Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
mc-revo Gepost door mc-revo op woensdag 12-08-2009 om 20:06:55
Effe iets anders
Af en toe is het niet zo goed verstaanbaar maar als je het vaker luisterd hoor je het wel, tekst heb ik er helaas niet bij
http://www.zshare.net/audio/64023097b64bc37f/

Grtz
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 12-08-2009 om 21:26:00
nep
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op woensdag 12-08-2009 om 21:39:59
Ik snap het idee maar ik vind de delivery niet zo aan sorry..
mc-revo Gepost door mc-revo op woensdag 12-08-2009 om 23:09:27
Quote:
Mario schreef op 12-08-2009 @ 21:39
Ik snap het idee maar ik vind de delivery niet zo aan sorry..

Ok is ook vrij snel gemaakt.. dus kan ik me in vinden.
Thomas ook thnx voor je feed enzo man
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op donderdag 13-08-2009 om 00:54:53
Haha dat gepraat in het begin is lelijk.
Onderwerp is niks origineels.. je lines zijn verder ook niet speciaal.. om van de titel maar niet te spreken.
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 13-08-2009 om 01:03:40
ik ging wel lachen om die kreun 'oah' - 'waar ben je'


Refreintje is wel vaag, niet net² niet
concept is wel aight, iets minder afgewerkt, mja, het klinkt wel, ya know

alleen ik vind dit kadaverachtige ish niet bij je passen opzich, mja dat komt doordat ik al best veel van je stuff heb gehoord, denk ik
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 10:52:13 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op donderdag 13-08-2009 om 02:43:03
ik vind em wel lekker klinken.. maar net niet.. het is jouw ding niet.. blijf bij je concept.. daar ben je dope in,,
Steach
ego is
Gepost door Steach op donderdag 13-08-2009 om 02:49:34
Ik weet niet waarom, misschien is het omdat ik net terug kom van een goede paddotrip, een uitgebreide maaltijd heb gehad en een flesje chateauneuf heb genuttigd, maar ik geef je voor het laatst een raad.

Stop met jezelf te meten aan wat anderen van je denken, stop met het maken van muziek omwille zoveel mogelijk mensen tevreden te houden, en kap met je onoriginaliteit. Misschien is het zo dat ik het fout heb en dat je serieus zo hopeloos bent dat je jezelf elke dag een andere stijl wilt aanpassen maar je doet er beter aan regelmatig accenten te veranderen dan steeds het geheel. Laat in je muziek zien wie jij bent en merk dat je dan je draai vindt. Of ga verder met het plezieren van mensen op Hyves, neem hun constant gelijke gevlei tot je, en laat het zo. Maar ga dan niet constant om raad vragen over hoe jij jezelf het beste kan laten zien aan mensen die vanachter hun beeldscherm, zeer beïnvloed door de stemming waarin ze op dat moment verkeren, jou dan moeten gaan vertellen hoe en wat.

Je hebt er in principe een stem voor, flowtjes zijn ook prima, maar doe er wat mee.

Peace

edit: houdt vooral in je achterhoofd dat het niet zo moet zijn dat mensen op forums al aan jou gaan vertellen dat dit 'niet jouw ding is', zorg dat dat niet gebeurt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 02:52:16 ]

----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
mc-revo Gepost door mc-revo op donderdag 13-08-2009 om 11:32:33
Quote:
Steach schreef op 13-08-2009 @ 02:49
Ik weet niet waarom, misschien is het omdat ik net terug kom van een goede paddotrip, een uitgebreide maaltijd heb gehad en een flesje chateauneuf heb genuttigd, maar ik geef je voor het laatst een raad.

Stop met jezelf te meten aan wat anderen van je denken, stop met het maken van muziek omwille zoveel mogelijk mensen tevreden te houden, en kap met je onoriginaliteit. Misschien is het zo dat ik het fout heb en dat je serieus zo hopeloos bent dat je jezelf elke dag een andere stijl wilt aanpassen maar je doet er beter aan regelmatig accenten te veranderen dan steeds het geheel. Laat in je muziek zien wie jij bent en merk dat je dan je draai vindt. Of ga verder met het plezieren van mensen op Hyves, neem hun constant gelijke gevlei tot je, en laat het zo. Maar ga dan niet constant om raad vragen over hoe jij jezelf het beste kan laten zien aan mensen die vanachter hun beeldscherm, zeer beïnvloed door de stemming waarin ze op dat moment verkeren, jou dan moeten gaan vertellen hoe en wat.

Je hebt er in principe een stem voor, flowtjes zijn ook prima, maar doe er wat mee.

Peace

edit: houdt vooral in je achterhoofd dat het niet zo moet zijn dat mensen op forums al aan jou gaan vertellen dat dit 'niet jouw ding is', zorg dat dat niet gebeurt.

Ja man je hebt gelijk
Sowieso thnx dat je even de tijd hebt genomen om het te checken en die reactie te droppen, onderwerp is niet zo mijn ding klopt maar ik wou eens wat nieuws proberen.
De rest ook thnx!

----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 13-08-2009 om 11:37:43
Dat je daar door middel van een post van Steach achter moet komen zegt wel weer genoeg lijkt me. Rapper omdat je dan kunt zeggen dat je rapper bent, en niet om je eigen ding te doen. Fuck off.

Je hebt dit immers al vaak genoeg te horen gekregen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 11:38:34 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mc-revo Gepost door mc-revo op donderdag 13-08-2009 om 11:41:24
Ik doe me eigen ding wel, maar als ik die hier post word er door 99% van nlhh op gezeken.
Dus ik dropte (Alleen hier btw) deze track om te kijken wat de reacties er op waren
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 13-08-2009 om 11:46:43
wordje, nlhh bitcht echt op revo, terwijl die toch gewoon beter is dan 80% van nlhh.

Hij probeert gewoon dingen uit, right, dope, ervaring opdoen met stijlen

Van wie was die line ook alweer? 'Terwijl ze zelf de skills niet hebben om dit te zetten' dunno, maar 't zegt wel veel


no homo
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 13-08-2009 om 11:48:27
Ga toch fietsen man, ik rijm die revo er zo uit.

Tekstueel dan hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 11:49:36 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 13-08-2009 om 11:50:30
wat jij wilt, hoor jij lekker bij die 20% die beter is joh..
het punt is gewoon dat veel gasten bitchen terwijl ze het zelf niet kunnen zetten.

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 13-08-2009 om 11:54:41
Slapste argument ooit, alsof je topvoetballer moet zijn om te kunnen oordelen over een wedstrijd van bijvoorbeeld Ajax.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op donderdag 13-08-2009 om 11:57:52
Jspr, je rapped zelf niet dus ga niet daar, ik rijm hem er zo uit, want dat doe je niet heb hier nog nooit iets van jou gezien.

Dood bloed en veel pijn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 11:58:21 ]

----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 13-08-2009 om 12:00:37
vandaar dat er ook altijd amateurs die niks van voetbal weten om de tafel zitten bij die programma's
johan cruijf enzo, ja, dat zijn maar mierenneukers..

kom op man, revo dropt z'n ding en ze haten gelijk
het lijkt of revo een noapo gevalletje is, kom op..

geef die man z'n feedback en that's it.. als die nou superwack was ofzo zou ik het kunnen begrijpen, maar dit gebitch is echt lelijk aan het worden

[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 12:01:31 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 13-08-2009 om 12:02:03
Stemgebruik is zwak. Als ik jou was zou ik als een gek gaan roken om er nog wat van te maken.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 13-08-2009 om 12:02:50
RVR krijg de tyfus en koop een brilletje.

@ Fresh, laat maar man, oogkleppies op volgens mij.

Ok jongens, niemand meer feeden, gewoon wachten op Sticks, Rico en die jongens, want dat zijn de enigen die het weten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 12:07:23 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mc-revo Gepost door mc-revo op donderdag 13-08-2009 om 12:04:03
Quote:
MuSS070 schreef op 13-08-2009 @ 12:02
Stemgebruik is zwak. Als ik jou was zou ik als een gek gaan roken om er nog wat van te maken.

Tsja daar kan ik verder ook helaas weinig aan doen..
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 13-08-2009 om 12:06:01
nice edit jspr, ik had hem daarvoor al gelezen.
edit: oh 2 keer ge-edit zelfs.. nutteloze reactie natuurlijk, admit nou gewoon dat veel mensen op hem bitchen, clear, is totaal niet nodig

no offence naar jou ofzo, ik ken die emo stuff van 'm ook toch, maar fok dat, als jij alles blijft onthouden wat iedereen hier ooit op nlhh heeft gedaan, c'mon mayne, 't is geen strafblad

mja.. verder zoeken jullie het zelf maar uit, ik ga buiten ofzo

pz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 12:07:19 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 13-08-2009 om 12:06:47
Zeg ik ook niet, ik vind revo gewoon poepiewack. En nu stop ik hier, doei!

Dude, jij komt met slechte argumenten, wie ben ik dan om daar niet tegen in te gaan. Moet je niet afdoen met slap gezwets want jij bent net een tikkeltje erger bezig.

alsof het alleen goed moet zijn in de ogen van de eckte eckte, het gaat toch om het publiek of sla ik nou compleet de plank mis qua muziekmaken.

Of je stopt er dus helemaal je eigen ding in, maar dat is nou ook niet echt het geval he Maar revo keep up the good work want schijnbaar heb je fans.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-08-2009 @ 12:11:14 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 13-08-2009 om 12:17:14
wats met die laatste opmerking? revo wordt gewoon afgebitcht als hij wat post, dit ook weer, give him some feedback en laat hem rappen man.

maar oke, ik zou vooral niet toegeven als ik jou was man!!
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 13-08-2009 om 12:23:05
Lees wat je wilt lezen vriend.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 13-08-2009 om 12:30:10
Stelletje knuppels.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Inverse Gepost door Inverse op maandag 17-08-2009 om 18:16:31
ey ik vind m lang niet zo slecht klinken, niet t dopeste wat ik de laatste tijd heb gehoord. Maar ik hoor wel dat je t kan.

ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op maandag 17-08-2009 om 19:30:27
Was revo vroeger de no-apo van nu?

Door alle haat die ie steeds krijgt, terwijl ie niet eens zo wack is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2009 @ 19:31:32 ]

Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 17-08-2009 om 22:01:56
Nee. Het antwoord ligt al in je zin. Revo is niet wack en NoApo wel.
Ik denk dat Revo inderdaad gewoon moet doen waar hij zelf zin in heeft.

Laat ons echter wel zo vrij zijn om onze mening erover te geven.

Ik vind het qua delivery goed: het luistert wel oké weg.
Tekstueel is het niet aan mij besteed, maar er zal zeker publiek zijn dat er anders over denkt.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op maandag 17-08-2009 om 22:13:32
Respecteer Jspr's mening man. die man vind wat hij vind.
mc-revo Gepost door mc-revo op maandag 17-08-2009 om 22:35:36
Ja is ook zo profix

Maar mijn teksten zijn gewoon inhoudelijk niet goed genoeg, ik ben daar nog te lax in maar ik ben er mee bezig om daar meer werk aan te besteden.
Anyway thnx voor de reacties iedereen
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.