Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Wordplay
Gepost door Wordplay op maandag 21-09-2009 om 18:11:10
Ik laat een overval plegen door mijn chick, maar niet met een bivak muts
niet met messen of geweren, maar met mijn pik schiet ik bij haar een facemasker van cum
ga erover rappen en beweren dat ze alleen een schoonheids masker wilde van lummel(lumml)
nu moet ik naar de politie
daar komt de secretaresse zonder kleren, ze wil boven mijn ballen zuigen gewilliger dan anderson(andersun)
maar het enige wat ik wilde doen was even tegen iedereen hallo zeggen
dus hallo, laat me mezelf voorstellen tegen iedereen hallo mensen
mijn naam is wordplay
nu komt de donder en onweer boven op je gedachtens en dromen
nu ga ik onder de grond maar kom weer dodend met je gedachtens en dromen gooien
ik vernietig ze, ik kan niet liegen, daarom vertel ik altijd de waarheid zonder waarheid
zonder liegen, maar de vieze waarheid van 'n slet die zich altijd klaarvrijt, zonder reclame bedrijft
maar wel iedereen laten weten dat ze bij een andere jongen verblijft
dus ga naar het verblijf, en wacht tot die inhalleert zodat ik zijn longen besnijd
ik spring in de slaapkamer, ze doen alsof ze slapen, maar ik weet beter
ik pak de hamer, ze doen alsof ze gaan en, hij scheet zeven kleuren stront
vol met wordplay brekende woorden en teksten, plus zeven geuren stront
nu val ik bewusteloos en, relapste, waar is de goede ouwe tijd dat schuren onder neuken stond
rappers boven stonden, dromen bestonden, en poster's van eminem en dre zich boven de kinder's bedje's bevonden
maar NU is het een nachtmerrie, fake rapper's als lil wayne en co hebben gewonnen
hebben rappers verwond en, kijkdaar heb je eminem, pak die whitey, kom we laten hem vallen
maar wie maakte het allemaal bekend, em, dre, 50 en co the kings en dat blijven die, kom shady records, sta op en laat die lyrics over die beat heen knallen
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 21-09-2009 om 18:50:53
Bar/slecht
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 21-09-2009 om 20:21:27
welke bar is slecht?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op dinsdag 22-09-2009 om 08:42:48
Quote:
Wordplay schreef op 21-09-2009 @ 18:11
Ik laat een overval plegen door mijn chick, maar niet met een bivak muts
niet met messen of geweren, maar met mijn pik schiet ik bij haar een facemasker van cum


HAHAHAHA

Niet leuk ofzo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2009 @ 08:43:03 ]

----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0054 sec.