Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
Finger
Gepost door Finger op maandag 31-08-2009 om 20:57:03
Ik vind het anti homo plaatje in je ander topic ook niet echt een boegbeeld van tolerantie anders.
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op maandag 31-08-2009 om 21:03:22
... kijk dit is totaal nutteloos .... zo´n topic op dit forum .. als je echt wat tegen geert wilders wilt doen dan moet je naar zo´n trainingskamp gaan... daar leren ze je piek fijn om er wat tegen te doen ... zijn we allemaal blij ... wij van je anti wilders gezeur af en jij van je zelf en misschien wel geert wilders problem solved
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
LijpePindaFront
-Bring Da Motherfuckin Ruckus-
Gepost door LijpePindaFront op dinsdag 01-09-2009 om 01:55:32
En het topic heeft al 2 pagina's...
----------------------------------------
Fuck Batman & Robin, i'm Robin Layin in Bed Mann..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 01-09-2009 om 02:28:20
Heerlijk dit topic, leuk om te lezen.
Stiefvader van mij is een Turk, en ook moslim maar het grote verschil is dat hij mij respecteert, ook al ben ik een zogeheten "ongelovige".
Heb ook veel discussies met hem over waarom hij in de Koran gelooft en weet daarom ook redelijk wat dingen over de Koran.
En in principe is het gewoon precies hetzelfde als de Bijbel en de Thora, alleen mensen nemen het te letterlijk.
Ik denk dat de Bijbel, en de Koran, en de Thora (en zo ongeveer alle andere "heilige" boeken) allemaal figuurlijk geschreven zijn om een gebeurtenis die, waarschijnlijk wel ooit ergens echt gebeurd is, over te dragen op verdere generaties, maar door de misinterpetatie van de "moderne" mens helemaal verkeerd begrepen is en dat daar de godsdiensten uit voortgekomen zijn.

En over het feit dat de democratie in nederland aan het verloederen is.
Ik geloof dat de democratie in nederland al een hele lange tijd, heel ver te zoeken is.
Maar dat ben ik.

Kusjes, en excuses voor de spelfouten of eventuele bullshit die ik typ, ik ben namelijk lam als een balletje.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 01-09-2009 om 09:39:45
Geert Wilders is een sukkel en iedereen die veel tijd en energie steekt in het haten van die dude is daarom ook een sukkel.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 01-09-2009 om 09:47:24
iedereen die aandacht vraagt door te haten is per definitie zieliger dan de persoon waar het op gericht is, geen uitzonderingen.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 01-09-2009 om 12:49:27
Dus jij haat haters?
Hater.

Meer Haat!!

ohja,
in sepia
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 12:49:54 ]

----------------------------------------
onderschrift
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 01-09-2009 om 12:52:51
Jeuy

Weer een wanhoopsactie
United
Gepost door United op dinsdag 01-09-2009 om 14:16:13
Seriously, was dit ook niet dat gasten Obama op een Hitler vinden lijken en dat die gast had gezegd 'discussiëren met jou is net zoals discussiëren met een keukentafel - het zegt niks nuttigs terug'.

Ik vind dit een mug van een olifant maken-scene, je gaat Meneer Wilders niet afschilderen als een 'Hitler'. Ik heb geen overstemming gehoord van gedachtes van hem en Hitler, Hitler heeft namelijk nooit tegen de Joden 'gezegd' maar gewoon gedaan omdat hij dat zelf goed vond voorbeeld hiervan ; Joodse kappers verbannen, joodse zitbankjes. Hij wilde niet de joden weghebben, hij wilde het joodse geloof weghebben. Hij vermoordde alle joden om daartoe te komen. En dat is fout.

Maar zover Wilders nu gaat vind ik zelf dat hij dit mag, Theo van Gogh ging ook soms té ver zeiden mensen, maar als je vrijheid van meningsuiting hebt, heb je vrijheid van meningsuiting toch?

Ook al ben ik een tegenstander van de democratie - ik vind communisme een veel beter systeem. Maar dat laat ik hierbuiten. Ik zal zeggen anti-wilders, luister niet zoveel naar je buitenlandse vriendjes en vriendinnetjes en luister een keer naar mensen die ergens verstand van hebben.


----------------------------------------
Oke oke.
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 01-09-2009 om 14:28:58
''Maak nooit ruzie met een dwaas, het verschil is niet zichtbaar voor omstanders''
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
anti-wilders
Gepost door anti-wilders op dinsdag 01-09-2009 om 15:35:23
Quote:
Aigyptos schreef op 31-08-2009 @ 20:43
(...)

1. wat
2. a. hoezo had je eerder een wijze reactie verwacht?
b. omdat ik zeg dat het feit dat de 3 religies van Abraham komen, werkelijk niets boeit als het gaat om de realiteit, en die is dat de kern van de islam gericht is op het overheersen van de wereld, (jihad). heb zelf delen van de Koran gelezen op satelliet tv, het gaat werkelijk waar helemaal nergens over. 4 vrouwen etc, gezeik over menstruatie enz enz. Ik ken de verzen niet precies 100% goed, maar als dat het woord van Allah is, naja. nvm.
Vertel mij eens dat de dingen die arabist Hans Jansen bijvoorbeeld vertelt 100% onwaar zijn? En zeg me vooral waarom? Zijn Joden geen varkens etc. volgens sommige delen van het boek van Allah?
3. Graag, be my guest, en dan graag citaten uit het Nieuwe Testament gebruiken, waar ik me tegen wil verdedigen, omdat die voor mijn geloof het meeste waarden hebben.
4. Basisprincipes zijn goed? Daar gaat het mij niet eens om, het gaat om de interpretatie daarvan van de gevaarlijke machthebbers in het Midden-Oosten. Die invloeden moeten wij niet in Nederland willen, that's all. Het gaat om de interpretatie van de Koran door extremisten etc.
5. Nee ik geloof niet alles van wat er in de media gezegd wordt. Maar ik weet wat ik geloven moet en wat niet. Verder meen ik dat het NOS journaal vrij objectief is.
6. "Worden de mensen daar vermoord door de moslims? dacht het niet." dit bedoel ik nou. Heb je het nieuws gezien? Taliban bedreigden iedereen die wilde gaan stemmen met de dood enz enz. Van iemand is de neus afgehakt. Jij keurt dit goed?
Ik vind dat Irak ook niet op de goede manier is gebeurd, maar Afghanistan si gewoon een bende, weet er verder overigens te weinig van af. Maar wat heeft dit met wilders te maken?


1. Kun je niet lezen ofzo?
2. Je baseert je mening door het kijken van schotel tv? hahaha
En je geeft zelf toe, dat je het niet 100% kent, hoe kan je dan alsnog doen alsof JIJ weet wat er in staat?
Die Hans jansen lult uit zijn nek, Hij is helemaal geen arabist en hij bezit totaal geen kennis van de Islam.
Wil je weten hoe ik over hem denk?
Hans Jansen de Arabsnitch

3. 1. [i]"Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij."
Het gaat hier om een passage uit de eerste bijbelbrief van Timotheüs (1 Timotheüs 2;12) , die vaak wordt aangehaald om vrouwen te weren uit het priesterambt.[/i]
3. 2. "Ga nu heen, en sla Amalek, en verban alles, wat hij heeft, en verschoon hem niet; maar dood van den man af tot de vrouw toe, van de kinderen tot de zuigelingen, van de ossen tot de schapen, van de kemelen tot de ezelen toe." (1 Samuël 15;3) In dit bijbelvers geeft Samuël opdracht tot volkerenmoord.

4. Welke bevokingsgroep zit daar in het midden-oosten te lijden?
De christen of de joden? of de palestijnen langs de gazastrook?
En sinds wanneer heb jij er ooit last van gekregen sinds jij hier geboren bent. Volgens mij nooit. Dus het is ook bekrompen om zo te denken.

5. Maar jou mening blijft subjectief. en is tot nu toe niet gebaseerd op de waarheid, maar om de meningen van derden.
6. Een taliban snijdt de neus van een man af, dat is wat je weer voorgeschoteld krijgt. maar als een Nederlandse soldaat een vrouw of een kind doodschiet. Krijg je dat wel te zien?
Maar als de leger daar huizen plat bombardeerd: Krijg je dat ook te zien? Als ze die clusterbom testen (van ons belasting hier in NL) krijg je dat ook te zien? Ze laten je zien dat het daar zo ernstig is, des te meer redenen om daar te blijven. Om zogenaamd te vechten tegen terrorisme. Ik keur noch de troepen noch de taliban goed. Ze moeten beiden oprotten, maar eerst beginnen met de troepen.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 15:55:47 ]
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 01-09-2009 om 15:42:30
/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 15:43:03 ]

----------------------------------------
onderschrift
anti-wilders
Gepost door anti-wilders op dinsdag 01-09-2009 om 15:43:56
Quote:
Swike schreef op 01-09-2009 @ 02:28
Heerlijk dit topic, leuk om te lezen.
Stiefvader van mij is een Turk, en ook moslim maar het grote verschil is dat hij mij respecteert, ook al ben ik een zogeheten "ongelovige".
Heb ook veel discussies met hem over waarom hij in de Koran gelooft en weet daarom ook redelijk wat dingen over de Koran.
En in principe is het gewoon precies hetzelfde als de Bijbel en de Thora, alleen mensen nemen het te letterlijk.
Ik denk dat de Bijbel, en de Koran, en de Thora (en zo ongeveer alle andere "heilige" boeken) allemaal figuurlijk geschreven zijn om een gebeurtenis die, waarschijnlijk wel ooit ergens echt gebeurd is, over te dragen op verdere generaties, maar door de misinterpetatie van de "moderne" mens helemaal verkeerd begrepen is en dat daar de godsdiensten uit voortgekomen zijn.

En over het feit dat de democratie in nederland aan het verloederen is.
Ik geloof dat de democratie in nederland al een hele lange tijd, heel ver te zoeken is.
Maar dat ben ik.

Kusjes, en excuses voor de spelfouten of eventuele bullshit die ik typ, ik ben namelijk lam als een balletje.


Eindelijk iemand die met gezond verstand kan discussiëren.

Maar toch ben ik niet met je eens, waar je zegt, dat De Koran te vergelijken valt met de andere heilige boeken.
De Koran wordt verkeerd geïnterpreteerd, dus het ligt aan de lezer, niet aan de inhoud.
Wat ook een groot verschil is tussen de Koran en de bijbel en de tora is: Dat de bijbel en de tora zijn talloze keer herschreven en opnieuw aangepast in der loop der tijden, door verschillende kerken en bisschoppen. Daarentegen is de Koran na 1400 exact hetzelfde in z'n essentie gebleven. Daarom zijn de moslims zo gehecht aan de Koran, omdat het niet alleen voor de moslims maar ook voor niet-moslims als de absolute waarheid kan beschouwd worden als men zich werkelijk in verdiept.

Geen probleem, ik maak ook fouten, en fouten maken is menselijk. Daar leren we van.
Voor de rest ik ben met je eens.
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op dinsdag 01-09-2009 om 16:01:24
Quote:
anti-wilders schreef op 01-09-2009 @ 15:43
(
Wat ook een groot verschil is tussen de koran en de bijbel en de tora is: Dat de bijbel en de tora zijn talloze keer herschreven en opnieuw aangepast in der loop der tijden, door verschillende kerken en bisschoppen. Daarentegen is de koran na 1400 exact hetzelfde in z'n essentie gebleven. Daarom zijn de moslims zo gehecht aan de koran, omdat het niet alleen voor de moslims maar ook voor niet-moslims als de absolute waarheid kan beschouwd worden als men zich werkelijk in verdiept.


Onzin, de Bijbel bestaat ook nog steeds in zijn zuivere vorm. De Hebreeuwse versie bijvoorbeeld, en de Koptische versie ook. Dus ken je feiten zou ik zeggen, iets waarvan je mij beticht dat ik het niet doe.
Zal zo op dat andere stuk van je in gaan.

Edit/ grappig trouwens dat je de Koran met een hoofdletter laat beginnen en andere heilige schriften niet. Zegt voor mij al genoeg over jou.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 16:04:38 ]

----------------------------------------
LOL QUE?
anti-wilders
Gepost door anti-wilders op dinsdag 01-09-2009 om 16:02:31
Quote:
United schreef op 01-09-2009 @ 14:16
Ik vind dit een mug van een olifant maken-scene, je gaat Meneer Wilders niet afschilderen als een 'Hitler'. Ik heb geen overstemming gehoord van gedachtes van hem en Hitler, Hitler heeft namelijk nooit tegen de Joden 'gezegd' maar gewoon gedaan omdat hij dat zelf goed vond voorbeeld hiervan ; Joodse kappers verbannen, joodse zitbankjes. Hij wilde niet de joden weghebben, hij wilde het joodse geloof weghebben. Hij vermoordde alle joden om daartoe te komen. En dat is fout.


Hij mag de profeet van de moslims beledigen, dat vind je niet erg.
Hij mag de Koran vergelijken met Mein Kampf en donald duck, dat vind je niet erg. Maar wanneer iemand hem met Hitler vergelijkt, is het opeens erg?
Hij begint langzamerhand op hem te lijken.
Wat hitler deed met de joden, doet hij nu met de moslims.
Hij wil moslims deporteren die zich misdragen.
Hij wil boerka's verbieden, hij wil hoofddoek verbod.
Hij wil geen moskeeën meer in Nederland. Hij wil imams uitzetten. Wilders wil de Islam uitroeien (inclusief alle moslims) op een democratische wijze. Is dat wel goed volgens jou? Heb jij weleens gelezen wat er in z'n standpunten staat?

Quote:

Maar zover Wilders nu gaat vind ik zelf dat hij dit mag, Theo van Gogh ging ook soms té ver zeiden mensen, maar als je vrijheid van meningsuiting hebt, heb je vrijheid van meningsuiting toch?


Heb je ooit gehoord van Artikel nr 1 van de wetboek?
En zelfs vrijheid van meningsuiting kent z'n grenzen.
En wilders misbruikt die vrijheid door angst en paniek te zaaien onder de bevolking. Met one-liners probeert hij een kudde schaap te overtuigen dat de Islam niet deugt.

Quote:
Ook al ben ik een tegenstander van de democratie - ik vind communisme een veel beter systeem. Maar dat laat ik hierbuiten. Ik zal zeggen anti-wilders, luister niet zoveel naar je buitenlandse vriendjes en vriendinnetjes en luister een keer naar mensen die ergens verstand van hebben.


maar helaas, communisme is vervallen. Het heeft nooit gewerkt.
Kapitalisme heeft de wereld verovert, en nu blijft dit ook te vervallen. Het werkt niet. Crisis overal.
Waarom betrek je mijn 'buitenlandse vriendjes erbij? wat heeft dat nou voor een toegevoegde waarden voor dit discussie?
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 01-09-2009 om 16:03:02
Quote:
Onzin, de bijbel bestaat ook nog steeds in zijn zuivere vorm


De schrijvers van de verschillende boeken in de bijbel hebben heus niet alles zuiver geschreven zoals het daadwerkelijk gebeurd is hoor.

Zou wel ongelooflijk knap zijn anders..

Edit:
Quote:
Met one-liners probeert hij een kudde schaap te overtuigen dat de Islam niet deugt.


een kudde schapen zeker..

De Nederlandse bevolking een kudde schapen noemen lijkt me vrij overbodig. We hebben immers allemaal een vrijheid van meningsuiting. Wilders heeft tot zekere hoogte ook zijn punten, alleen gaat hij daarin vaak te ver. Maar door hem komt er wel een andere kant aan het licht en niet de steeds 'oh laat alles maar toe'-instelling die het kabinet of w/e de laatste jaren heeft.

Maak er niet zo'n drukte om.. Er zijn mensen als Wilders, er zijn mensen als Osama Bin Laden.. fok dat man, who cares
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 16:08:00 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 01-09-2009 om 16:04:06
Doe rustig
----------------------------------------
onderschrift
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op dinsdag 01-09-2009 om 16:05:38
Quote:
FreshS schreef op 01-09-2009 @ 16:03
(...)

De schrijvers van de verschillende boeken in de bijbel hebben heus niet alles zuiver geschreven zoals het daadwerkelijk gebeurd is hoor.

Zou wel ongelooflijk knap zijn anders..


Sorry hoor, maar lees de context even goed. Dat is ook helemaal niet wat ik beweerde.

Lees eerst het stuk van anti-wilders, en dan mijn stuk.
----------------------------------------
LOL QUE?
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 01-09-2009 om 16:09:06
Oh, ghehe, nja, vergeet die dan maar
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op dinsdag 01-09-2009 om 16:16:01
Quote:
anti-wilders schreef op 01-09-2009 @ 16:02
Wilders wil de Islam uitroeien (inclusief alle moslims) op een democratische wijze. Is dat wel goed volgens jou? Heb jij weleens gelezen wat er in z'n standpunten staat?


Heb JIJ wel eens gelezen wat er in z'n standpunten staat? Hoe kom jij er bij dat Wilders moslims wil uitroeien/vermoorden?

Verder moest ik even lachen om je zinnetje tegen mij: Jouw mening is subjectief. De jouwe niet natuurlijk, hè?
----------------------------------------
LOL QUE?
anti-wilders
Gepost door anti-wilders op dinsdag 01-09-2009 om 16:18:53
Quote:
FreshS schreef op 01-09-2009 @ 16:03
(...)

De schrijvers van de verschillende boeken in de bijbel hebben heus niet alles zuiver geschreven zoals het daadwerkelijk gebeurd is hoor.

Zou wel ongelooflijk knap zijn anders..

Edit:
(...)

een kudde schapen zeker..

De Nederlandse bevolking een kudde schapen noemen lijkt me vrij overbodig. We hebben immers allemaal een vrijheid van meningsuiting. Wilders heeft tot zekere hoogte ook zijn punten, alleen gaat hij daarin vaak te ver. Maar door hem komt er wel een andere kant aan het licht en niet de steeds 'oh laat alles maar toe'-instelling die het kabinet of w/e de laatste jaren heeft.

Maak er niet zo'n drukte om.. Er zijn mensen als Wilders, er zijn mensen als Osama Bin Laden.. fok dat man, who cares


je hebt gelijk man, who cares.

Met de kudde schapen, wil ik niet alle Nederlanders over een kam scheren. Gelukkig wonen in Nederland ruimdenkende, intellectuele mensen onder ons. met die kudde bedoel ik de pvv-stemmers en aanhangers die blindelings hem volgen en in al z'n woorden geloven. Ik heb echt medelijden met ze, want die arme mensen kunnen niet hun eigen meningen vormen. En wanneer men met ze in debat gaat, of een dialoog aan gaat, wat gebeurt er dan, ze staan met de mond vol tanden of dan gebruiken ze diezelfde voorgekauwde meningen als GW.
Door hem komt ook onderhuidse racisme aan het licht tussen de bevolkingsgroepen in NL. Hij belemmert de multi-culti samenleving. Dat is tenminste wat ik vind.

Maar omdat je het zo vriendelijk vraag, zal ik het hierbij laten.
Fuck hen allemaal..:7
Ik heb een battle topic gestart, iemand interesse?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 16:24:14 ]
United
Gepost door United op dinsdag 01-09-2009 om 16:20:22
Hij mag de profeet van de moslims beledigen, dat vind je niet erg.
Hij mag de Koran vergelijken met Mein Kampf en donald duck, dat vind je niet erg. Maar wanneer iemand hem met Hitler vergelijkt, is het opeens erg?
Hij begint langzamerhand op hem te lijken.
Wat hitler deed met de joden, doet hij nu met de moslims.
Hij wil moslims deporteren die zich misdragen.
Hij wil boerka's verbieden, hij wil hoofddoek verbod.
Hij wil geen moskeeën meer in Nederland. Hij wil imams uitzetten. Wilders wil de Islam uitroeien (inclusief alle moslims) op een democratische wijze. Is dat wel goed volgens jou? Heb jij weleens gelezen wat er in z'n standpunten staat?

Haha in hoeveel landen zijn hoofddoekjes verboden, zelfs in Turkije zijn op universiteiten hoofddoekjes verboden & Ten tweede, wij hebben de berbers hier zitten, en ik vind als jij een misdrijf pleegt dat zo erg is 'ik ga hier geen grens opstellen' dat je het land uitmoet, dieven hebben we al genoeg in Nederland. Hij heeft wel meer dingen gezegd lieve schat, merendeels van die dingen doet hij juist om mannetjes als jij neertezetten die dan tegen hem gaan strijden, waardoor hij nog commerciëler wordt en nog meer in de publiciteit komt - dat hij niet in Engeland mocht komen was ook een zeer mooie publiciteitstunt voor hem. Hij zal dit nooit doen, daar staat Europa niet voor in, daar moet je ook rekening meehouden. Hij zegt gewoon dingen waar 9/10 mee eens is in Nederland - ik zeg zelf niet dat ik er mee eens ben.

Heb je ooit gehoord van Artikel nr 1 van de wetboek?
En zelfs vrijheid van meningsuiting kent z'n grenzen.
En wilders misbruikt die vrijheid door angst en paniek te zaaien onder de bevolking. Met one-liners probeert hij een kudde schaap te overtuigen dat de Islam niet deugt.

Ja, maar gaat het daar niet uiteindelijk om ? jij bent ook een 'kudde-schaap' hoe je zelf dat mooi zegt, want jij zoekt hier nu ook mensen om te 'rekruteren' in je 'anti-wilders-clubje' We zijn instinctief een kuddedier, draai daar niet omheen. 'Heb je het gelezen, tuurlijk heb ik het gelezen anders kan ik me studie wel weggooien' Vrijheid van meningsuiting is voor mij vrijheid van meningsuiting. En jij bent zo persoon die zegt van dat mag ik niet zeggen, ik ben zo persoon die zegt dat je alles mag zeggen.



maar helaas, communisme is vervallen. Het heeft nooit gewerkt.
Kapitalisme heeft de wereld verovert, en nu blijft dit ook te vervallen. Het werkt niet. Crisis overal.
Waarom betrek je mijn 'buitenlandse vriendjes erbij? wat heeft dat nou voor een toegevoegde waarden voor dit discussie?

[b]De toegevoegde waarde was om te kijken of je er op zou reageren en dat doe je, soms moet je even prikkelen. Communisme vervallen ? Als jij dat blijft denken komt alles goed met je. Democratie/Kapitalisme is slecht, ik wil best voorbeelden voor je geven, maar dan ga ik verder weg van de stof.
als je wilt dat ik voorbeelden geef, moet je daar even om vragen.

Laat ik het maar zo zeggen - Wilders is zo slecht niet voor Nederland - ik zal zelf niet op hem stemmen, maar dat komt door m'n eigen ideeën en omdat ik een rebel ben die sowieso een hekel heeft aan democratie.[/b]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 16:26:10 ]

----------------------------------------
Oke oke.
anti-wilders
Gepost door anti-wilders op dinsdag 01-09-2009 om 16:47:00
Quote:


Haha in hoeveel landen zijn hoofddoekjes verboden, zelfs in Turkije zijn op universiteiten hoofddoekjes verboden & Ten tweede, wij hebben de berbers hier zitten, en ik vind als jij een misdrijf pleegt dat zo erg is 'ik ga hier geen grens opstellen' dat je het land uitmoet, dieven hebben we al genoeg in Nederland. Hij heeft wel meer dingen gezegd lieve schat, merendeels van die dingen doet hij juist om mannetjes als jij neertezetten die dan tegen hem gaan strijden, waardoor hij nog commerciëler wordt en nog meer in de publiciteit komt - dat hij niet in Engeland mocht komen was ook een zeer mooie publiciteitstunt voor hem. Hij zal dit nooit doen, daar staat Europa niet voor in, daar moet je ook rekening meehouden. Hij zegt gewoon dingen waar 9/10 mee eens is in Nederland - ik zeg zelf niet dat ik er mee eens ben.


1. Een hoofddoek verbieden is tegenstrijdig met de Nederlandse grondwet.
2. Maar we wonen in NL, en we hebben het over Nederland. en Turkijke heeft al zo lang een seculiere staat. Alleen de grondwetten verschillen per land.
Hier in Nederland mag men z'n/haar geloof belijden zoals hij/zij het wilt. toch?
Er zijn zelfs nudisten, met naaktstranden in NL.
Ja, je hebt gelijk dat alle criminelen moeten worden opgepakt.
maar laten we dan niet etiketteren, laten we niet zeggen, dat Marokkanen of turken of moslims alleen schurken zijn.
Ik hoor overigens GW ook nooit zijn bek open trekken over de roemenen en bulgaren die miljoenen euros van de arme bevolking hebben geskimmed. Dat is toch wel een grotere zorg dan een paar relschoppers in een achterstandwijk.
Laten we op een democratische wijze ieder dief of criminelen door de rechtstaat berechten, ongeacht z'n ras, geloofsovertuiging. Dat is waar ik naar toe wil streven. Gelijkheid. laten we niet meer generaliseren. Het is genoeg geweest met die bullshit. GW maakt daar misbruik van, en wanneer jij een groep ook als berbers beschouwd, dan ook al ben je niet met GW eens, dan ga je onbewust diezelfde richting toe.

Quote:

Ja, maar gaat het daar niet uiteindelijk om ? jij bent ook een 'kudde-schaap' hoe je zelf dat mooi zegt, want jij zoekt hier nu ook mensen om te 'rekruteren' in je 'anti-wilders-clubje' We zijn instinctief een kuddedier, draai daar niet omheen. 'Heb je het gelezen, tuurlijk heb ik het gelezen anders kan ik me studie wel weggooien' Vrijheid van meningsuiting is voor mij vrijheid van meningsuiting. En jij bent zo persoon die zegt van dat mag ik niet zeggen, ik ben zo persoon die zegt dat je alles mag zeggen.


Ik wil niet rekruteren. Ik uit mijn mening, en jij mag daar over oneens zijn. daarom voeren we dit discussie. Maar we kunnen niet onder het mom van de vrijheid van meningsuiting een groep beledigen of discrimineren. Daar ben ik niet mee eens. Je kan alles zeggen wat je wilt, maar binnen de grenzen van de wet. Simpel.

Straatknaapjes
Gepost door Straatknaapjes op dinsdag 01-09-2009 om 16:47:22
deze shit is wack
anti-wilders
Gepost door anti-wilders op dinsdag 01-09-2009 om 16:49:34
Quote:
Straatknaapjes schreef op 01-09-2009 @ 16:47
deze shit is wack


Jij bent wacker dan woody wood pecker
United
Gepost door United op dinsdag 01-09-2009 om 16:58:13
Quote:
anti-wilders schreef op 01-09-2009 @ 16:47
(...)

1. Een hoofddoek verbieden is tegenstrijdig met de Nederlandse grondwet.

2. Maar we wonen in NL, en we hebben het over Nederland. en Turkijke heeft al zo lang een seculiere staat. Alleen de grondwetten verschillen per land.
Hier in Nederland mag men z'n/haar geloof belijden zoals hij/zij het wilt. toch?
Er zijn zelfs nudisten, met naaktstranden in NL.
Ja, je hebt gelijk dat alle criminelen moeten worden opgepakt.
maar laten we dan niet etiketteren, laten we niet zeggen, dat Marokkanen of turken of moslims alleen schurken zijn.
Ik hoor overigens GW ook nooit zijn bek open trekken over de roemenen en bulgaren die miljoenen euros van de arme bevolking hebben geskimmed. Dat is toch wel een grotere zorg dan een paar relschoppers in een achterstandwijk.
Laten we op een democratische wijze ieder dief of criminelen door de rechtstaat berechten, ongeacht z'n ras, geloofsovertuiging. Dat is waar ik naar toe wil streven. Gelijkheid. laten we niet meer generaliseren. Het is genoeg geweest met die bullshit. GW maakt daar misbruik van, en wanneer jij een groep ook als berbers beschouwd, dan ook al ben je niet met GW eens, dan ga je onbewust diezelfde richting toe.
Ach met je gelijkheid, nooit komt er gelijkheid dat is gewoon duidelijk - verschillende geloven, verschillende gedachtes, je kan geen gelijkheid krijgen want als er gelijkheid IS dan moeten we allemaal hetzelfde verdienen, hetzelfde krijgen, dezelfde auto rijden dezelfde winkels zijn in de hele wereld.. en hetzelfde denken.
(...)

Ik wil niet rekruteren. Ik uit mijn mening, en jij mag daar over oneens zijn. daarom voeren we dit discussie. Maar we kunnen niet onder het mom van de vrijheid van meningsuiting een groep beledigen of discrimineren. Daar ben ik niet mee eens. Je kan alles zeggen wat je wilt, maar binnen de grenzen van de wet. Simpel.
Okay, en jou punt is dat je Wilders benoemt als een Hitler, dat wel goed is? dat vind ik wel vreemd, een man die miljoenen mensen heeft laten vermoorden mag jij wel vergelijken met een Nederlander met een geblondeerde coupé. Beetje tegenstrijdig, vind je zelf niet? en volgens mij luister jij niet naar wilders, hij wilt het ook democratisch doen hoor? Als jij de grens overstrekt van 'misdrijf' krijg jij een juridisch proces en word je gewoon het land uitgeflikkerd,simpel als dat. Als je nederlander bent, dan niet. maar, dat is dus het recht dat we in Nederland wonen, en ook een Nederlandse staatsburger zijn.

----------------------------------------
Oke oke.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 01-09-2009 om 17:02:57
United is aan!
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
anti-wilders
Gepost door anti-wilders op dinsdag 01-09-2009 om 17:38:41
@united:

Als je mijn eerdere berichten las, dan kun je opmerken met welke punten ik GW met Hitler vergelijk. We hebben het niet over moorden en genocide of holocaust.

Vind je alleen de uitdrukking wat op z'n website staat: STOP de Islamisering" niet erg genoeg?
Hoe je het ook bekijkt, Nederland kan niet zonder de moslims, en de moslims kunnen ook niet zonder de NL-ers. We hadden elkaar toen nodig om dit land op te bouwen en we hebben elkaar nu nog steeds nodig om een toekomst te bouwen voor ons kinderen later.

Gelijkheid: niet zoals in het communisme stelsel
Gelijkheid: zoals artikel 1 van de wetboek het beschrijft.

Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 01-09-2009 om 17:41:42
Ik kan prima zonder moslims
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 01-09-2009 om 18:07:29
ik ook!
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
United
Gepost door United op dinsdag 01-09-2009 om 18:15:12
Quote:
anti-wilders schreef op 01-09-2009 @ 17:38
@united:

Als je mijn eerdere berichten las, dan kun je opmerken met welke punten ik GW met Hitler vergelijk. We hebben het niet over moorden en genocide of holocaust.
Nee, daar ga je een fout in - Je kan toch niet zeggen ja op deze punten is Wilders Hitler en op deze punten niet, dan is hij toch niet 'Hitler'? Dan is hij dus gewoon Wilders, maar met een paar vergelijkingen die vroeger Hitler ook heeft gebruikt, dat maakt hem niet Hitler, of zelfs een vorm ervan, want hij wilt de moslims niet dood, hij wilt de 'rotte appels' gewoon weghebben hieruit Nederland, en ik vind dat hij daar goed gelijk in heeft.
Vind je alleen de uitdrukking wat op z'n website staat: STOP de Islamisering" niet erg genoeg?
Stop de Islamisering? Volgens mij lees jij mijn reacties niet echt vooralsnog, ik zeg volgens mij in me eerste post dat Wilders een commerciële jongen is, publiciteit is voor hem juist wat hij nodig is om stemmen te krijgen, en Stop de Ismalisering is weer zo'n affiche waarbij je ziet dat het eigenlijk niks zegt, maar gewoon voor stemmen moet zorgen. Want hij kan dat wel zeggen, maar hij kan dat nooit voor elkaar krijgen
Hoe je het ook bekijkt, Nederland kan niet zonder de moslims, en de moslims kunnen ook niet zonder de NL-ers. We hadden elkaar toen nodig om dit land op te bouwen en we hebben elkaar nu nog steeds nodig om een toekomst te bouwen voor ons kinderen later.
En hoe je het ook bekijkt, Wilders zal niet elke moslim het land uitsturen, dat mag niet van Europa en het nog groter te maken de wereld, als je een oorlog wilt moet je dat vooral doen. Jij bent een beetje aan het radicaliseren over dat hij elke moslim het land uit wilt, zoals ik al eerder zei - hij wilt alleen de 'rotte appels' hier weg, en dat betekend dus de mensen die uitkering trekken zoon's en dochters hebben die van alles en nog wat stelen/bedriegen. Als je de rotte appels weghaalt bij de buitenlanders krijg je een ander soort van omgaan met buitenlanders.
Gelijkheid: niet zoals in het communisme stelsel
Gelijkheid: zoals artikel 1 van de wetboek het beschrijft.
Je bedoelt dus het Gelijkheidbeginsel? of zit ik nou fout? Naja grappig genoeg is dat ook niet echt 'gelijk ' ik kan hier bijvoorbeeld al voorbeelden noemen bij de katholieke kerk - een priester mag niet getrouwd zijn en moet zeer zeker een man zijn. Dus gelijkheid ook in het gelijkheidbeginsel bestaat niet, en dat komt omdat er ja, ik ga het niet weer helemaal zeggen - we denken verschillend en we doen verschillend. Gelijkheid zoals jij wilt, zal er ook nooit komen.

Laatste edit, even een foutje weghalen.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 18:22:47 ]

----------------------------------------
Oke oke.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 01-09-2009 om 18:37:37
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2009 @ 18:38:33 ]
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 02-09-2009 om 16:15:36
Meneer Anti Wilders, hoe oud bent u?
EsX
Gepost door EsX op woensdag 02-09-2009 om 16:48:26
Moslims hebben wél humor, kom ik net achter...(ik verveel me inderdaad)
Typ maar eens bijv. "moslim gay" of "moslim humor" in bij Google, en dan op "afbeeldingen" drukken...






[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2009 @ 16:49:04 ]
MokuMolukker
Je wait et
Gepost door MokuMolukker op woensdag 02-09-2009 om 17:57:57
waarom haat iedereen die track, vind hem best leip eigenlijk en ben het totaal met je eens, 1 grote klootzak die man. ophangen, executie maakt mij niet uit. die man creeert alleen maar meer haat naar de Islam, lijkt een beetje op Amerika. die mensen moeten eens gerespecteert worden, altijd marrokaan dit dat zus zo. opgerot met al die nerdo's die de moslims blijven onderdrukken.
----------------------------------------
Amsterdam-oost D.O.P.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 02-09-2009 om 17:59:49
In Amerika is veel minder haat naar de Islam. Al ben ik van mening dat het in Nederland ook allemaal wel mee valt. Overigens ben jij veel extremer als onze Geert.

michaelll
Gepost door michaelll op woensdag 02-09-2009 om 18:05:15
''PVV-leider Geert Wilders is van Indische afkomst. Hij heeft zijn haar geblondeerd om dat te verhullen.''

indieboyyyy
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2009 @ 18:07:23 ]

----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
United
Gepost door United op woensdag 02-09-2009 om 18:13:56
Quote:
MokuMolukker schreef op 02-09-2009 @ 17:57
waarom haat iedereen die track, vind hem best leip eigenlijk en ben het totaal met je eens, 1 grote klootzak die man. ophangen, executie maakt mij niet uit. die man creeert alleen maar meer haat naar de Islam, lijkt een beetje op Amerika. die mensen moeten eens gerespecteert worden, altijd marrokaan dit dat zus zo. opgerot met al die nerdo's die de moslims blijven onderdrukken.


Ik wil niet, ach jawel..alsjeblieft.. als je dan een punt wilt maken schrijf dan in ieder geval Marokkaan goed.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2009 @ 18:14:17 ]

----------------------------------------
Oke oke.
MokuMolukker
Je wait et
Gepost door MokuMolukker op woensdag 02-09-2009 om 19:10:57
ga is niet zo dom doen, je begrijpt me punt en dan hoef ik niet zo een betweter opmerking, zeg is wat nuttigs
----------------------------------------
Amsterdam-oost D.O.P.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 02-09-2009 om 19:14:26
wat nuttigs.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
michaelll
Gepost door michaelll op woensdag 02-09-2009 om 19:15:03
Haha wat slecht
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
MokuMolukker
Je wait et
Gepost door MokuMolukker op woensdag 02-09-2009 om 19:21:10
, allemaal van die kk nerdo's die grappig willen doen, ga terug naar je foking dorp, en ja Nederlands is me SLEGSTE VACK, sukkeltjes
----------------------------------------
Amsterdam-oost D.O.P.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 02-09-2009 om 19:23:27
Kan SBU geen filter voor dit soort mensen maken. Gewoon een paar vraagjes bij registreren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2009 @ 19:23:54 ]
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op woensdag 02-09-2009 om 19:24:37
DirtMcGirt in deze bitch, wurdemappes.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
MokuMolukker
Je wait et
Gepost door MokuMolukker op woensdag 02-09-2009 om 19:25:54
Quote:
Nickert schreef op 02-09-2009 @ 19:23
Kan SBU geen filter voor dit soort mensen maken. Gewoon een paar vraagjes bij registreren.


reageer niet op jouw, alleen van die gappies die dan weer met iets doms komen
----------------------------------------
Amsterdam-oost D.O.P.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 02-09-2009 om 19:29:28
Ik had het ook over Apro
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 02-09-2009 om 20:33:28
sjongejonge,ga huilen man.
3 paginas met bullshit en ik zeg wat en er moet een filter op.
En wat voor vragen had je ingedachten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2009 @ 20:36:26 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
aapje
Gepost door aapje op woensdag 02-09-2009 om 20:36:10
Zeggen dat je ergens niet op reageert.. Heerlijk.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 02-09-2009 om 20:57:59
Quote:
aprofourz schreef op 02-09-2009 @ 20:33
sjongejonge,ga huilen man.
3 paginas met bullshit en ik zeg wat en er moet een filter op.
En wat voor vragen had je ingedachten.


Of je eventueel ooit nog clown wilt worden? Dat soort vragen.

En niet zo stoer doen of ik ga in je doucheputje zitten.
United
Gepost door United op donderdag 03-09-2009 om 15:43:56
Quote:
MokuMolukker schreef op 02-09-2009 @ 19:21
, allemaal van die kk nerdo's die grappig willen doen, ga terug naar je foking dorp, en ja Nederlands is me SLEGSTE VACK, sukkeltjes

Jij woont zeker in de Bijlmerrrr jewaitteud!!!!
----------------------------------------
Oke oke.
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0136 sec.