Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op vrijdag 04-09-2009 om 00:02:42
http://www.hiphopnet.nl/nieuws/1327
https://www.youtube.com/watch?v=k3OhsmBk7A0
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 04-09-2009 om 00:08:04
Ziet er oke uit, al vind ik je af en toe lastig te verstaan omdat je wat binnensmonds praat.
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op vrijdag 04-09-2009 om 00:10:22
Ait, thnx voor je reactie, ik heb alleen sympathie verkeerd in de titel gespeld zie ik, beetje jammer kan het niet aanpassen.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op vrijdag 04-09-2009 om 11:13:07

----------------------------------------
onderschrift
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op zondag 06-09-2009 om 14:20:32
up
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op zondag 20-09-2009 om 21:48:50
wddap ???? waar blijft de haat dn he?! : D
fokkit
blaat
Gepost door fokkit op maandag 21-09-2009 om 14:51:56
beetje in de trend van, zo zijn er nog 100 gastjes in Nederland met dit soort nummers. Niet vernieuwend, simpele rijms, geen behoefte om nog een keer naar te luisteren. Op zich natuurlijk prima om een hobby uit te oefenen, maar erger me altijd een beetje aan het verkondigen van 'overnemen van de Nederlandse hiphop scene'. Gaat niet gebeuren.
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 21-09-2009 om 14:55:59
De clip is wel dope gemaakt, best mooie opnames. De track is ook niet slecht, maar ik sluit me wel aan bij Livio dat je soms wat binnensmonds praat en dat het daardoor soms niet helemaal te volgen is.

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op maandag 21-09-2009 om 15:18:27
Dat is toch wel een beetje mijn stijl mn, op deze track wel meer dan op andere. En fokkit,wat sluit je shit uit. Dit is meer een preview van mijn tape wat ook op hiphopnet.nl staat aangegeven. Maar goed hoe meer /kritiek/haat des te meer reden me nog meer te bewijzen.
fokkit
blaat
Gepost door fokkit op dinsdag 22-09-2009 om 22:57:15
Ik zeg alleen dat je niet echt aanspraak maakt op wat je verkondigt in wat je laat zien, en dat dat me persoonlijk ergert. Heb liever grootspraak van mensen die wat laten zien, maar als je liever niet hebt dat ik mijn mening geef moet je er niet om vragen, geen haat verder
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 23-09-2009 om 14:40:08
Ik versta er ook echt helemaal niks van... wel leuk en aardig dat het je ''stijl'' is, maar als niemand je verstaat in een videoclip, hoe moet dat tijdens een optreden gaan?
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.