-2009 om 13:16:49
Quote:
Krozs schreef op 03-08-2009 @ 13:11

Ja, ik ben zn beste maat (no homo)



Dus ik ken um wel een beetje

Chris



Hahahah owke dan, understatement dat je hem 'een beetje kent' dan haha. Tis een schatje...Maargoed zal es wat meer van jou gaan luistere dan En binnekort ga ik weer keertje bij um langs, wie weet zie ik je ook es een keer I'm off


----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 03-08-2009 om 13:20:31
he eeeh kroszzz pimperrr
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op maandag 03-08-2009 om 13:31:57

Wahaha, ik zat al op jou reactie te wachten hehe
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 03-08-2009 om 13:32:44
je weet bradderrr
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 03-08-2009 om 16:30:50
Quote:
KingDecay schreef op 02-08-2009 @ 00:11
met alle respect FreshS, maar hetis exactly dat soort reacties dat me doet huiveren...

Ik heb taalkunde gevolgd aan de Hogeschool in Antwerpen en het deed m'n nekhaar rijzen... Jullie snappen echt niet dat van zodra je liefde begint te analyseren zoals jij duidelijk doet, je de liefde vernietigt eh? Schrijven is gevoel, enkel en alleen dat, en jazeker, je mag wat woordjes van plaats verwisselen en zo, maar als je je teksten zo gaat liggen knippen en plakken zoals jij het blijkbaar doet dan ben je een literaire bedrieger zoals Baudelaire er eentje was (wat echter niet betekent dat Baudelaire's schrijfsels niet geniaal zijn, want Baudelaire is eigenlijk nog wel een trapje of 84 hoger dan wat jij hier denkt te verkondigen).

En bedriegers... nah man... Ze vallen vroeg of laat door de mand...

Liefde kent geen regels, daarom is het net liefde... Vergeet wat je kent, doe wat je voelt...


Klop jezelf nog wat vaker op je schouder, omhooggevallen arrogante zak dat je bent.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.