Index / Algemene zaken / | ||
hiphop-G | ![]() | ![]() |
Ik wil me kleding kast gaan uitbreiden maar ik weet niet echt coole merken meer ofzo ![]() | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Lonsdale Kleding is vreselijk hip tegenwoordig onder eckte HipHopper... Mits je een eckte bent zou je hier eens naar op zoek moeten gaan.. **G��P** | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
je bent hier en daar wat woorden vergeten denk. want ik snap er niets van. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Lonsdale vind ik niet echt mooi ![]() | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Dan ben je ook geen eckte... | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ga naar Britain en val me niet lastig met dit soort vragen. Daarnaast zijn er genoeg kledingtopics op dit forum. | ||
Naar wattuh? | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk eens naar de link hier beneden ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
www.fashionforkids.eu | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Groot-Brittani�, je weet wel, dat eiland. | ||
Quote: Nickert schreef op 25-09-2009 @ 21:52 www.fashionforkids.eu Ga man, what the fack heb ik daar nou aan? | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Domme vragen bestaan w�l... | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Sja je kan natuurlijk ook kopen wat je mooi vind en lekker zit. Maar ik zal wel raar wezen. ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
zijn, sbu, je zal wel raar ZIJN. ja klopt. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Om kleding te merken pak je toch gewoon een stift? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: hiphop-G schreef op 25-09-2009 @ 21:53 (...) Ga man, what the fack heb ik daar nou aan? herken man, daar lopen alle G's in tegenwoordig.. man.. Ik heb je bericht ook even naar het Nederlands vertaald: Quote: hiphop-G schreef op 25-09-2009 @ 21:37 Ik wil me kledingkast gaan uitbreiden, maar ik weet geen merken. Voornamelijk ben ik op zoek naar een shirt en/of vesten en sneakers (en misschien een cap). Wat ik nu heb zijn lelijke Kappa schoenen, wat Ecko shirts, een NY sweater en een Southpole sweater. En staat een witte hoofddoek bij een zwart/witte NY cap? [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2009 @ 08:50:59 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
replay blackbrain gstar lonsdale en aussies ouwe [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2009 @ 11:51:01 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Ottogast Rapchinees ![]() |
![]() | ![]() |
zwarte joggingsbroek, duidelijk, alsof je middel-diep in een wolk loopt ---------------------------------------- Jeeje | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Dsquared2, Iceberg, Armani ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Index / Algemene zaken / |