Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
MyChoice
Blunt in my left hand, joint in my right
Gepost door MyChoice op maandag 31-08-2009 om 01:50:19
Yo mensen. Loop vaak met nummers mn eigen shit mee te rappen. Voor een keer mee gaan typen ipv rappen.

Laat me weten of je het wat vind en of je de shit begrijpt.



This game is a motherfucking trip, man, word in my mind

Stay to your own, get your own, I don’t give a fuck what you sayin’
Bitch niggas

Leven is meer relatief dan je lie f is
Ben je niet klaar voor relatief, krijg je een trap in je rug
Ben je niet klaar voor relatief, beter stop je deze shit
Zodra je relatief meemaakt, ga je er aan onder door
Geen gepraat of gezeik, beter weet je wat er gebeurt
Als je reageert zonder relativeer, krijg je ass beating.
Mensen leren niet deze shit
Dus verwacht ook niet dat ze die punk-ass shit begrijpen
Raken ze je hart, relativeer, let it go & grow


RELATIVATE
AND GROW
THAT’S THE ONLY WAY YO
WITH SHIT CLOSING IN
THERE IS NO DEFENDING
KNOWING EVERY MOMENT
OF LIFE, RELATIVE OR NOT
YOU APPROACH IT
WITH FULL FOCUS AND CONFIDENCE
THERE IS NONE
NNONE ELSE YOUD KNOW

THIS IS FUCKING UNCONCISOUS COMPETENCE>
ALL THAT FUCKING MATTERS<
NO MOTHERFUCKER NEED NOTTIN ELSE
JUST TRUST ON THIS MOTHERFUCKING WEAPON
AND ALL THE FUCKING REST
WILL COME NEXT
EVEN BETTER THEN THE BEST
NO NOTTIN ELSE OF YOUR GOALS MET
YOU THOUGHT YOU WERE LESS
FINISH 2, 3, 5 TASKS AND YE KNOW
THAT YOU’RE ANYBODY, SOMEBODY, GETTING SOMEWHERE
BETTER THEN THE RESTALIVITY
Don’t fuck around, or you’ll get killed.
ASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS RELATIVE AS YOU WANT TO TAKE IT.,

Weet wat hoe en waar in je harses gebeurt mattie
melle
Gepost door melle op maandag 31-08-2009 om 11:28:40
restalivity?
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Snacky Gepost door Snacky op maandag 31-08-2009 om 11:59:50
Quote:
MyChoice schreef op 31-08-2009 @ 01:50

Weet wat hoe en waar in je harses gebeurt mattie


begrijp je dat zelf wel? Je rijmt niet/nauwelijks en de woorden die rijmen durf ik niet eens sinterklaas gedicht niveau te noemen, want ja.. dat is gewoon een belediging naar mensen die sinterklaas rijmpjes maken.

is het de bedoeling dat dat stukje nederlands ook rijmt ofzo? want dat gaat ook echt nergens over gewoon, oefen eerst met rijmen voordat je probeert diep over te komen.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 31-08-2009 om 12:00:08
Ik zou is wat minder caps gebruiken om te beginnen. Dit leest voor geen meter.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 31-08-2009 om 16:03:52
Quote:
JUST TRUST ON THIS MOTHERFUCKING WEAPON


fail.

capslock is echt kut, het rijmt niet, ik begrijp er geen kut van en ja ik spreek wel engels.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
MyChoice
Blunt in my left hand, joint in my right
Gepost door MyChoice op maandag 31-08-2009 om 23:25:25
Ik zal mij verantwoorden. Caps was meer om aan te geven dat het een andere ‘toon’ heeft.
Het rijmt voor nog geen kwart meter, maar dat was ook niet de bedoeling. Dit is shit die in me opkomt, door ervaringen in m’n leven, en die ik eruit pleur op de beat. Lastig om dat goed op rijm te doen, maar kan achteraf wel verandert worden.
Het gaat erom dat mensen shit ervaren wat soms lastig is om me te dealen, en kunnen gekke dingen gaan doen daardoor. Of die shit nu komt van andere, of door jezelf.

Alles wat jij doet en ervaart doe je binnen een bepaalde context, met bepaalde gedachtes (filters). Wat je ziet is jou wereld, vanuit jou context en met jou filters. Je context kan je niet bepalen, als je met 2 addict ouders bent geboren heb je daar weinig over te zeggen. Maar de filters/gedachtes die je daar over hebt, zijn Helemaal aan jou om te bepalen.

Misschien heb je hier nog nooit over nagedacht, en heb je dus altijd onbewust gemist. Maar nu weet je ervan, alleen heb je geen idee hoe je die denkwijze moet toepassen. Als je erover leert en het begrijpt, ben je bewust van je vermogen hierin. De volgende stap is , dat je het zovaak toepast (manier hoe je danst op n vibe, ...........) , dat je niet eens meer erbij nadenkt en het dus een onbewuste kracht/kennis/vermogen is geworden. UNCONCIOUS COMPETENCE. Dat is wat je wil.

Pas dit nu eens toe op relativeren. Met relativeren en op de juiste manier je woorden/houding kiezen tegen over bepaalde dingen maakt een Wereld van verschil. Haal hier eens die Unconcious Competence in.... shit je leven verandert.
Kun je maar niks bereiken, geen doelen halen? Doe kleine taken/stappen die je sowieso kan nemen, maar waar je wel mee naar je doel gaat. Eenmaal bezig, en het gaat veel makkelijker. Eerst wist je het niet, nu kun je het nog niet, dadelijk ken je het en op den duur denk je er niet eens meer over na om zo a je doelen te benaderen. Unconscious Competence... shitt, nu kan je alles bereiken?

Nouja dit is ook wel lastig op te maken eruit dat geef ik toe ^^ . Anyways!!!! Food for Thought.
Skarjan
eu
Gepost door Skarjan op maandag 31-08-2009 om 23:36:15
wow nog een.
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op dinsdag 01-09-2009 om 00:02:32
Wasap Sjaakcl II
----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 01-09-2009 om 12:20:14
Weet je wat het is, heel dope dat je zo nadenkt enz. maar ik kan dat niet uit je tekst halen en jij moet vervolgens een heel verhaal opschrijven zodat mensen je tekst een beetje begrijpen (nog steeds niet maar goed..)

Dat hele verhaal wat je schrijft... dat moet jij jezelf bedenken voor
je een tekst gaat schrijven, ga dan rustig stap voor stap de tekst schrijven met rijm erin, en probeer het onderwerp niet uit het oog te verliezen, en post het daarna of tape het of whatever zodat andere er ook wat aan hebben, op deze manier kan je er gewoon niet zoveel mee..
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.