Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 02-09-2009 om 22:57:42
Het was voor vele mensen altijd al een onding.... de zoekfunctie Na bijna 7 jaar met dit forum werken heb ik nu dan eindelijk de zoekopdracht op de achtergrond goed voor elkaar.

Ik heb de SQL queries 'intelligent' gemaakt waardoor ze zelf extra opties geven aan zoekopdrachten. Oftewel de kans dat je iets gaat vinden wat je zoekt is behoorlijk toe genomen

Het zoekformulier zal binnenkort ook even aangepakt worden zodat deze ook wat duidelijker is.

Met dank aan Leyla die ging zeuren
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 02-09-2009 om 23:03:47
Top!

Ook als ik een reactie heb geplaatst, krijg ik ik een melding dat ik word teruggestuurd naar het topic. Maar ik kan wachten tot ik een ons weeg.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 02-09-2009 om 23:06:52
dahm nice!
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 02-09-2009 om 23:09:11
@cml.exe is bekend, zal de melding maar een keer aanpassen, de oplissing komt pas volgende software denk ik. En eerst komt de nieuwe FP dan pas nieuw forum.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 02-09-2009 om 23:12:08
Goed dat jullie ermee bezig zijn. Hoop niet dat het te lang duurt ondanks jullie bezigheden buiten de site.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2009 @ 23:12:28 ]

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 02-09-2009 om 23:12:19
SBU, ik hou van je, maar dat roep je ook al zes jaar of zo, van de nieuwe frontpage...

Wel props voor de zoekfunctie
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 02-09-2009 om 23:18:24
sja als het in je vrije tijd momenten moet, en je 2keer geheel opnieuw moet beginnen Maar hijs bijna af, eigenlijk al sinds april / mei. Maar ik heb nog geen tijd gehad voor de laatste puntjes op de i. Maar hij komt dit jaar, gegarandeerd. Anders eet ik me pet op
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 02-09-2009 om 23:19:42
Jongens, wie slaat dat even op, zodat we hem daar later op kunnen pakken?

SBU, ook een filmpje op YT van de pet
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 03-09-2009 om 00:46:44
Niks opslaan.. Met de nieuwe zoekfunctie hebben we dit topic zo teruggevonden!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-09-2009 om 16:10:01
Ik hoop het schaduw

Of niet natuurlijk (dit is een bericht onder het mom van testen)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-09-2009 om 16:32:15
Speciaal voor CML.exe. Na het posten van een bericht word je nu geredirect naar de laatste pagina van het betreffende topic. Geheel automagisch na 2 a 3 seconden. Na posten van een nieuw topic of na het bewerken werkt dit NOG niet.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 03-09-2009 om 16:36:38
lekker bezig


edit: het werkt!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2009 @ 16:36:54 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 03-09-2009 om 17:09:19
Speciaal voor mij, wat lief

Je krijgt ook een leuke melding als je zonder wat typen op "Post bericht" drukt.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-09-2009 om 17:31:15
ai, toch iets te enthausiast geweest pas ik zo ff aan als ik thuis ben
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 10-09-2009 om 21:38:25
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=31336&m=40&p=1#1006197
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.