Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Periculum
De Alliantie
Gepost door Periculum op maandag 10-08-2009 om 20:11:07
Ik geloof dat hier al eerder een topic over gemaakt is maar ik kan hem niet vinden.

Als ik bijvoorbeeld 8 bars opneem, dan gaan de eerste 2 bars goed, 3 en de 4de bar gaan redelijk en de rest zit gewoon offbeat omdat de mic ze ongeveer een seconde naar voren haalt. Iemand enig idee hoe dit kan? Inplaats van dat hij geluid dus te laat opneemt plaats die alles naar voren. Had hier eerder nooit last van.
----------------------------------------
www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej!
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 10-08-2009 om 20:18:11
mss is het een latency probleem
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Periculum
De Alliantie
Gepost door Periculum op maandag 10-08-2009 om 20:21:24
Dat zegt me niks, sorry. Zou je dat uit kunnen leggen?

Ik tape trouwens met Cool Edit Pro 2.0, mic is Samson G-track en hier is even een voorbeeldje van wat er mis gaat, let op adlips

http://www.zshare.net/audio/6392135766760e45/
----------------------------------------
www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej!
Marsman Gepost door Marsman op maandag 10-08-2009 om 20:24:12
Misschien 'corrigeert' je opname programma opnames te veel of niet correct. In Adobe Audition
en andere opnameprogramma's kan je latency problemen automatisch corrigeren door bij
de audio instellingen in te stellen dat de opnames automatisch een bepaalde tijd naar
voren worden geschoven. Ik weet niet precies hoe deze instellingen werken en waar ze
zitten, maar misschien is daar iets mis mee.

Verder zou ik het ook niet weten. Klinkt erg raar, vooral omdat de verschuiving niet in zijn
geheel plaatsvindt, maar meer in een linaire of exponentiele hoeveelheid. In het begin
staat het nog goed, maar dan naarmate de tijd verstrijkt, gaat het steeds schever. Heel
vreemd in ieder geval.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 10-08-2009 om 20:27:46
wel experimenteel zo
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 11-08-2009 om 00:38:00
Gewoon Asio4All downloaden en installeren. Keertje googelen op 'Asio4All'

Als je geluid te langzaam of te snel binnenkomt wanneer je opneemt zou dat programma het moeten oplossen.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 11-08-2009 om 00:38:36
Zit dat niet standaard bij CEP?
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Periculum
De Alliantie
Gepost door Periculum op dinsdag 11-08-2009 om 17:46:02
Nee dat is het niet, want hij doet het opeens. Ik heb namelijk m'n 16 wel normaal getaped, en vanaf toen deed hij raar...
----------------------------------------
www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej!
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.