Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Wordplay
Gepost door Wordplay op donderdag 24-09-2009 om 01:11:08
ik word standaard elke dag opgehaald met de ziekenwagen
ik slik te veel pillen op-en-straal weer gestoord uit met m'n raptechniek-en-zagen
met een kettingzaag kill ik rijms ze noemen me texa's chainsaw massacre's vader
jason's duplicaatje en freddy kreuger alleen dan nog mager
daarom zijn mijn rijms ook slim geen leugen van pinokio's harses
maar later begint het groeien van zijn neusje tot hij barste
dat klopt het was niet zijn lul maar wilde toch neuken tot hij kwam en
hij voelde iets het snot viel uit zijn neusgat en plakte over haar kutje's matje
een van de twee wist niet dat ik haar eerst heb plat geneukt afrande tot ze naar lucht hapte
ik heb ook bush opgesteukt zei dat hij oorlog moest voeren anders zou the grudge hem pakken
met paddo's kan je alles en niets het is leuk ik heb het hem gevoerd of hij zou de oorlog kappen
ik pakte ook de stewardes met een razorblade, rande haar aan en zei ik vermoord je niet
shit ik wil ook een keukenmes met een zilver frame nu schreeuwt ze maar ik hoor d'r niet
ohnee een agent met een pistool hij aimd maar ik geef haar nog een cumshot voor hij schiet
ah shit mijn been is geraakt nu ben ik gevangen en moet ik naar de gevangenis
maar die beveiliging heb ik zo gekraakt beroof weer een bank en ga verder met mijn paddo shit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2009 @ 01:15:43 ]
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 24-09-2009 om 08:31:13
Say what?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
BBeat
bbbeatsss
Gepost door BBeat op vrijdag 25-09-2009 om 13:57:09
Stoere praatjes over sex maar
je vult alleen de gaatjes van je maatjes...
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.