Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
michaelll
Gepost door michaelll op zondag 16-08-2009 om 22:27:08
Honda dus.
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 16-08-2009 om 22:27:41
Mooi stuk ja
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 16-08-2009 om 22:29:57
Mooi stuk ja.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 16-08-2009 om 22:32:53
Erg mooi stuk ja.
michaelll
Gepost door michaelll op zondag 16-08-2009 om 22:40:04
Best mooi stuk inderdaad.
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zondag 16-08-2009 om 23:31:02
Mooi stuk hoor.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 17-08-2009 om 10:19:03
Quote:
Ook zijn kapper. 'Ja, altijd hetzelfde. Hij wil zijn haar wit. Heb ik nog een geintje gemaakt. Heb ik hem gezegd hoe dat bij Michael Jackson is afgelopen, jezelf wit maken. Snapte hij niet. Hij lacht vaak maar wat, om je een plezier te doen. Ik vraag hem net als iedereen of hij nog op vakantie gaat. Het interesseert me natuurlijk geen hol, maar dat vraag je als kapper. Dat is een wetje. Gaat u nog op vakantie? Naar IJmuiden gaat hij altijd. Een week rauwe vis ruiken. Dat doen Japanners.'

Daarna een interview met een visser in IJmuiden. 'Ja, Honda, die ken ik wel. Dáár staat hij altijd, tijdens zijn vakantie. Aan de kade. Met een stuk tonijn in zijn armen. Soms vinden we hem ’s ochtends. Ligt hij daar in de hoek, met zijn wang op een zak met krabbenpoten. Dat is dan sushi of zo. Weet ik veel. Aardige jongen.'


Moest hier wel erg om lachen

Kan het stuk verder alleen niet erg serieus nemen, ik vind het gewoon een erg goede voetballer
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 16:35:32



Suarez begrijpt huilebalk Ooijer niet
17-08-09



Luis Suarez en Andre Ooijer hadden het tijdens P$V-Ajax een paar keer flink met elkaar aan de stok. De twee zochten elkaar geregeld op en vochten, fysiek en verbaal, een paar pittige duels uit. Suarez begrijpt weinig van het optreden van de P$V'er. 'Ooijer zocht de hele tijd ruzie, ik snap dat niet', zei hij na de wedstrijd tegen FCUpdate.nl. 'Een paar jongens in de ploeg hadden me daar al voor gewaarschuwd, volgens hen doet Ooijer dat altijd. Zelf had ik nog nooit tegen hem gespeeld. Maar ik weet ook niet wat hij deed, misschien hoopte hij me te provoceren of zo'.
AjaxF-side.NL
Ooijer zelf reageerde zondagmiddag geïrriteerd op vragen hierover. 'Zeg, ben jij van de scheidsrechtersbond ofzo?', beet hij een journalist toe, die een vraag over zijn duels met Suarez stelde. 'Het gaat helemaal niet om Suarez tegen Ooijer, het was Ajax tegen P$V. En als Suarez vindt dat ik ruzie zocht, moet hij dat maar tegen mij komen zeggen. Ik ga niet via de media met hem in discussie', zei hij tenslotte.


knuppel 1e klas.. kan niet voetballen en praat nog als een neger ook ''andre ooijer'' (verwijs naar de regenjas)


vond atouba ook tegenvallen trouwens.. verdedigend ok.. maar geen stapje meer
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2009 @ 16:37:42 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 17-08-2009 om 16:51:22
had ook nog niet direct iets van "zo, hier gaan we nog veel plezier van hebben" nee..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op maandag 17-08-2009 om 16:56:10
idd is maar goed dat atouba niets gekost heeft... wat een ramp zeg
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 17-08-2009 om 17:04:56
Oja, Ooijer is hier opeens de huilebalk?


----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 17:16:16
nouja, dat ie niet kan voetballen dat wel
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 17-08-2009 om 17:20:06
Dat heeft hij gisteren ook geen moment geprobeerd. Continu Suarez uit de wedstrijd houden en irritant doen. Ook dat is overigens niet gelukt maar vermakelijk was het wel.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 17-08-2009 om 17:34:44
Ja wel triest dat die jongen dadelijk in zuid afrika achterin staat.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 17-08-2009 om 17:50:06
Boeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Tis Suarez, die mag niet eens zeggen dat iemand anders irritant doet of een huilebalk is, want dat is hij zelf.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 17:53:21
ja en tevens 1 van de smaakmakers in onze kleine kk competitie
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 17-08-2009 om 17:58:02
Suarez is gegroeid qua persoonlijkheid. Dat kan ik van een type als affelay niet zegge, wat een kut kereltje blijft dat toch. Dat is trouwens niet omdat hij van psv is voordat mensen daar weer over beginnen te huilen.

Psv was de betere, maar ik vind dat Jol een beetje vreemd van start ging. Teveel aanpassingen aan de tegenstander.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 19:19:17
iedereen die nog naar ajax - bratiskk wil is vrije verkoop ook voor 410
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 17-08-2009 om 19:19:48
ik zal even langswippen
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 19:20:20
goed, stomp je zo de 1e ring in
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 17-08-2009 om 19:22:44
haha tarzan
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 17-08-2009 om 20:02:20
Quote:
De UEFA-nominaties:

Beste keeper:
Petr Cech (Chelsea)
Víctor Valdés (Barcelona)
Edwin van der Sar (Manchester United)

Beste verdediger:
Gerard Piqué (Barcelona)
John Terry (Chelsea)
Nemanja Vidic (Manchester United)

Beste middenvelder:
Steven Gerrard (Liverpool)
Xavi (Barcelona)
Andrés Iniesta (Barcelona)

Beste aanvaller:
Samuel Eto'o (Barcelona, nu Internazionale)
Lionel Messi (Barcelona)
Cristiano Ronaldo (Manchester United, nu Real Madrid)


Leuk voor Edje. Hoopt dat die wint.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 17-08-2009 om 20:34:05
Ik twijfel nog of ik ga, wil wel veel zien buiten de competitie om maar vaak pas vanaf groupsfase...elk jaar als ik naar een voorronde ga is het sfeerloos, vaak niet leuk voetballende overwinningen, maar gewoon een overwinning zonder flair...
en ze promoten altijd die goedkope prijzen maar zijn zo snel uitverkocht dat ik vaak toch de volle hoofdprijs betaal
dus denk dat ik oversla
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 21:19:25
hehe dit zijn gezellige avonde jongee 2e ring geslote 1 mongole vak open, beestenboel
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 17-08-2009 om 21:22:04
Trouwens, zit jij in 410? ik zit nu in 423 maar er is een kans dat ik na Sparta ook naar 410 ga met een groep van 423, ivm klachten die ajax heeft gekregen over het staan en zingen, (ridicilous)...en 24e is er een overleg met ajax en de vakken of de groep (ca 20-50 man) naar 410 overgeplaatst kan worden p/direct...

Hoop het, een kans waar ik anders 3 jaar voor op de wachtrij sta..
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 21:22:50
dat groepie bovenin bij het glas?
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 17-08-2009 om 21:24:48
Klagen dat mensen zingen in een stadion

Ga dan niet, zoals ik.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 17-08-2009 om 21:31:22
Quote:
omebob schreef op 17-08-2009 @ 21:22
dat groepie bovenin bij het glas?

thats us ja, schijnt inderdaad serieus geklaagd te zijn van omzittende, ik had met supporterszaken gebelt die gaven aan staan sowieso 'verboden is' maar alleen in de aangewezen vakken (zuid en 410) wordt gedoogd...zou landelijk zijn, merk en anders geen fuck van

die mensen moeten sowieso niet pal naast 410 zitten dan lijkt mij maar goed
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 17-08-2009 om 21:34:57
Weet niet wat voor een vak het is, maar lijkt me wel ergerlijk als je voor een gezinsvak kaartjes haalt en dat je dan met van die naar bier stinkende, in je oor schreeuwende en voor je ogen gaan staande mensen zit.

Kben zelf meer stille genieter, vind het dan wel weer geweldig als een paar vakken verder mensen voor die sfeer zorgen, zit er alleen liever niet tussen.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 21:37:41
@ krs:

die mensen hebben daar niet voor gekozen, 410 is er heen komen verhuizen maar goed volgens europese regels/knvb etc mag je nergens staan behalve op de gedoogde plekken wat eigenlijk ook niet mag jullie zijn daar trouwens tot niemand last maar ja regeltjes he.. zou leuk zijn als jullie je bij ons voegen hoe meer zielen hoe meer vreugd

@ deking lul niet zo slap opa..

en die groep staat helemaal boven aan in een hoek niemand die achter hun zit dus moet gewoon kunnen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2009 @ 21:39:15 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 17-08-2009 om 21:38:45
Ja omebob.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-08-2009 om 21:39:51
ahhh
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 17-08-2009 om 22:47:52
Quote:
omebob schreef op 17-08-2009 @ 16:35

Suarez begrijpt huilebalk Ooijer niet
17-08-09
enz.

Mwa, Suarez moet niet zo janken en de vermoorde onschuld spelen. Wat dat betreft vond ik dit stukkie mooier.

Laatste tik is voor de schaduw
Door: Thijs Zonneveld
Gepubliceerd: vandaag 01:37
Update: vandaag 08:48

Luis Suárez en André Ooijer voerden negentig minuten lang oorlog in het zinderende duel tussen PSV en Ajax (4-3). ‘Ik begrijp niet waarom hij altijd ruzie met mij maakt.’

‘Ik begraip die man niet’, zegt Luis Suárez na afloop van PSV-Ajax. ‘Die man’ is zijn bewaker André Ooijer, waarmee hij negentig minuten lang een lijf-aan-lijfgevecht heeft uitgevochten. Suárez: ‘Ik begraip niet waarom hij altijd ruzie met mij maakt. Vanaf de eerste minuut.’ Hij schudt zijn hoofd, mompelt het nog maar een keer: ‘Ik begraip niet...’

‘Waarom ik op de grond lag in blessuretijd?’ André Ooijer krabt eens over zijn stoppels. Trekt een grijns en zegt: ‘Weet ik niet. Ik gleed uit, denk ik.’ Van een oorlog met Suárez wil hij niets weten. ‘Dat gebeurt iedere wedstrijd. Waarom wil je dat weten? Ben je van de scheidsrechterscommissie ofzo? Misschien moet je het eens aan Suárez gaan vragen. Wat zegt hij? Dat ik altijd ruzie zoek? Pfff… Ik ga me niet mengen in discussies met anderen via de media. Als iemand wat tegen mij heeft, moet hij het tegen mij zeggen.’

Tweede minuut. Daar huppelt Suárez. Hij heeft net 0-1 gescoord op een manier die zijn bijnaam Koning van de Kluts eer aandoet. Suárez ontfutselt PSV-keeper Isaksson de bal na een tikkie terug en schiet in het lege doel raak. Uit de oren van André Ooijer komt stoom. De eerste tik is voor de klutskoning.

Daar ligt Suárez. Hij heeft net de kans op 0-2 laten liggen en staart naar de hemel, zichzelf afvragend of hij de bal niet beter door het net had kunnen schieten in plaats van een stiffie te proberen. Als hij weer rechtop staat, kijkt hij in de ogen van André Ooijer, die hem van vijf centimeter afstand uitmaakt voor rotte vis.

Daar huppelt Suárez. Vlak nadat PSV op gelijke hoogte is gekomen, danst Suárez weg van de schaduw met de stoppelbaard in zijn rug en wipt de bal over Isaksson. Ooijer ziet knarsetandend toe hoe zijn tegenstander wordt bedolven onder zijn ploeggenoten.

Daar ligt Suárez. De noppen van de schoen van Ooijer staan nog in zijn dijbeen. Hij rolt over de grond, schreeuwt het uit van de pijn, grijpt naar zijn knie, zijn hoofd, zijn been. Man, wat een pijn. Zit dat ding er überhaupt nog aan? PSV weigert de bal uit te spelen, het spel ligt pas stil als de bal via een Ajacied over de zijlijn verdwijnt. Suárez strompelt ondersteund door de verzorger naar de zijlijn. Een fluitconcert daalt op hem neer. Hij gaat nog langzamer lopen. Als hij bij de zijlijn is, draait hij zich om en rent het veld weer in.

Daar ligt Suárez. In het strafschopgebied van PSV. Hij kijkt naar de scheidsrechter, maar die weigert hem een penalty te geven. Van Ooijer, de vermeende dader, kan hij wel wat krijgen. Een paar ziektes bijvoorbeeld. De directe duels tussen de twee worden harder. Als de bal in de buurt is, maar ook als die aan de andere kant van het veld rolt. Duwtje hier, tikkie daar. De stand leent zich er ook voor. Het is inmiddels 3-3 en zowel de rode als de blauwe hoek beseft dat het kwartje twee kanten op kan vallen.

Daar ligt Ooijer. De laatste seconden van de blessuretijd tikken weg. Dat komt hem goed uit. PSV staat inmiddels met 4-3 voor en heel Eindhoven wacht op het laatste fluitsignaal van de scheids. Ooijer grijpt naar zijn hoofd. Twee meter verderop staat Suárez met opgetrokken schouders in de ik-heb-het-niet-gedaan-houding.

Daar zit Suárez. Gehurkt op het gras. Twee keer gescoord, wedstrijd verloren. Hij schudt zijn hoofd. Als hij op wil staan, krijgt hij een knietje. De laatste tik is voor de schaduw met de stoppelbaard.

----

Provoceren, what's new
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 17-08-2009 om 22:54:40
Ooijer gedroeg zich vanaf de eerste minuut als een mongool.

Als je dat al niet ziet...
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 17-08-2009 om 22:59:01
Punt is dat ooijer het bewust doet om zijn directe tegenstander een rode kaart aan te smeren. Vorige week deed hij precies hetzelfde tegen Perez van Twente. Het lijkt trouwens ook wel of die supermongool van een ooijer oprechte frustraties heeft dat hij nooit is geslaagd bij Ajax, terecht dat hij uit Ajax-2 is gezet want ik vind het echt een zwakke speler. Onbegrijpelijk dat hij onze centrale verdediger bij het Nederlands Elftal is
----------------------------------------
beng!
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 17-08-2009 om 23:01:57
Oke Gaucho zolang jij maar gelooft dat het allemaal weer met Ajax te maken heeft, prima
Op de samenvattingen heb ik Ooijer welgeteld 3 keer Suarez zien provoceren (tijdens de wedstrijd zelf nog minder), als je er meer meent te zien, let me show, dan neem ik afhankelijk van de hoeveelheid mijn woorden terug.

Dit gebeurt gewoon overal, als je dat nog niet ziet...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2009 @ 23:03:05 ]
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 17-08-2009 om 23:04:55
ja Henk, Ga het even lekker over de samenvatting hebben... Ik heb het over de hele wedstrijd hè. Die vent was constant bezig met Suarez; knietje hier, elleboogje daar, pfff. Ik weet dat Suarez niet de liefste is maar die doet het tenminste niet zo opvallend als Ooijer. Daarbij komt kijken dat Suarez met zijn voetbal ook nog wat laat zien, ooijer daarentegen laat voetballend nooit wat zien.
----------------------------------------
beng!
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 17-08-2009 om 23:07:41
Quote:
Gaucho schreef op 17-08-2009 @ 23:04
ja Henk, Ga het even lekker over de samenvatting hebben... Ik heb het over de hele wedstrijd hè. Die vent was constant bezig met Suarez; knietje hier, elleboogje daar, pfff. Ik weet dat Suarez niet de liefste is maar die doet het tenminste niet zo opvallend als Ooijer. Daarbij komt kijken dat Suarez met zijn voetbal ook nog wat laat zien, ooijer daarentegen laat voetballend nooit wat zien.


Wat dat voetballen dan met het provoceren te maken heeft ontgaat me Henk?
Kan overigens wel geloven dat jij de hele wedstrijd alleen naar Suarez hebt zitten kijken (heel veel meer was er niet te zien), dus vooruit, je zal wel gelijk hebben dan
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 17-08-2009 om 23:11:12
goeie joke man, feli. Als Suarez die 2-0 binnenstift wordt het gewoon 0-5 maar wees blij met deze overwinning
----------------------------------------
beng!
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 17-08-2009 om 23:12:38
Quote:
Gaucho schreef op 17-08-2009 @ 23:11
goeie joke man, feli. Als Suarez die 2-0 binnenstift wordt het gewoon 0-5 maar wees blij met deze overwinning

Als er een meteoor op het veld was gevallen was het 3-3 gebleven, als als als als....

Enneh, niet gerust, dat ben ik ook
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 17-08-2009 om 23:19:36
Ooijer was echt een kwal, al hoort het ergens inderdaad bij de topper...ik weet nog wel Vd Vaart en V Bommel, genot om die duels te bekijken...en die rivaliteit op het veld maakt ook een wedstrijd...
Die 'niet gegeven penalty' op suarez, (al heb ik een ajax bril op), kan ik wel begrijpen, hij wordt zeker duidelijk geraakt, maar valt te overdreven door...

Neemt niet weg dat Ooijer ook zeker provoceerde, en vond Rommedahl soms ook wel (vooral begin wedstrijd) beetje uitdagen...

Toch jammer, denk dat je beter nu psv had kunnen treffen dan over een halfjaar, nu waren de kansen er duidelijk. Suarez alweer 5 uit 3 wedstrijden, ik schijt echt dat hij toch lastminute weggaat door een megabod ofzo...zou typisch zijn (hoop wel dat hij zijn woorden en belofte waarmaakt dat hij nog bij ajax wil blijven)...

Weet iemand trouwens tot welk jaar Honda gecontracteerd is bij VVV? Gezien het wenselijk bod van ca 10milli?
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 18-08-2009 om 00:26:51
ooijer was een kwal, mag em ook niet, maar ach suarez is niet af te stoppen dus prima als iemand het op een andere manier probeert.. zo is voetbal.. daarom is ooijer voor mij nog niet gelijk een teringlijer..
al had ik het niet erg gevonden als vink die penal uiteindelijk wel gaf..

en afgezien van dit vind ik ooijer ook niet direct iemand voor in het nederlands elftal.. maar wie wil je er dan neerzetten, kan het wel begrijpen..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op dinsdag 18-08-2009 om 12:19:00
maja dat ooijer met zijn ervaring en leeftijd zo kinderachtig moet doen...ook niet helemaal te begrijpen
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 18-08-2009 om 13:44:45
Quote:
KRStarr schreef op 17-08-2009 @ 23:19
Weet iemand trouwens tot welk jaar Honda gecontracteerd is bij VVV? Gezien het wenselijk bod van ca 10milli?


Sinds 2007 meen ik.
En trouwens 10? Ik dacht dat het er "maar" 8 waren. Die gast wordt ook met de week duurder...

Las dit in de VI:

EXCLUSIEF - Ajax wil eerst de selectie inkrimpen voordat de club geld vrijmaakt voor eventuele aankopen. De selectie van Martin Jol bestaat momenteel uit 31 spelers, waar de trainer streeft naar een spelersgroep van twintig man, aangevuld met vier jonge talenten.

De Amsterdammers onderzochten vorige week de mogelijkheid om Afonso Alves (Middlesbrough) dan wel Keisuke Honda (VVV Venlo) binnen te halen, maar beiden zijn op dit moment te duur voor Ajax. Een andere speler op de wensenlijst, de Uruguayaanse verdediger Diego Lugano, heeft zijn contract bij Fenerbahçe verlengd.

----

Hopelijk dat PSV hem dan binnen sleept om een eventueel vertrek van Afellay op te vangen.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 18-08-2009 om 13:50:38
ik heb honda zojuist in den haag gespot. hij had het kenteken GF-VX-27. Is dat dezelfde?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 18-08-2009 om 14:26:36
Nee, dat is Toyota
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op dinsdag 18-08-2009 om 14:54:45
oooh
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 18-08-2009 om 18:21:43
Nissan was dat, schijnt ook een snelle acceleratie te hebben, topspeler voor op de flanken
----------------------------------------
beng!
michaelll
Gepost door michaelll op donderdag 20-08-2009 om 22:40:37
Suarez 4 goaltjes, nice
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op donderdag 20-08-2009 om 23:12:43
LUIS SUAREZ
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.