Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
mc-revo Gepost door mc-revo op woensdag 23-09-2009 om 13:37:15
Er zit een lang verhaal bij, maar daardoor vind ik dit nummer nog veel mooier dan eerst.
(Dit nummer was al een tijdje af)
Mcy/jeroen en ik waren bij hem, n het vertelde mij vol trots dat hij vader zou worden!
Toen heeft hij dit nummer opgenomen.
Hij wist met veel moeite van Winschoten naar Scheemda te verhuizen met zijn vriendin, zodat het huis groot genoeg voor hun, en hun aankomende kind zou zijn.
De baby kamer heeft ie helemaal mooi ingericht, het zag er allemaal heel mooi uit. 3 jaar geleden toen ik hem voor het eerst zag, was hij heel anders, dingen stelen, stoer doen en shit, beetje de gangster uithangen.
Dus ik heb 'm helemaal zien veranderen, en dat is wel mooi.

Zijn vriendin van maandag 14 september uitgerekend, dus ik wachtte gewoon af tot hij belde.
Die donderdag daarna belde hij met de volgende mededeling: De bevalling is niet gelukt, het hartje klopte niet, en zijn vriendin was ook in levensgevaar.

Nu heb ik wel zo iets van dat verdiend ie niet, dus daarom vind ik dit nummer wel nice, en die heeft gewoon met meer views nodig dus daarom post ik 'm hier:

http://www.zshare.net/audio/66000904ea798f5b/

----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 23-09-2009 om 13:55:52
Ik vind het allereerst een heel mooi gebaar, de titel past goed en de tekst zelf vind ik heel mooi. Je stem staat misschien wat te hard soms. Je had hem misschien nog wat verder uit kunnen werken met een soort van gebaar, een spoken eind o.i.d, een echte afsluiting. Mwah ik heb er weinig op aan te merken verder, vind hem nice geworden.

Sterkte en ik hoop dat hij hem ook mooi vind.

PS: Je moet je in de ''zijn'' zin nemen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2009 @ 13:59:34 ]
mc-revo Gepost door mc-revo op woensdag 23-09-2009 om 14:10:16
Quote:
Soldaat schreef op 23-09-2009 @ 13:55
Ik vind het allereerst een heel mooi gebaar, de titel past goed en de tekst zelf vind ik heel mooi. Je stem staat misschien wat te hard soms. Je had hem misschien nog wat verder uit kunnen werken met een soort van gebaar, een spoken eind o.i.d, een echte afsluiting. Mwah ik heb er weinig op aan te merken verder, vind hem nice geworden.

Sterkte en ik hoop dat hij hem ook mooi vind.

PS: Je moet je in de ''zijn'' zin nemen.


Het nummer is van hem, maar thnx
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op woensdag 23-09-2009 om 15:44:06
Quote:
Soldaat schreef op 23-09-2009 @ 13:55
Sterkte.

----------------------------------------
De dandy van die rapshit
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.