Index / Drop je eigen audio / | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Als voorproefje op het langverwachte album van Ferry en Jelle is nu eindelijk de eerste videoclip online. Bekijk hem op: https://www.youtube.com/watch?v=uQTA6mWWXnA Laat je mening horen! www.ferryenjelle.nl ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Dope clip dope track. Dikke shit. | ||
loyal Jullie kennen mij als loyal - mc |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 14-09-2009 @ 01:43 Dope clip dope track. Dikke shit. precies, echt fockin ziek en strak gedaan man!! | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
ff speciaal ingelogd om te zeggen dat dit vet is versnellingen in het refrein zijn dope, hebben een meerwaarde clip is leuk, beat nice alleen het einde vind k een beetje abrupt, misschien had je nog een verse kunnen doen over hoe dat dan verliep meermeerMEER! dope ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
loyal Jullie kennen mij als loyal - mc |
![]() | ![]() |
Quote: Dionysus schreef op 14-09-2009 @ 02:20 alleen het einde vind k een beetje abrupt, misschien had je nog een verse kunnen doen over hoe dat dan verliep meermeerMEER! daar heb je gelijk in... ![]() | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Idem dito! Vind het erg dope maar kan je hier geen 'langspeelplaat' van maken![]() Gewoon een langere versie van deze track.. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
best dik geworden, alleen dat onrustige gefilm zal wel express gedaan zijn om bij het concept te passen maar ik ben daar niet zon fan van... ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
dope, goed om weer wat te horen! ben benieuwd naar de cd ---------------------------------------- onderschrift | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje 'Trapped in the Closet'-achtig haha.. In elk geval erg dope, clip is nice. Chapeau ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Manuz Zet die beat op repeat ![]() |
![]() | ![]() |
nice nice ---------------------------------------- Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26 "Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan." | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
Dope! ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hoe is het afgelopen?is jelle zn portemonee gaan halen? was ze echt dood? allemaal vragen die door mn hoofd spoken, ik kan zeker niet slapen vannacht ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
KoenakadeJager | ![]() | ![]() |
edit [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2009 @ 14:21:37 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Het is 'verheven' ipv 'verweven'. Strak gespit. | ||
T-Nutz | ![]() | ![]() |
Ey, best nice. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/sirthomasedward | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt voor alle reacties! ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Fucking dope man! Chill einde ook. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
ja lekker deze toch, dope clip, dope track nice ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
haha release summer 2013 ![]() vind het tof gedaan de clip. track is ook leuk, leuk weer wat te horen van jullie | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
Heerlijkheid. Ferry & Jelle zijn ook nog steeds geliefd op mijn Ipodje. Kijk uit naar nieuws! ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
PsychoTherapy Being Me Is A Fucking Job! ![]() |
![]() | ![]() |
Owww deze vind ik erg nice. Clip is ook dope enzo. ---------------------------------------- Ik Ben Hier Voor De Sier ... | ||
Index / Drop je eigen audio / |