Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
arsenal dwingt die persoonlijke fouten wel af trouwens.. kan het geen echte fouten noemen.. romero misschien wel.. en hoe zag die almunia eruit bij die goal van lens dan ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Versteend | ![]() | ![]() |
Vanavond FC Kopenhagen - PSV En heb laatst kaarten gekocht voor PSV - Sparta Praag ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Gisteren dus naar Arsenal - AZ. Zeg maar maak kennis met klasse. Wanneer die gasten even aanzetten was er geen houden aan en liepen ze overal doorheen. Bij vlagen compleet weggespeeld. Hoewel het ze af en toe wel erg makkelijk werd gemaakt ben ik het eens met bovenstaande, ze dwingen het inderdaad af. Gelukkig nog 1 doelpuntje mee kunnen pakken dus toch nog ff oprecht kunnen juichen. Sowieso gezellig om zoveel bekenden door de stad te zien gaan, plus flink bieren en over je clubje ouwehoeren is altijd mooi. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 05-11-2009 @ 09:26 (...) Maar Olympiakos heeft verloren bij Luik dus de 2e plaats is nog niet uit zicht. AZ moet gewoon 2 keer winnen en Arsenal ook Dat zal heel moeilijk worden voor AZ lijkt me. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
jep wel zonde maja.. az is goed ingekakt na faillissement van dsb ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
De weken daarvoor speelden we nu ook niet bepaald de sterren van de hemel hoor. Prestaties zijn gewoonweg verre van constant. In ieder geval zondag mooie wedstrijden. Ben benieuwd. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad, dat ligt echt niet aan het faillissement lijkt me. Koeman is gewoon iemand die overal dingen kapot maakt (bijna overal), aangezien het vanaf het begin van het seizoen nou niet bepaald denderend is geweest. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
mja daar ook wel weer gelijk in.. mqaar vanaf dat failissement lijk het alsof het alleen maar erger is geworden ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Er zijn een paar spelers die hoopten op een transfer en die is niet gekomen. Die lopen nu teleurgesteld rond en presteren matig. Daarnaast heeft AZ vorig seizoen boven hun kunnen gepresteerd. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Tsja, dan moet Twente maar landskampioen worden Wel zin in een rood gekleurd feestje ![]() | ||
![]() | ![]() |
rood wit dan ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ajaxxxxxxxxxxxxxxx ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
weet maar ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
eeeeen koeman nog een jaar, en koeman nog een jaar ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 06-11-2009 @ 13:27 eeeeen koeman nog een jaar, en koeman nog een jaar ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Wie van de vrolijke Ajax supporters komt vandaag naar de altijd gezellige Grolsch veste? Ik heb er zin in, nog ff werken En dan, PARTY | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
hoppa | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Wat is er loos bij ADO PSV? Wedstrijd ligt stil ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Mooie wedstrijd, Feyenoord - AZ... Ciss� speelde als een baaaaaas. Edit: Quote: DEN HAAG - Scheidsrechter Roelof Luinge heeft zondagmiddag de wedstrijd tussen ADO Den Haag en PSV stilgelegd. De aanleiding waren kwetsende spreekkoren aan het adres van de arbiter. Bij de onderbreking leidde PSV met 4-0. Luinge had twee spelers van ADO de rode kaart gegeven, Ricky van den Bergh en Lex Immers. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-11-2009 @ 16:22:58 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Spreekkoren? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
TWEE RODE KAARTEN BIJ ADO DEN HAAG - PSV had zondag in ADO Den Haag een bikkelharde opponent. De Hagenezen kregen binnen het uur spelen maar liefst tweemaal rood en vier keer geel van arbiter Roelof Luinge. Ricky van den Bergh kwam in de 33e minuut het veld binnen en kon zes minuten later alweer zijn biezen pakken. Zijn harde overtreding op Ibrahim Afellay werd door Luinge terecht met rood bestraft. In de tweede helft werd ook Lex Immers direct naar de kleedkamer gestuurd. Overigens had PSV geen kind aan ADO. De Eindhovenaren leiden met 0-4 sjeez. edit: ja ongeveer wat erboven ook al stond. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-11-2009 @ 16:40:14 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Waar kijken we naar Ajax - Twente? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
www.nvstreams.com ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
wat een wanvertoning, vn zowel den haag als luinge ik neem aan dt die rode kaarten terecht waren, maar veel andere beslissingen niet. gele kaarten trok die wel heel snel. maar psv gf voetballes vandaag, zoveel mag duidelijk zijn ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Niks mooier dan winnen van Ajax Vooral als je naast het uitvak zit van die mannetjes hahaaaa, wat een nice day! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Die rode kaart voor Immers had ook wel met geel afgedaan kunnen worden. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
true al vond ik op luinge zn analyse na afloop weinig aan te merken....verder heel kut van ajax, ook niet echt spectaculaire wedstr. Moet toegeven dat verdiend is voor twente al heb ik er nog volle vertrouwen is met nog meer dan de helft te gaan van t schema dit seizoen jodeee ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 09-11-2009 @ 01:09 true al vond ik op luinge zn analyse na afloop weinig aan te merken.... Je kan het nog zo goed beargumenteren, als je het fout hebt, blijft het fout. allebei de overtredingen teruggezien, en allebei onterecht rood Immers was niet eens een overtreding En Vd Bergh is niets anders dan wat Toiwonden deed, naamelijk gewoon haken. Hij gaat wel met zijn voet de lucht in, maar op het moment dat die Affelay raakt, is die gewoon tegen zijn voet en niet hoger [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2009 @ 10:27:23 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 09-11-2009 @ 10:10 (...) Je kan het nog zo goed beargumenteren, als je het fout hebt, blijft het fout. allebei de overtredingen teruggezien, en allebei onterecht rood Immers was niet eens een overtreding En Vd Bergh is niets anders dan wat Toiwonden deed, naamelijk gewoon haken. Hij gaat wel met zijn voet de lucht in, maar op het moment dat die Affelay raakt, is die gewoon tegen zijn voet en niet hoger Immers niet eens een overtreding? Meen je dit nou serieus? 4:02 en 6:02 Gewoon terecht rood voor Immers. Bij die andere tokkie valt er nog over te discussieren, maar hij kan ze gewoon geven hoor... Edit: mwa mwa na nog eens 4 keer kijken.. Het is misschien toch wat zwaar bestraft, maar de manier waarop hij in komt vliegen (gestrekt been) is wel erg lomp.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2009 @ 10:59:49 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind Van der Berg juist terecht rood, en bij Immers had het wel met gele kaart afgehandeld kunnen worden. Immers hakt er wel echt in, hij raakt de bal wel maar wat daar z'n idee achter is.. dus misschien is rood ook wel terecht. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Die 1e is gewoon rood, de bal is al lang weg en hij springt nog even naar de enkel van de tegenstander. De 2e is twijfelachtig, geel is het zeker, hij komt met 2 benen in gewoon. En ik ben zo neutraal als het maar kan bij die wedstrijd, beide teams boeien me niet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2009 @ 11:21:13 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
@ Nieroth Wat is daar het verschil met de overtreding van Toivonen? Die ook zijn tegenstander even een schop op zijn enkel geeft omdat die er anders vandoor is? Geen verschil, behalve dat dat vd Bergh er spectaculairder uitziet. En het is van de zijkant, gewoon een kwestie van haken, is niet eens op de enkel, maar gewoon voor zijn voeten. Die 2e is niks, hij speelt de bal, geen 2 benen ofzo, raakt Lazovic niet eens, niks aan de hand. edit Maar verder heeft PSV meer dan terecht gewonnen, daar is niets op af te dwingen edit bij verkeerde post geedit, sorry Nieroth, het is nog vroeg [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2009 @ 11:21:37 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
vind dat ze allebei wel gegeven kunnen worden, juist vooral immers.. maar goed, heb 1x gekeken naar beide ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Jongens, waar hebben we het over? NAC heeft gewonnen hoor. /thread ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Wat wordt er trouwens weer weinig gesproken over een bepaald clubje uit het mooie Overrijsel, die club wat bovenaan staat in de eredivisie Ben ik dan de enige hier op Nlhiphop die voor FC Twente is? ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Tukkers benn'n rukkers! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik gun het ze wel, mooi sfeertje laatst alleen kan ik die liederen niet uitstaan. Hooooooooohoooooooooo Tweeeeeente, Twente Enschedeeeeeeeeeeee. (zoiets) En dat liedje dat jullie van Ajax hebben gejat waarvan ik niet weet wat ze nou zingen. Slaapliedjes zijn het. :Z [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2009 @ 13:43:03 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mourinho al 150 thuisduels ongeslagen Jos� Mourinho is na het gelijkspel van zondag tegen AS Roma (1-1) al 150 thuiswedstrijden op rij ongeslagen. De Portugese oefenmeester van Internazionale verloor voor het laatst in eigen huis in zijn tijd bij FC Porto, melden Italiaanse media. Op 23 februari 2002 verloor Mourinho in het Est�dio do Drag�o met 2-3 van Beira Mar. Sindsdien verloor hij als coach van FC Porto, Chelsea en Internazionale geen thuiswedstrijd in de competitie meer. Ongekend :~ een van de beste trainers ter wereld imo | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is best bijzonder. | ||
![]() | ![]() |
idd ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 09-11-2009 @ 13:42 Ik gun het ze wel, mooi sfeertje laatst alleen kan ik die liederen niet uitstaan. Hooooooooohoooooooooo Tweeeeeente, Twente Enschedeeeeeeeeeeee. (zoiets) En dat liedje dat jullie van Ajax hebben gejat waarvan ik niet weet wat ze nou zingen. Slaapliedjes zijn het. :Z tja misschien niet allemaal even origineel, evenals het doek van zondag.. maar verder vind ik twente tof bezig man, soms onwijs strakke tifo en sfeer is goed leuke club toch wel ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Tsja, voor tekstuele hoogstandjes moet je niet in een voetbal stadion zijn Allemaal een beetje tralala niveau, tenminste hier in Nederland Maar neem dan gisteren, voor de mist zoveelste keer die domme vuurwerk geluiden moeten aanhoren Dat soort volk verdiend het om na de wedstrijd de kop goed in elkaar te krijgen, of uit elkaar | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Hoorde gister anders ook genoeg ge'ssssss' (jodenvergas-geluiden). Neemt niet weg dat het totaal achterlijk blijft. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
vak p is toffe groep, goede groep.. mooie tifo zoals ik al zei respect voor, die shh geluiden komen vast niet van de goede jongens daarvan [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2009 @ 01:41:30 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 09-11-2009 @ 23:21 Maar neem dan gisteren, voor de mist zoveelste keer die domme vuurwerk geluiden moeten aanhoren Dat soort volk verdiend het om na de wedstrijd de kop goed in elkaar te krijgen, of uit elkaar Quote: KRStarr schreef op 10-11-2009 @ 00:25 Hoorde gister anders ook genoeg ge'ssssss' (jodenvergas-geluiden). Neemt niet weg dat het totaal achterlijk blijft. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Dood van Enke (32) schokt Duitsland 10/11/2009 21:00 Robert Enke is op 32-jarige leeftijd overleden. De dood van de doelman van Hannover 96 schokt de Duitse voetbalwereld. 'Het is verschrikkelijk', zei Hannover 96-voorzitter Martin Kind tegen het Duitse persbureau DPA. 'Je rekent op veel, maar niet op zoiets. Ik weet niet hoe en waarom het gebeurd is.' De preses denkt niet dat de dood van Enke te maken heeft met voetbal. Enke werd dinsdagavond dood aangetroffen bij een spoorwegovergang. Een offici�le doodsoorzaak is nog niet bekend. 'Er heeft er een dodelijk ongeval plaatsgevonden', zei Stefan Wittke. De woordvoerder van de politie van Hannover sloot zelfmoord niet uit. Bondscoach Joachim L�w en teammanager Oliver Bierhoff brachten de Duitse internationals op de hoogte. 'We zijn allen geschokt. Woorden schieten tekort', aldus Bierhoff. Enke was bij Hannover net terug van een lange absentie. De doelman, die acht keer Duitsland vertegenwoordigde, was twee maanden uitgeschakeld door vermoeidheidverschijnselen. Die werden na veel onderzoeken toegeschreven aan de Campylobakter-bacterie. Enke was bezig aan zijn zesde seizoen bij Hannover 96. De doelman stond daarv��r onder contract bij onder meer Borussia M�nchengladbach, Benfica, Barcelona en Fenerbah�e. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Minder | ||
![]() | ![]() |
idd.. zonde maja.. keuzes van iemand ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
![]() | ![]() |
Meer info. Quote: De Duitse doelman Robert Enke, die zichzelf gisteren van het leven beroofde, was sinds 2003 in therapie wegens depressiviteit. Dat maakte zijn echtgenote Teresa vandaag bekend tijdens een emotionele persconferentie in Hannover. Volgens zijn huisarts had de achtvoudige international van Hannover 96 ook last van faalangst. "De dagen dat hij depressief was, waren heel zwaar", liet de weduwe weten. "Op die momenten had hij weinig motivatie en nog amper hoop op herstel. Robert deed er alles aan om zijn mentale toestand voor de buitenwereld geheim te houden. Het is heel raar dat het nu toch allemaal naar buiten komt." Enke (32) wierp zich gisteren in de buurt van Hannover voor de trein. Hij liet een afscheidsbrief achter. Daarin betuigde hij spijt dat hij zijn depressiviteit, die hem tot zelfmoord aanzette, voor zijn familie en artsen verborgen had gehouden. "We dachten dat we alles aan konden", zei Teresa Enke. "Dat we ook alles met liefde konden opvangen. Maar dat lukt je helaas niet altijd. Ik heb in al die jaren geprobeerd om hem perspectief en hoop te geven. Ik hield hem voor dat er naast het voetbal ook nog andere mooie dingen in het leven waren. Het heeft niet mogen baten." ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Tja dit soort dingen grijpen me eigenlijk nooit aan, maar in dit geval wel. Geen idee waarom. Erg hard voor z'n vrouw zeg wat heeft die wel niet voor een tegenslagen moeten kennen intussen. Denk ook dat het me aangrijpt vanwege haar. Nu ga ik niet zeggen dat het een laffe daad is, daar mag ik me niet eens over uitspreken, maar als je alleen al in je achterhoofd hebt wat het met haar doet... ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |