Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ]
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op donderdag 17-09-2009 om 15:18:47
ik denk dat hef gewoon stiekem stand-in voor tariq is ...
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 15:22:28
Hef?
Hef is een nerd man fo real, hij woont niet meer in hvt omdat iedereen hem een nerd vond!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 17-09-2009 om 15:25:48
"het", neem ik aan....

maar hef is dope man, hij is chilling enzo, geen haat op hem tariq!
----------------------------------------
....
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op donderdag 17-09-2009 om 15:26:41
sorry knul ik wou je niet vergelijken met een nerd
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 15:27:36
Haha, geen haat op ze muziek, Al is het wel vaak van-hetzelfde!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 17-09-2009 om 15:34:01
dat weet ik niet, ken maar 3 pokoes van hem ofzo, check geen nlhiphp
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2009 @ 15:35:14 ]

----------------------------------------
....
melle
Gepost door melle op donderdag 17-09-2009 om 15:34:39
Hef is gaar
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 15:42:59
hehe, check geen nlhiphop!
wat are you checking then?
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 17-09-2009 om 15:56:51
zoveel tariq, gewoon hiphop, maar ik bedoelde meer dat ik niet al die artiesten check enzo.

lang geleden dat ik nog iets nederlands heb gecheckt
----------------------------------------
....
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 16:40:01
Oké, Stage geregeld Whutwhut!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 18:55:54
Quote:
Tariq schreef op 16-09-2009 @ 21:28
het is facking tussen half 7 en 7uur en niemand post jezus nlhiphop gaat echt dood.

----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 17-09-2009 om 18:57:29
Vertel eens wat leuks dan.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 18:57:52
Nou ik ga even afwassen!
Be right back en dan wil ik een heel verhaal op deze page hebben van nieroth!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 17-09-2009 om 18:59:16
tariq is het huishoudsletje, okeuh
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 17-09-2009 om 19:00:41
Voor de buiten wereld ben ik een heel net meisje. Ik heb netjes mijn studie afgerond en heb een goede baan. Dit is echter af en toe een beetje te erg in het gareel en dan begint het allemaal een beetje op te kroppen en moet ik er iets aan doen. Sommige gaan dan flink sporten maar dat is toch niet echt voor mij weggelegd. Ik moet iets hebben wat ook nog voor een beetje vermaak zorgt! Nu kwam ik er op hele jonge leeftijd al achter dat ik absoluut niet vies ben van sex en het alles wat daar mee te maken heeft. Ik flirt graag en weet mezelf altijd net iets extra´s te geven door bijvoorbeeld kleding of juist geen kleding! Afgelopen vrijdag was weer zo´n typische dag dat ik heel de dag het netje meisje had lopen spelen voor allerlei klanten van het bedrijf waar ik werk. Ik had heel de dag uitleg gegeven over bepaalde stoffen waar we mee werken (ik zal jullie niet te veel vervelen). Toen de klok 5 uur aangaf wist ik daarom ook niet hoe snel ik weg kon komen en te gaan genieten van mijn weekend. Ik begon in de auto druk te bellen met vrienden en vriendinnen maar helaas was echt iedereen bezet die avond. Balen dus....ik zag mezelf al helemaal alleen op mijn bank zitten. Ik ging nogmaals door mijn namenlijst in mijn telefoon en ik zag daar een oude vriend waar ik vroeger nog wel eens "leuke dingen" mee had gedaan.

Ik had hem al jaren niet meer gesproken maar ik kreeg de ingeving om toch even te bellen. Eenmaal op het groene knopje te hebben gedrukt voelde ik een stoot van spanning door me heen gaan. Toen ik zijn stem hoorde en ik mijn naam zei was alles weer als vanouds. We spraken over allerlei kleine dingen van vroeger en van nu en toen ik eenmaal vroeg wat de plannen waren voor de avond werd ik gelijk uitgenodigd voor een avondje gezellig bij kletsen bij hem thuis. Er kwamen nog wel wat andere vrienden en vriendinnen maar dat maakte niet uit. Helemaal enthousiast stoof ik over de snelweg naar huis om me te verkleden. Ik trok snel een spijkerbroek aan met een luchtig topje. Ik spoot nog wat parfum op en sprong weer de auto in. Onderweg naar Tilburg! Het was een klein uurtje rijden voordat ik er was (mede door het zoeken in het centrum) Eenmaal aangekomen werd ik warm onthaald door André. Ik kon mijn ogen niet geloven .wat was hij toch mooi en eigenlijk nog mooier dan ik in mijn herinnering had opgeslagen. Al snel kreeg ik een glas wijn en begonnen we te keuvelen over van alles en nog wat. Midden in een interessant gesprek over zijn vrijgezellenleven ging de voordeurbel. Het waren die vrienden die ik al lang was vergeten. Vier jongens en één meisje stormde binnen. Druk pratend en lachend kwamen ze binnen totdat ze mij zagen. Ze schrokken een beetje omdat ze niemand hadden verwacht. Toen ik zei dat ik niet zou bijten, tenzij gewenst brak de stilte en was het al snel gezellig. Het gesprek begon gelijk over André en de vrienden wisten veel te vertellen over hem. Toen Saskia een schuine opmerking plaatste over zijn bedprestaties wist ik daar goed op in te haken. Toen de heren dit door hadden werd ik helemaal uitgehoord.

Het ging steeds verder en de details vlogen over tafel. André moest er hard om lachen en begon zelfs mijn voorkeuren te vertellen. Toen de heren hoorde dat ik er niet vies van was om met meerdere mannen het bed te delen was het hek van de dam. De heren kwamen dichterbij en begonnen langzaam me te strelen. Gelukkig ben ik ervaren genoeg om niet te schrikken en gelijk mee te doen. Saskia keek even naar ons en kwam er al snel bij. De kledingstukken vlogen in het rond! Binnen no time zat ik naakt op de bank met al dat lekkere vlees om me heen. Ik werd opgetild door André en hij zette me op een stoel. Hij gaf een onopvallende knipoog naar Ben een vriend van hem en die pakte direct een aantal touwen en begon me wijdbeens vast te binden aan de stoel. Ik twijfelde geen moment en liet alles gaan. Ik vertrouwde André blind en wilde wel weten wat ze van plan waren. Op het moment dat ik helemaal vast zat lieten de jongens me los en fluisterde André dat ze me later zouden verlossen. Ik snapte dit niet helemaal omdat ze allemaal naar de andere kant van de kamer liepen richting Saskia. Ik zag dat ze met al hun handen aan Saskia begonnen. Ze werd gezoend, gestreeld en betast. Ik voelde me een beetje jaloers worden maar probeerde me groot te houden. Na 5 minuten kijken naar het spel voor me begon alles toch wel behoorlijk nat te worden. Eindelijk zag ik ze allemaal opstaan. Ze liepen mijn kant uit! Ik voelde het verlangen door mijn hele lichaam! Maar net voor mijn voeten plofte ze neer. Eerst Ben waar Saskia lekker op ging zitten. Ze begon ritmisch op hem te rijden en ik hoorde de eerste echt kreuntjes de monden ontsnappen. Toen Richard het niet meer trok ging hij voor haar staan en nam ze zijn pik vol in haar mond. André, Ron en Dirk keken toe maar raakte mij niet aan. Ik werd gek van verlangen. Ik zag heel de tijd die dikke pik van Ben in en uit Saskia gaan en ik kon er niet bij.

Ik zat zo strak vast dat ik niet eens kon proberen om met mijn eigen vingers mijn kutje te verwennen. Ik voelde het vocht uit met kut lopen. Iedereen zag het maar niemand deed iets. Toen Ben steeds harder ging stoten zag ik hoe hij haar helemaal vol spoot. Ze zakte van hem af en ik zag al dat lekkere zaad uit haar kutje lopen. Ik wilde er gelijk op springen maar het lukte gewoon niet! Saskia ging op haar knieën zitten en draaide lekker met haar kont mijn kant op. Ron en Dirk zagen dit als een uitnodiging en gingen samen achter haar staan. Ron stopte zijn pik heerlijk diep in haar kutje en keek mij geil aan terwijl hij dit deed! Na een paar stoten ging Dirk iets over Saskia heen hangen en gaf me een knipoog terwijl hij langzaam zijn hele pik in Saskia´s kont boorde. Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden. Ik wilde geneukt worden en snel ook. Ik zocht André om hem te smeken mij te neuken maar hij was niet meer in de kamer. Ik probeerde mijn kutje plat op de stoel te leggen om zo te rijden op de stoel maar zelfs dit lukte me niet. Toen zag ik André de kamer binnen komen. Hij had een lange veer in zijn hand en liep mijn kant op. Hij keek me geil aan en begon zonder iets te zeggen met die veer langs mijn kutje te gaan. Ik had nog nooit zo´n marteling in mijn leven gehad. Het was verschrikkelijk geil maar ik kon er niet van klaarkomen omdat het niet langs mijn klitje ging. Ik smeekte hem mij hard te neuken maar hij bleef doorgaan met die veer. Ik zag uit mijn ooghoek Richard hard in Saskia´s mond spuiten en inmiddels liep het zaad al uit haar kont! Mijn bloed kookte en mijn klitje was naar gevoel net een bom! De heren keken naar me en zagen mijn frustratie. Ze lachte en maakte me los.

Ik sprong gelijk op en pakte mijn klitje vol beet waardoor ik gelijk geweldig klaar kwam! De heren gingen juichen en begonnen me gelijk te strelen. Als geile uitspatting riep ik dat ik ze allemaal in ieder gaatje wilde hebben. Aangezien André nog niet was geweest zoog ik die gelijk mijn mond in! Ik ging op mijn knieën zitten en voelde iemand bij mijn super natte kutje naar binnen boren. Gelijk daarna voelde ik ook iemand zijn dikke lul mijn kont in duwen en begonnen we heerlijk te neuken. Iedere stoot was even intens en ik voelde alles trillen. Ik kwam geweldig klaar en zakte helemaal in een. De jongens pakte me op en fluisterde in mijn oor dat ik net zo graag wilde neuken dus nu ook zal neuken. Dit was voor mij een stimulans om er keihard voor te gaan. Ik liet alles gaan en gebruikte de heren om me te bevredigen. Ze neukte me vol in alle gaten en de André kwam als eerste in mijn mond. Ik slikte als een ervaren vrouw alles door en wenkte de volgende. Terwijl ik dat deed voelde ik dat ik de volle lading in mijn kont kreeg en dat het er een beetje uit liep. Op dat moment voelde ik ook een tong langs mijn kont gaan. Saskia hield er niet van om zaad te verspillen en likte alles op. Vanaf dat moment hebben we alle mannen in ons mondje laten komen. We bleven slikken en gelukkig konden de heren heel wat keren mee. Na heel wat keren te zijn gebruikt in mijn kutje, kontje en mondje zijn we met z´n allen in slaap gevallen. ´s ochtends werd ik wakker met een heel bijzonder gevoel. Ik voelde me heerlijk. Ik keek om te heen en zag ook waarom ik me zo goed voelde. André was vergeten zijn vingers uit mijn kutje te halen! De ochtend was heerlijk en we besloten dat dit zeker voor herhaling vatbaar was!

Alsjeblieft.
nsft
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 19:06:01
Hehe, waarom moet er nou weer de naam van me kat erin staan!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 17-09-2009 om 19:06:42
waarom lees je het
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 19:07:04
nee het viel gewoon gelijk op!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 17-09-2009 om 19:07:38
Zo ver heb ik het nog niet eens gelezen.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 17-09-2009 om 19:07:40
uhu
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 19:11:16
dan niet knul!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 17-09-2009 om 19:13:54
Quote:
Nieroth schreef op 17-09-2009 @ 19:07
Zo ver heb ik het nog niet eens gelezen.


Jammer man. De schrijfstijl is absoluut sterk te noemen en het is zo prachtig beeldend geschreven, dat ik wel door moest lezen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 19:18:34

----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 17-09-2009 om 19:27:16
hadden jullie ook een harde piemel tijdens het lezen?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
dap
038
Gepost door dap op donderdag 17-09-2009 om 19:32:53
wel tijdens dit



Sure, it's not quite as legendary as the Technics SL-1200MK2, but Pioneer's CDJ-1000 has an impressive reputation of its own in clubs the world over, and the new CDJ-2000 looks to take things to the next level with a 6.1-inch 480 x 234 LCD and the ability to play music directly off USB and SD media. That huge LCD shows waveforms, album art, and song info, and it's paired with a horizontal "Needle Pad" touchstrip underneath it that lets you drag directly to the part of the song you want -- no more endless cueing.

Oh, and there's more: up to four 2000s can all share a single USB or SD music source with the Pro Link feature, there's a MIDI mode that allows you to use all 35 buttons to control your favorite audio software, a new four-beat loop cutter that autoslices loops for you on the fly, and the whole shebang is bundled with Pioneer's rekordbox music-management software. Yeah, it's steep at $2,150 -- $1,600 for the screenless CDJ-900 -- but we so, so want one.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2009 @ 19:34:48 ]
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 19:33:25
Ik snap geen tyfus van dat ding maar het ziet er wel dope uit!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 17-09-2009 om 19:34:56
Nee JIJ snapt het weer niet idd.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 17-09-2009 om 19:35:15
cdspelertje
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op donderdag 17-09-2009 om 19:49:31
Jammer dat ie het niet in de praktijk laat zien als je een nummer afspeelt..
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
michaelll
Gepost door michaelll op donderdag 17-09-2009 om 19:55:01
Vrije dagen zijn fijn.
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 19:57:07
Quote:
Zjoerd schreef op 17-09-2009 @ 19:34
Nee JIJ snapt het weer niet idd.


? oké.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 17-09-2009 om 20:04:48
ik heb net op tariqs foto op hyves gereageerd!!!!!!!! hohoho!!
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 20:06:20
word @ je reactie, IMMA HUSTLA Niccuh.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 17-09-2009 om 20:06:47
wel 1tje zonder geld tho'
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 20:07:52
;(, dat is waar! oh shit ik heb je foto gerespecteerd, toch is dat wel gay als een jongen een foto van jongen respecteert. huh oké.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 17-09-2009 om 20:09:40
okeuh, nee, niet, leugenaar, hater, sterf, lieg niet over respects droppen op hyves man!!!
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 17-09-2009 om 20:09:49
Homo's.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 20:10:12
shit mayne ik doe die shit anoniem!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 17-09-2009 om 20:11:03
oh hahaha, koele kikker
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 20:14:52
Kut man! ik post wel veel deze 2dagen ik ga er maar mee stoppen.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 17-09-2009 om 20:16:43
ja man, post anoniem, je wé zelluf!
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 20:18:09
Oké zal me best doen.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
aapje
Gepost door aapje op donderdag 17-09-2009 om 20:20:05
HALLO
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 20:20:31
Faka dushi!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 17-09-2009 om 20:20:36
Hoi.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 17-09-2009 om 20:22:44
heuj
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
aapje
Gepost door aapje op donderdag 17-09-2009 om 20:24:45
ik verveel me
ik moet eigenlijk huiswerk maken, maar ik ben gedemotiveerd. willen jullie weten waarom?
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 17-09-2009 om 20:25:03
Waarom? je hebt zeker weer honger!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 17-09-2009 om 20:25:55
huiswerk maken is sowieso demotiverend.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
aapje
Gepost door aapje op donderdag 17-09-2009 om 20:26:05
weer, nog steeds zul je bedoelen.
maar in ieder geval, we hadden dus voor vandaag ook 'huiswerk' EN IK DAT ALLEMAAL VET NETJES MAKEN.. gaan we het niet behandelen.
sorry maar mijn hart was gebroken.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.018 sec.