Index / Drop je eigen teksten / | ||
Wordplay![]() |
![]() | ![]() |
Rappen is niet meer dat wat het ooit geweest is kletsers en iemand die dan weer geplayed is niet straight is, gay is of iemand die zoals steen is soms vraag ik me af waar die hiphop geest is nou en ik word geinspireerd door eminem het geeft niks maar kijk wat jullie ervan maken fakkelbrigade fake shit en dat noemen ze nummer een lyrics gevolgd door soulja boy de nummer een faker ik zing en rap voor een doel en dat is meteen zeker ik wil de wereld wat schenken want niemand hun kan geven inspiratie en de lyrics in ieders brein laten leven ik was een jongentje dat wenste dood te gaan maar het lijkt erop dat ik juist nu tussen de dode sta alle records van eminem en dre in mijn cd speler en nu zie ik wat jaloezie en woede mee kan geven jullie zijn niks anders dan mee eters jullie eten mensen hun dromen weg terwijl jullie zelf nergens kunnen komen men maar mij maakt het niet uit een kleine of een grote pen ik maak jullie allemaal af in een rapbattle kom maar op ik laat jullie die zet zetten ik blijf de jongen met de pen en papier en ik laat niks vernietigen door geen aasgier muziek kan praten tegen mij zoveel betekent het terwijl jullie blijven haten zonder iets terug te nemen gek het enige wat ik wil is mensen entertainen en dat is nog te veel gevraagd voor jullie neppe beesten dan gaan jullie beginnen met alles verzieken erbij genieten, mensen beschieten met de liedjes de liedjes van jullie zijn mietjes wacke nietsjes ik heb maar een woord voor jullie: ZIEKTES maar als je bovenaan staat zijn jullie er genoeg en geloof me aan mensen zoals jullie heb ik geen behoeftes en ik zeg niet dat ik beter als jullie rap maar ik rap met gevoel maar zelfs dan begrijpen jullie niet wat ik ermee bedoel en zoals eminem zei zing voor het moment nou ik zing omdat ik weet wie ik ben ik heb gerent dingen ingeprent die ik liever niet ken maar er zijn als een splinter in je hersens sommige mensen proberen iets te vinden rennend maar ik ren niet meer ik sta stil en ben het rennen zat ik rap nu voor de kinderen die net als ik vroeger nachtmerries had terwijl dit soort dingen voor ouders nachtmerries zijn maar wat als als iemand van de regering het allemaal op tv zei wat de rappers in hun teksten duidelijk willen maken en daarmee de hele wereld willen raken nee maar het is te veel voor iedereen gevraagd en ze horen liever het nieuws en de negatieve kant ervan hiphop is verwond en verlangt na het verband maar als niemand er iets voor over wil hebben en alleen maar over niks willen rappen blijft het hoe het nu is, en dat is hiphop zonder echtheid Emotie jullie kennen niet eens de E ervan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2009 @ 23:34:21 ] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
als ik me kat over het toetsebord laat lopen is het nog een betere tekst ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ja maar jou kat is dan ook kk hard. Ik zag hem gewoon blikvoer hustlen bij die andere katten in jou wijk. | ||
ilayga Ik ben lyrecaal in de ban! dat is wat slimhop kan! ![]() |
![]() | ![]() |
wahah ga fakkelbrigade er niet bijhalen die mannen komen hard! Jij bent weak ![]() ---------------------------------------- Ik bestudeer rap en analyseer ik leer er van maar kijk niet op rappers neer. | ||
Jackdeaap PABLAAAAAAAAAAAW ![]() |
![]() | ![]() |
Geboortedatum: 28-04-1993 get ya shit straight, en lul niet over hoe "rap" geweest is.. ---------------------------------------- ijerkoffinmycereal | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ilayga schreef op 07-10-2009 @ 17:36 wahah ga fakkelbrigade er niet bijhalen die mannen komen hard! Jij bent weak ![]() Hater. Hij dropt tenminste iets, hoe zwak het ook is. Bewijs eerst maar dat je het beter kunt. | ||
Jackdeaap PABLAAAAAAAAAAAW ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 07-10-2009 @ 17:48 (...) Hater. Hij dropt tenminste iets, hoe zwak het ook is. Bewijs eerst maar dat je het beter kunt. daar is dit forum niet voor, je wil toch niet dat er hier alleen maar baby's hun luiers legen.. deze shit is gewoon wack, iemand met frustraties om niks en waardeloze rijms. what the hack zijn "nietsjes"? ---------------------------------------- ijerkoffinmycereal | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jackdeaap schreef op 07-10-2009 @ 17:53 (...) daar is dit forum niet voor, je wil toch niet dat er hier alleen maar baby's hun luiers legen.. deze shit is gewoon wack, iemand met frustraties om niks en waardeloze rijms. what the hack zijn "nietsjes"? 1 Daar is het forum wel voor 2 Je hoeft het niet te lezen 3 Je hoeft niet te reageren Duss, aufgekankerd. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Weer diezelfde discussie. Hij geeft z'n mening, als hij het kut vindt, laat hem het kut vinden. Je hoeft niet iets beter te kunnen om het kut te vinden. daarnaast is dit gewoon niet tof. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
fackin niet tof ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
Haters ![]() | ||
Index / Drop je eigen teksten / |