Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Grey12 Gepost door Grey12 op dinsdag 29-09-2009 om 19:08:17



Zwarte Schapen
Sinds Fresku met de track aan Kees de Koning een contract wist binnen te halen, heeft deze man (met als alterego Gino Petermaai) een grote aanhang weten te creëren. Want niet alleen Eindje (Eindhoven) houdt van Fresku maar de rest van het land ook.
Naast zijn soloactiviteiten is Fresku in samenwerking met Kareemineel ook actief in de crew Zwarte Schapen. En bij Battle Juice hoeft een Zwarte Schaap niet alleen te zijn dus we dachten laten we gewoon de crew uitnodigen om de tent te rocken.

Zwarte Schapen

Dion Mase
Voor Dion begon het eigenlijk allemaal in 2006 toen hij plotseling op de What's da Flavor en de Rotterdam Mixtape van U-niq verscheen met de track 'Dus wat''.
De uit Spangen(Rotterdam) afkomstige rapper bracht in 2007 twee mixtapes uit, Wat Ik Zie en Succes Is Doelwit. De 'Wat ik zie mixtape werd gehost door Winne en voor een groot deel geproduceerd door DJ MP, verder bestond het uit producties van o.a. SirOJ, Soulsearchin en Terilekst. Wat ik zie kreeg veel media aandacht waaronder op Statemagazine, Lijn5, Funx en Juize fm.

Fris & Dood
De naam Fris & Dood staat voor een balans tussen brag&boast, kritische teksten en bovenal gevoel. Het is beeldspraak. Deze mannen komen met ongepolijst expressionisme, zowel beats en lyrics. De producer (Thijs Van Den Bosch) brengt een experimentele sound en haalt zijn invloeden voornamelijk uit drum & bass, breakcore, hiphop en distortion.

Fris&Dood


Voor meer info Hiphop Centrale



 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.