Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
hetisdonderdag Gepost door hetisdonderdag op maandag 31-08-2009 om 13:15:47
Peoples!

In vervolg op mijn eerste gereleasede track (Daarom Doen We Even Nix ft. Ni-les) van mijn aankomende dOnaangekondigd EP, volgt nu de tweede, ook met Ni-les.
Ik hoop dat iedereen die de track checked ook even een reactie met wat feedback achterlaat! bedankt alvast cool

Linkje!
Don - 1-3 ft. Ni-les (Beat by Greenbeats):

http://www.zshare.net/audio/64870960d90e8689/


Nog even wat informatie:
Binnen een aantal dagen, komt de eerste videoclip uit, en wel die van de track 'Daarom Doen We Even Nix', die ik uiteraard ook hier in de video afdeling zal droppen!
Een dag na die release zal de gehele dOnaangekondigd EP online komen, en zal deze op zoveel mogelijk sites en fora te downloaden zijn!

Keep it fresh!
love,
Don Swaggerfeld

_________________
hetisdonderdag.hyves.nl
twitter.com/swaggerfeld
youtube.com/dOnaangekondigd

'Geen voorzorgsmaatregelen, ik heb de maatbekers heilig water bij de wijn gedaan en een naam gegeven' ...
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 31-08-2009 om 15:56:30
yeyah, ik dacht toen ik je post las dat je weer een 13 in een dozijn rappertje was die weer eens een mixtape had gebrouwd.

maar ik ben aangenaam verrast, klinkt lekker man

props, lekkere beat ook
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
hetisdonderdag Gepost door hetisdonderdag op maandag 31-08-2009 om 16:12:22
Quote:
FreshS schreef op 31-08-2009 @ 15:56
yeyah, ik dacht toen ik je post las dat je weer een 13 in een dozijn rappertje was die weer eens een mixtape had gebrouwd.

maar ik ben aangenaam verrast, klinkt lekker man

props, lekkere beat ook


dankje ja ik heb zelf ook een hekel aan de rappertjes die jij bedoelt.. dus ik weet wat ik online zet .. thx man, blij met je comment!
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 31-08-2009 om 16:13:42
Lekkere track mayn, hele goeie flow; alles goed op de maat en leuke variaties in 't stemgebruik. Tekstueel is ie ook redelijk dope, maar vooral de flow is lekker vind ik. Ni-les is sowieso erg relax, kende al een aantal tracks van hem, vind hem ook iets lekkerder komen eerlijk gezegd. Jou verse is ook hard, maar de flow van Ni-les vloeit hem gewoon te lekker haha.
Edit: Ben benieuwd naar je EP!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2009 @ 16:15:11 ]

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
hetisdonderdag Gepost door hetisdonderdag op maandag 31-08-2009 om 17:24:11
Quote:
Jthag schreef op 31-08-2009 @ 16:13
Lekkere track mayn, hele goeie flow; alles goed op de maat en leuke variaties in 't stemgebruik. Tekstueel is ie ook redelijk dope, maar vooral de flow is lekker vind ik. Ni-les is sowieso erg relax, kende al een aantal tracks van hem, vind hem ook iets lekkerder komen eerlijk gezegd. Jou verse is ook hard, maar de flow van Ni-les vloeit hem gewoon te lekker haha.
Edit: Ben benieuwd naar je EP!


haha, ja thx man, alle meningen worden gewaardeerd, ik kom inderdaad iets harder en statischer met de focus op de lyrics. niels flowd m idd keihard
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op maandag 31-08-2009 om 22:06:54
Track is wel hard! Voel de verses heel erg! De beat is ook wel oke, alleen jammer dat die sample zo vaak gebruikt is!

Keep it up!
Peace
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0062 sec.