Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 29-06-2001 om 22:18:39
Wat vinden jullie van het programma " de zwakste schakel" ?

Als ik het al kijk (voor de mensen die mij nog niet kennen "tv kijken" is iets dat ongeveer 1 a 2 keer per maand een uurtje voorkomt) dan lig ik gewoon dubbel om het feit dat de presentatrice de persoon die als zwakste schakel wordt gekozen op een bitchy methode weg moet sturen terwijl ze :

A. Niet overtuigend overkomt
B. Haar text duidelijk zichtbaar opleest
C. Er al een paar keer gewoon uitgeluld is door de deelnemers en dan toch domweg doorgaat met voorlezen.

Dit programma is gekopieerd van de BBC waar de presentatrice (engelse dus) bekend staat als een echte bitch. Ik heb voor de gein ook die show op de BBC eens bekeken en was zwaar onder de indruk. Deze vrouw weet met slimme en rake opmerkingen echt pijnlijke dingen over de deelnemers te gooien en komt met rake opmerkingen terug als er getracht wordt om haar eruit te lullen. Tevens leest ze niets (zichtbaar iig) voor.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 02-07-2001 om 17:50:26
Ik ken alleen de BBC variant en die is best kewl. Maar zoals algemeen bekend is de kans dat als je een willekeurige cover van wat dan ook pakt de kans dat het resultaat beter is bijna nul, dat het ook goed is klein en de kans dat het absoluut bagger is 90%
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
McBouncer Gepost door McBouncer op maandag 02-07-2001 om 19:39:14
Het enige wat ik van dat programma gehoord heb is dat ik vlak voor de 1e aflevering ervan Barend & van Dorp zat te kijken waar die presentatrice te gast was om erover te vertellen. Toen werd me aan de beschrijving al duidelijk dat zo'n soort programma staat of valt bij de presentatrice en dat leek me zo'n dom en totaal niet grappig mens, dat ik nooit echt de behoefte heb gehad te gaan kijken.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0148 sec.