Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Niks
Weet je 't al?
Gepost door Niks op woensdag 30-09-2009 om 22:55:11
Hé mensen!

Ik heb een vraagje, ik heb sinds kort een microfoon Nt1a en een duelpre aangeschaft waardoor ik muziek kan opnemen op m,n computer.( Met deze dingen was alles goed )

nu heb ik een programma( adobe audition 3.0 ) gedownload, en heb ik opgenomen wat allemaal prima verliep.

MAAR... ik heb alleen geluid op de rechter kop van de koptelefoon.
En wanneer ik het wil opslaan krijg ik allemaal vage dingen van dat die alles apart wil opslaan.

Echt specifieker kan ik niet zijn, maar heeft misschien iemand enig idee en kan mij hier mee helpen?

Wanneer iemand er veel van af weet en mij wil helpen post dan ff of add; Rensdv@live.nl

Zal 't waarderen!
----------------------------------------
www.myspace.com/niksb
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op woensdag 30-09-2009 om 22:59:25
Je moet natuurlijk wel mono opnemen he.
Tevens moet de mic input overeenstemmen met wat jij als input hebt geselecteerd in je audio programma.
Links = links en rechts is rechts.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2009 @ 22:59:54 ]

----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Niks
Weet je 't al?
Gepost door Niks op woensdag 30-09-2009 om 23:06:22
aaah ok dan Haha kan nu niet meer testen maar ga dat morgen ff checken! thanks for post!
----------------------------------------
www.myspace.com/niksb
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 01-10-2009 om 14:37:51
Als je het opslaat en hij wilt alles apart opslaan is vrij logisch hè? Anders kan je de keer erop niet verder waar je was gebleven. Hij slaat je sessie op. Als je het nummer wilt hebben om op je MP3 te gooien selecteer je het gedeelte dat je wilt exporteren en druk je op 'File' -> 'Save mixdown as'

Niet vergeten om MP3 te selecteren als output.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0105 sec.