Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
rbdin
the lost kid
Gepost door rbdin op zaterdag 08-08-2009 om 03:56:35
yo, mijn naam is din,
ben nieuw hier en ben bezig met een eigen cdtje te maken.
na drie jaar lang met hiphop gestopt te zijn door persoonlijke redenen en blabla wil ik binnen een paar weken me cdtje af hebben "boetlek 1/2"

hier een nummer, en hoopte eigenlijk op wat feedback
https://www.youtube.com/user/nijmegenfun?feature=moby#play/all/uploads-all/1/nciXYxLxa4U

op mijn website www.rbdin.nl is die ook te beluisteren


laters,.. din
Ezra Gepost door Ezra op zaterdag 08-08-2009 om 10:24:30
Ey man. Lekkere beat man. Kwaliteit is nice, maar stem vind ik minder. Te veel articulatie als je het mij vraagt. Flow is wel nice. Refrein klinkt er lekker bij. Wel nice.

Feedback pls. Peace.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 08-08-2009 om 12:30:21
ik vind de articulatie niet zo netjes ik kan het niet goed verstaan. stem is wel ait alleen een beetje schreeuwerig gebruikt, onderwerp is niks voor mij, chick kan wel zingen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zaterdag 08-08-2009 om 12:33:15
articulatie is niet echt dope, stem is aight, alleen niet duidelijk

beter maak je geen cd in paar weken, word de kwaliteit alleen maar minder van, neem je tijd
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
rbdin
the lost kid
Gepost door rbdin op zaterdag 08-08-2009 om 22:05:41
ey, thx voor de reacties, soms wel beetje tegenstrijdige berichten of het nou wel of niet een goede articulatie is ?!?!
en voor de rest thanks for the feedback,...

over die cdtje "boetlek1/2 die ik ga maken,... ben er al geruime tijd mee bezig.
en word niet echt een cd maar gewoon een stuk of 6 nummers die ik tegelijk ga droppen op mijn site, verschillende stijlen zodat ik een beetje erachter kom wat mensen er wel en niet aan diggen.

maar goed, als er nog meer feedback is,.. graaaaag

thx, din
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 08-08-2009 om 22:07:08
Je moet muziek voor jezelf maken, niet voor anderen.
BrendyzzZ85
Skeit..
Gepost door BrendyzzZ85 op zaterdag 08-08-2009 om 22:35:35
Af en toe is het idd moeilijk te verstaan. En ben het met L2N eens wat betreft het schreeuwerige...Klinkt soms wat scherp aan het einde van een zin, vind zelf niet prettig te horen... Dus zijn wel wat dingetjes waar je nog aan kunt werken....

Verder merk ik wel op dat je je gevoel volledig in je muziek stopt en dit komt dan ook tot uiting...Ik voel het wel zeg maar..En herkenbaar... Pijn, verdriet, wanhoop, wrok, wens naar acceptatie en aandacht....Je hoort het in je stem. Kan maybe beetje emo zijn maar vind dat veel mooier en heeft meer betekenis dan een rapper die lege teksten staat te verkondigen die niet gevoeld wordt... Snap je um nog?

Dus keep up the good work...Zolang je je ding maar kwijt kan weet je... I'm feeling it...
----------------------------------------
Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe...
rbdin
the lost kid
Gepost door rbdin op zondag 09-08-2009 om 19:26:12
thx weer voor de reacties,

ten eerste maak ik de muziek in eerste plaats natuurlijk voor mezelf en doe ook alleen muziek maken waar ik achter sta, maar als ik het dan op internet zet moeten andere het natuurlijk wel ook leuk vinden om naar te luisteren.

en jah, ik stop echt mijn gevoel in me tracks, en wil het wel real houden. nou heb ik gelukkig genoeg te vertellen. zal je straks bij de andere ook horen,... en dat schreeuwerige, dat het schel overkomt is miss een kwestie van afmixen? ik weet niet?

maar ik ga der es naar kijken.

nog meer reacties is altijd welkom weer

laters, Din
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.